Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 2010 en regeringsvorming
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen.

Discussietools
Oud 7 oktober 2011, 10:58   #141
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Het Oosten's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HRobin Bekijk bericht
Ik heb eerder de indruk dat er bij U een hele grote opluchting te merken is sinds N-VA niet meer mag mee onderhandelen

Natuurlijk is hier het gemakkelijk schieten op iemand die zich zelf niet kan verdedigen
Helemaal niet. Integendeel. Onderhandelen en een splitsing bijvoorbeeld vinden voor BHV, dat was de opdracht van de NVA na de laatste verkiezingen. Helaas, de NVA-bengels bleven ernstig in gebreke. Meer nog, ze muisden er vanonder! En dus losten de 'anderen' het probleem BHV op.

Shame on you, NVA!!

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 7 oktober 2011 om 11:08.
Het Oosten is offline  
Oud 7 oktober 2011, 10:59   #142
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Helmaal niet. Integendeel. Onderhandelen en een splitsting bijvoorbeeld vinden voor BHV, dat was de opdracht van de NVA na de laatste verkiezingen. Helaas, de NVA-bengels bleven ernstig in gebreke. Meer nog, ze muisden er vanonder! En dus losten de 'anderen' het probleem BHV op.

Shame on you, NVA!!
alleen splitsten die anderen BHV niet zonder toegeving, maar gaven die de zes faciliteitengemeenten ineens cadeau als corridor (cfr mijn onderschrift)
Anna List is offline  
Oud 7 oktober 2011, 11:01   #143
fb718882
Gouverneur

fb718882's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoera Bekijk bericht
De appel valt niet ver van de boom...

Zo vader, zo dochter....
Geldt dat ook voor Bart De Wever ?
fb718882 is offline  
Oud 7 oktober 2011, 11:01   #144
Bokkenreyder
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bokkenreyder's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door freelancer Bekijk bericht
Het schijnt dat Het Belang van LImburg ook zwaar in gebreke is gebleven en praktisch niets heeft gepubliceerd/onderzocht...

Zou het dan toch waar zijn dat deze krant tot het 'rijk' van Stevaert behoort... zoals al zo dikwijls aangehaald?
Alleen Donckier werkt (zoals gewoonlijk) wat tegen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Het (België) lijkt me een territorium van ideale schaalgrootte. ==> Bokkenreyder:
Bokkenreyder is offline  
Oud 7 oktober 2011, 11:03   #145
Bokkenreyder

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fb718882 Bekijk bericht
Geldt dat ook voor Bart De Wever ?
Ik zie nergens corruptie ivm BDW! Integendeel!

Citaat:
Het (België) lijkt me een territorium van ideale schaalgrootte. ==> Bokkenreyder:
Bokkenreyder is offline  
Oud 7 oktober 2011, 11:07   #146
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
alleen splitsten die anderen BHV niet zonder toegeving, maar gaven die de zes faciliteitengemeenten ineens cadeau als corridor (cfr mijn onderschrift)
Vuye en NVA, twee handen op één buik. Vuye was regelmatig juridisch raadgever van de NVA.
Het Oosten is offline  
Oud 7 oktober 2011, 11:08   #147
robert t
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nierika Bekijk bericht
Heb je de reportage gezien?
Ik heb ze wel gezien en ook Reyers laat, onmiddellijk erna. Ik wist niet wat ik zag en hoorde.

De reportage was een knap staaltje werk. Iedereen die wilde meewerken kwam ruimschoots aan bod. Het begon al goed met de weigering van iedereen die een smerige rol speelt of speelde in deze zaak om aan de reportage mee te werken. Gewezen burgemeester en superprofiteur Stevaert incluis.

Daarna kwamen de vier slachtoffers uitgebreid aan het woord, wiens verklaringen bevestigd werden door twee mensen van de politievakbond en nog een derde dame. Alhoewel we verwittigd waren door Phara, overtrof de werkelijkheid de fictie. Corruptie, machtsmisbruik, fysieke bedreiging, verzekeringsfraude enz.., het kwam allemaal aan bod. Eén van de meest tegen de borst stuitende zaken is wel het Comité-P. Dit federaal controleorgaan wordt regels opgelegd door het parket wat wel en niet gecontroleerd mag worden. Onvoorstelbaar.

