![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ferry maakt 20 knopen dat is dus over de duim 30 uur - Cadiz en Gib kan hooguit 2 uur schelen.
Valt reuze mee.
![]() |
#143 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Sommige wegen zijn gesloten door rotsval. Ik durf niet meer onder de rotsen gaan zitten aan het strand van La Restinga. Laatst gewijzigd door eno2 : 29 maart 2013 om 14:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alles OK Eno?
Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() kijk hier voor de laatste updates, video's en beelden.
Het blijkt de zwaarste aardbeving te zijn van de laatste decennia: http://earthquake-report.com/2011/09...sed-to-yellow/ ----------------- buiten Eno zou ik me daar niet zoveel zorgen om maken, maar ik denk maar aan dat ene eiland, La Palma, dat door een breuklijn wel eens in twee zou kunnen splijten bij een volgende uitbarsting, waardoor één deel in de oceaan zou vallen en waardoor een reuze tsunami tot in New York zou ontstaan. http://rense.com/general56/tsu.htm ajakkes! Citaat:
El Hierro ligt in vogelvlucht maar zo'n 100km van La Palma en ligt er vlak onder, dus dezelfde breuklijn.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 31 maart 2013 om 16:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() tijd om daar weg te gaan man, dit zijn typische voorschokken voor hetzij een grote schok genre fukushima hetzij een eruptie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
|
![]() Hoe gedraagt de zee zich en wat is de seastate? hebben jullie daar een specifiek stormseizoen?
![]() |
#150 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Banneling
|
![]() De winnaar van de westrijd van de Nasa 2012 "beste foto van de planeet" is...
de onderzeese vulkaanuitbarsting aan La Restinga El Hierro. ![]() Laatst gewijzigd door eno2 : 8 april 2013 om 18:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Banneling
|
![]() Een van de charco's (een grotzwembad)
![]() Er zijn nog steeds bevingen, dagelijks, maar niet voelbaar. Laatst gewijzigd door eno2 : 3 augustus 2013 om 12:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |