![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Europees Commissaris
|
![]() Alle wereldmuziek. Een herder uit nepal dat met 2 takken op een emmer slaat en daar 5 euro krijgt om op een vlaams festivalleke te spelen noem ik geen muziek.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Minister-President
|
![]() np op de oude cd's
![]()
![]() |
#145 |
Minister-President
|
![]() niet akkoord hij heeft nochtans gelijk hoor over die bands
![]()
![]() |
#146 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.cduniverse.com/productinfo.asp?pid=7290368
holy fuck ???? ![]() Scroll tot: Product Detail Track Listing holy manure !!!! ![]() http://www.amazon.com/gp/recsradio/r...gSuffix=dp_img http://www.amazon.com/Laura-Lynn/e/B...ref=ep_mp3_tsr
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Bwa, AC/DC wil zich een beetje profileren als regular guys. Zelden zoveel merchandising standen gezien bij een concert van AC/DC. Live spelen ze niet slecht, maar het is een groep waar je niets extra van moet verwachten. Als je drie nummers hebt gehoord dan heb je het allemaal gehoord
![]()
![]() |
#149 |
Minister-President
|
![]() acdc is inderdaad over roepen maar wel heel goed in wat ze brengen uiteraard
![]() |
#150 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Altijd maar hetzelfde, maar ik loop er niet hoog mee op. Een zorgvuldig opgebouwd working class imago, maar enkel het geld telt ook al komen ze niet zo over. Hetzelfde geldt voor U2. Wie vroeger naar een U2 concert ging, die ging voor de sublieme muziek. Ga je nu naar een U2 concert dan krijg je natuurlijk een speech van Bono over al de ellende in de wereld en met de nodige videobeelden erbij. All That You Can't Leave Behind en How To Dismantle an Atomic Bomb dat was rommel, maar voor de rest vind ik U2 geen overroepen band ook al is Bono een zeikerd.
“Every generation needs a new revolution.” Laatst gewijzigd door Frost : 21 oktober 2011 om 16:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Minister-President
|
![]()
![]() |
#152 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ken geen rotbands. Meestal als ik op het punt sta van een strontband te leren kennen, dan geef ik het op.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
#155 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jaja, de 'warriors' of the world
![]()
![]() |
![]() |
#157 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zie niet wat je bedoeld. Deze video is trouwens beter: ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ('k Moet nu wel toegeven dat net da lieke iets of wa meevalt ![]()
Undefeated Army Bietan Jarrai Laatst gewijzigd door Dronkoers : 30 oktober 2011 om 12:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sabbath Bloody Sabbath ![]() |
|
![]() |
![]() |