En wat gezegd van de burgemeester, dochter van. Ze herinnerde zich zelf niet meer wanneer ze burgemeester geworden is. Verder zat ze te liegen op een manier alsof ze zelf haar leugens geloofde.

Het toppunt is wel dat diegenen die de misdaden aan het licht brachten nu zelf vervolgd worden voor een futiliteit en vermoedelijk zullen veroordeeld worden voor diefstal en heling. Ongelooflijk maar waar.

De reportage verdient felicitaties, Reyers laat was een anti-climax. De burgemeester en de nieuwe korpschef mochten zonder tegenwoord hun zeg doen, vermoedelijk onder druk van de burgemeester. Toen Lieven Van Gils, te zacht gekookt om druk te zetten, de burgemeester vroeg of ze geen spijt had van het fysieke en morele leed dat ze de slachtoffers heeft berokkend, antwoordde ze zonder verpinken dat ze onmiddellijk hetzelfde zou doen mocht de gelegenheid zich voordoen. Van culot gesproken. De bitch kreeg zelfs applaus op het einde, terwijl ze verdiende uitgejouwd te worden.

Vermoedelijk komt de Hasseltse maffiabende hier zonder veroordeling mee weg en worden onschuldigen gestraft. De wereld op zijn kop. Gelukkig is er het fameuze stemhokje om orde op zaken te stellen. Volgend jaar zal een eerste rekening gepresenteerd worden, de definitieve afrekening volgt in 2014 of vroeger. Deze stal moet uitgemest worden, de schuldigen zullen hun verdiende straf niet ontlopen.

De Limburgers heten u welkom. Deze slogan laat plotseling een wrange bijsmaak na. Hoe zou d�*t toch komen?

Tegen de belgicisten op het forum : jullie trachten de aandacht van deze schandalige toestand af te leiden met een grapje. Bedenk echter dat het forum Hasselt niet is. Hier hebben we wel freedom of speech. Daar zullen we ruim gebruik van maken en jullie op tijd en stond herinneren aan de wantoestanden.
robert t is offline  
Oud 7 oktober 2011, 11:08   #148
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Helemaal niet. Integendeel. Onderhandelen en een splitsting bijvoorbeeld vinden voor BHV, dat was de opdracht van de NVA na de laatste verkiezingen. Helaas, de NVA-bengels bleven ernstig in gebreke. Meer nog, ze muisden er vanonder! En dus losten de 'anderen' het probleem BHV op.

Shame on you, NVA!!

Kan u anders ook voor 1 keer on topic blijven. Of laat uw N-VA complex dat niet toe?
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline  
Oud 7 oktober 2011, 11:10   #149
guido 007
Secretaris-Generaal VN

guido 007's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Geert Bourgeois lijkt me ook zo'n poenpakker. Onschuldig en zuur gezicht, maar ondertussen rijden met een dikke BMW. Werd die ook niet vernoemd in een zaak van gesjoemel? We horen daar zo weinig van.Zou Procureur Rubens daar alweer voor iets tussen zitten? Het is maar een suggestie.
Wat heeft rijden met een BMW te maken met sjoemelen?
En de "zaak Bourgeois" heeft / had niets met sjoemelen te maken maar alles met beroepsgeheim.
Oud 7 oktober 2011, 11:11   #150
guido 007
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
U zult het wel uitleggen ja.
Terug naar uw punt.
Is rijden met een BMW een vorm van sjoemelen?
Oud 7 oktober 2011, 11:12   #151
guido 007
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Inderdaad. Die heeft pakken boter op zijn hoofd. En Stevaert vele vele kilo's. Want die wist dat ook natuurlijk.

De ene gouverneur, de andere een vaandelvluchtige ex-gouverneur, maar ze deugen alle twee niet in deze zaak. Van geen kanten!!
Nu heb ik degene die ging lopen, het is SS.
Oud 7 oktober 2011, 11:12   #152
CyberpunX
Staatssecretaris

CyberpunX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Politie en gerecht corrupt?

Ik meen me te herinneren hoe ik hier bijna moest gaan lopen toen ik dat jaren geleden schreef.
'corrupt' is een understatement. ben al simpelweg bestolen geweest door de politie in hasselt. logisch dat men daar een gevang bouwt met sauna etc want politie en politici weten dat ze daar hoogstwaarschijnlijk zelf belanden.
CyberpunX is offline  
Oud 7 oktober 2011, 11:12   #153
Vito
Europees Commissaris

Vito's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hoera
Je maakt je pijnlijk belachelijk.

