![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wie zijn dat, misschien?
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ... taalperversie ... ![]() Laatst gewijzigd door Anna List : 21 oktober 2011 om 13:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Banneling
|
![]() Ow, mijn kerfstok raakt goed vol :
Auto die olie lekt niet laten repareren, zodat de parking hier al op verschillende plaatsen spectaculaire vlekken vertoont. Mensen in de goot laten liggen als de context er sterk op wijst dat ze daar beland zijn na twee stappen uit de deur van het café dat het langst open is. Zeven jaar lang alle uitnodigingen voor buurtbbq's en nieuwjaarsrecepties afslaan. Stelselmatig vertikken om in informatica te werken, alhoewel bewezen is dat ik daar nuttig werk kan verrichten. Verwarmingsketel nooit laten nakijken. Ambtenaren frustreren door middel van giftige opmerkingen aan allerlei loketten. Geen kindjes maken en op die manier demografische problemen veroorzaken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Banneling
|
![]() Ultra-libertariërs in spe
De ultieme asocialen Laatst gewijzigd door eno2 : 21 oktober 2011 om 15:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Banneling
|
![]() Quorn is je koosnaam. Forumschimmel daarentegen...
Je staat op het punt mijn seriële bully's te vervoegen. Die geef ik geen praat meer. Wat heb je 't liefst? Scheldtirades interesseren me niet. Ik ga je je seriële bully-nummer meedelen als je zo doorgaat. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() absoluut ergerlijk ... maar da's nen anderen draad zeker ? ![]() Laatst gewijzigd door Anna List : 21 oktober 2011 om 18:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Banneling
|
![]() Ik kies 69
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Banneling
|
![]() Nee
het zal vier worden waarschijnlijk. Misschien drie. Een twee en drie hebben al heel wat aan serieels verloren, drie dreigt zelfs af te vallen. Maar zelfs als je vier krijgt is dat een hele prestatie voor zo'n recent forumbroekje. Chapeau. Laatst gewijzigd door eno2 : 21 oktober 2011 om 20:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Afwijzingen? Niet iedereen is hopeloos op zoek hoor. Ik jaag alvast op deze leeftijd geen grammen cocaïne en speed door men neus uit pure jaloezie en zelfhaat. Geloof me, linkse Steve, het feit dat je nu groentjes en fruit eet zal de schade niet ongedaan maken die de drugs heeft aangericht. Maar het lijkt wel alsof je trots bent dat je een vriendin hebt. Als jij de ware hebt gevonden ben ik blij voor jou. Dan zou ik zeker niet op een forum zitten, met een schermafbeelding van een man met een masker en een kettingzaag. Dan zou ik met gedimde lichten een glaasje wijn met haar drinken en praten. Laat staan fantaseren over het skullfucken van bejaarden op rimpelrock. Wel grappig dat je over Azië begint. Jij eet nogal veel wokgerechtjes en Oosterse rommel. Is je vriendin toevallig een Oosters type? We zien de laatste tijd nogal veel Thaïse massagesalons opduiken. Is dat enkel een massage dat de klanten krijgen, of is er meer aan de hand? Maargoed. Een groene? Ahja, je bent een linkse maar geen groene, dus mag jij batterijen in de vuilzak steken. Je mag nog zoveel zeveren als je wil, een linkse die batterijen in de vuilzak steekt is een hypocriet. Type links lullen, rechts de zakken vullen. Een Bert Anciaux type. Het is een walgelijke daad. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Banneling
|
![]() Oei oei, ambras tussen Steve en Demper
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Arme Demper. Hij maakt geen schijn van kans...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Tegen de limiet van mijn maandelijkse maximaal toegestane transfervolume zitten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zak altijd onderuit als ik in den trein zit, zodat ik 4 plaatsen inneem
![]() |
![]() |
#157 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() In de oudere nog 2 ![]() En daar is het zelfs nog leuker: daar laat ik binnen wie ik wil ![]()
![]() |
![]() |
#159 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
Staatssecretaris
|