![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 13 juni 2004 In dit forum kun je debatteren over de verkiezingsuitslagen. |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() De 2 Brusselese rechters kennen hun werk dus niet ? En dan komen walgelijke gedrochten zoals ne bert anciaux en nen dirk sterkx met de glimlach zeggen u moet de rechtsgang respecteren ,er is scheiding der machten,denken die nu echt dat wij onozel zijn? Hoe er mensen zijn die dat nog steeds niet doorhebben ,en nog steeds de postjesjagers steunen ,kan ik al lang niet meer aan uit! |
|
![]() |
![]() |
#142 |
Burgemeester
|
![]() Beste Darwin,
ik vrees dat u de intellectuele bagage en capaciteiten mist om op een constructieve manier te discussieren over uw xenofobe racistische en overdraagzame partij. Durft u nu zelfs te beweren dat het Blok een ontwikkelingsamenwerkings beleid op het programma heeft staan? Man toch, denk toch, of probeer toch, EEN keertje na. |
![]() |
![]() |
#143 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Als ge morgen uw vrouw betrapt met de slager, slaat ge dan ook de postbode bijeen?
![]() |
#144 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#145 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarschijnlijk ken je ook niks af van Koran of Hadith. Tegen onwetenden kan je niks zinnigs zeggen. |
|
![]() |
![]() |
#146 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Communisme kan bijna niet zonder dictatuur omdat de leiding niet gelijk kan staan met de rest die allemaal evenwaardig moetzijn. het fascisme kan evengoed zonder dictatuur. Dat wilt niet zegegn dat het dan minder erg is . Tijdens het communisme waren andersdenkende en intelectuelen het slachtoffer. EVEN ERG dus, want die werden ook vermoord. Tis niet dat het een vreemdeling is dtahet 100 keer zo erg wordt. U ziet alles gewoon zwart/wit en trekt coclusies uit niets. |
|
![]() |
![]() |
#147 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#148 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Het Vlaams Blok is in België momenteel de ENIGE partij die een vreedzame oplossing van de samenlevingsproblemen voorstelt. De meeste mensen in Vlaanderen zijn voor een vreedzame oplossing. Daarom kiezen de mensen in Vlaanderen massaal voor het Vlaams Blok. |
||
![]() |
![]() |
#149 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#150 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#151 |
Banneling
|
![]() Pardon? Alleen een dwaas kan zulk een onzin uitkramen.
|
![]() |
![]() |
#152 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#153 | ||
Burger
|
![]() Citaat:
Juist, dit in tegenstelling tot de NV-A die vind dat geweld tegen vrouwen met postnatale depressies geoorloofd is, de CD&V die vinden dat de leden drugs kunnen dealen midden de mensen, of de SP.a waarbij schietpartijen schering en inslag zijn. /sarcasme Het Vlaams Blok als partij zit vol met gewelddadig tuig die bij de meeste problemen één oplossing voorstaan: erop kloppen. Getuige de talloze ijzerbedevaarten, de VMOuitstapjes, de (tegen)betogingen. Het is niet omdat het al jaren geleden is dat een van de kopstukken nog eens zijn vuisten voor de camera heeft laten wapperen dat geweld niet een van de kernwaarden is van het Vlaams Blok. Nog een ding: de meeste Belgen, de meeste Vlamingen zijn tegen een splisting van België, dus kom maar op met een referendum. |
||
![]() |
![]() |
#154 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Maarja, das nu eenmaal de rechtlijnigheid van het Blok hé. Ge kunt er beter al aan beginnen wennen.
![]() |
#155 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Al 11 paginas om Vlaanderen, nog maar eens, een schuldgevoel aan te praten.
Is er iemand die de negatieve berichtgeving uit de buitenlandse kranten wil brengen de eerstvolgende dagen?
#156 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Ik heb vandaag door YAHOO en ALTAVISTA proberen vaststellen wie
deze "investeerders" wel zijn. Ik heb geen van de drie gevonden tenzij MCM MM de organisators zijn van conferenties. Maar die zijn niet "Asian-American" maar Joods. Van potentiele investeerders zou men toch verwachten dat ze een website hebben. Misschien kan BartP mij op het spoor brengen van die geheimzinnige investeerders zodat ik de eenzijdige informatie die ze gekregen hebben eventjes kan bijwerken. Ik heb altijd de indruk gehad dat investeerders eerder keken naar loonkosten, infrastructuur. ligging en dies meer. Wat de loonkosten in Vlaanderen betreft kan ik enkel vaststellen dat die van de duurste in de ontwikkelde wereld is. Het Vlaams Blok wil deze verminderen maar het Waalse NJET verhindert dit. Moesten de transferten wegvallen zouden wij de loonlasten drastisch kunnen verminderen. Ik heb vandaag ook naar die verdoemende artikels gezocht in de geliefde New York Times, en ook in Le Monde, Die Welt, The Guardian, FT en andere. Niks gevonden! Waar krijgen ze trouwens hun inlichting vandaan moesten ze verdoemende artikels schrijven? Van Vlaamse en Waalse joernalisten natuurlijk. De buitenlandse joernalisten kennen over het algemeen geen Nederlands en krijgen hun inlichtingen bij onze geliefde Waalse broers. Trouwens wat Taiwan betreft kan ik u verzekeren dat deze lustig investeerden in Zuid-Afrika in de jaren 80 en beginjaren 90. En dit terwijl de UNO opgeroepen had tot een handelsboycot van het verderfelijke en racistische regime in dit land.
Gij dacht, o lijdzaam volk, dat 't gruwelijk getij der oude tyrannie voor immer was voorbij Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord Zolang gij stamelend bidt of bedelt bij de poort. Willem Elsschot (In Bormsgedicht) |
![]() |
![]() |
#157 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
oh, het VB heeft nog andere punten naast racisme, dat wist ik niet, had je me dat gisteren maar verteld, nu heb ik verkeerd gestemd, verdomme toch.... |
||
![]() |
![]() |
#158 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Is dat dan democratischer??
![]() |
#159 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
In een stabiele regio zoals Europe wegen infrastructuur, kost van arbeid e.d. veel zwaarder op dat soort beslissingen door dan het politieke klimaat.
![]() |
#160 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
met alle respect, maar deze discussie gaat niet over communisme, ik heb je al gezegd hoe ik denk over communisme, ik ben tegen extremen, ik ben tegen dicatoriale besturingsvormen, het enige wat ik zei is dat het theoretische communisme niks met dicatuur te maken heeft. In de geschiedenis is het jammergenoeg anders gelopen. |
||
![]() |