Citaat:
dat we mensen van de NVA aanpakken. Wanneer we Steve Stunt aanpakken, hebt u daar niet zoveel problemen mee als ik u zo lees.
Als je dat maar ad rem doet, heb ik daar geen problemen mee. Maar beste vriend, ik lees niets ad rem, terwijl er materiaal genoeg voorhanden is (oa de onderzoeken naar het profiel van de N-VA kiezers die ik in een andere draad heb gepost).

Citaat:
U zult zich toch eraan moeten wennen dat de NVA een heerlijke schietschijf blijft.
Doet u maar gerust. Als u dat kan helpen uw agressie kwijt te raken die anders opgekropt wordt om in één keer te ontploffen. Er zijn al mall shootings genoeg geweest in deze wereld.
Vito is offline  
Oud 7 oktober 2011, 11:12   #154
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Hoeveel heeft een burgemeester te zeggen over het comitee P ?
Hoeveel heeft een burgemeester te zeggen over een procureur-generaal?
Hoeveel heeft een burgemeester nog te zeggen over de politie sinds de politiehervorming?
(zomaar wat vragen om eens over na te denken)
Niks, of toch niet veel, en dat is eigenlijk maar goed ook, al die lokale machtspotentaten, voor niks goed, (ze kunnen u daar in Napels en Sicilie ook alles over vertellen...)

Maar hoeveel heeft een brugemeester te zeggen die goed de weg kent naar de rode vrienden, ... dat is de vraag, ...

Ze hebben het blijkbaar nog altijd niet geleerd, maar ja wat verwacht je van de foefeltechnieken die van vader op zoon/dochter worden doorgegeven...

Willie Wir Habben Es Nicht Gewust Claas, zal hetgeen hij niet met zijn genen kon doorgeven er wel ingelepeld hebben.

Kom we weten allemaal weer waar de rooi voor staan...

Links lullen, rechts zakken vullen.
Herr Flick is offline  
Oud 7 oktober 2011, 11:13   #155
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Vuye en NVA, twee handen op één buik. Vuye was regelmatig juridisch raadgever van de NVA.
da's nogal logisch : H.Vuye is professor Staatsrecht aan de Universiteit Namen
Anna List is offline  
Oud 7 oktober 2011, 11:13   #156
Vito
Europees Commissaris

Vito's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Een Waalse collabo?
Vito is offline  
Oud 7 oktober 2011, 11:13   #157
Bokkenreyder

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Kan u anders ook voor 1 keer on topic blijven. Of laat uw N-VA complex dat niet toe?
Hij moet om de vijf woorden N-VA of liefst nog BDW kunnen schrijven: dat is therapeutisch voor hem. Anders is zijn leven blijkbaar ondraaglijk!

Citaat:

Laatst gewijzigd door Bokkenreyder : 7 oktober 2011 om 11:15.
Bokkenreyder is offline  
Oud 7 oktober 2011, 11:14   #158
guido 007
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Het zint u niet hè Hoera dat we mensen van de NVA aanpakken. Wanneer we Steve Stunt aanpakken, hebt u daar niet zoveel problemen mee als ik u zo lees.

U zult zich toch eraan moeten wennen dat de NVA een heerlijke schietschijf blijft. Zeker nu dat ze zich -weer eens!- van hun vaandelvluchtige kant hebben laten zien en 'anderen' (SPa inbegrepen!) manmoedig zijn gebleven.
Manmoedig kropen ze voor de walen door de stront.
Oud 7 oktober 2011, 11:14   #159
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door freelancer Bekijk bericht
Karel Van Miert?
hoogstamfruitbomen ... wat een gedacht!

en dan dreigen met dekseltjes te lichten, als men Carla onder vuur nam ...
Anna List is offline  
Oud 7 oktober 2011, 11:16   #160
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door guido 007 Bekijk bericht
Nu heb ik degene die ging lopen, het is SS.
Derde keer, goede keer? Helaas voor u. U blijft hangen in uw oude gewoonten:u zit verkeerd. Afgelopen voor u.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 7 oktober 2011 om 11:16.
Het Oosten is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:48.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be