![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Alhoewel mijn kinderen naar het katholieke dorpsschooltje gingen werd er thuis totaal niet over levensbeschouwing gepraat. Ze hadden de volledige vrijheid om zelf te kiezen : de oudste is overtuigd atheist, de jongste heeft een tijdje gemeend dat ze gelovig was en is het ondertussen ook afgeleerd. Ik vind dus totaal niet dat indien je kinderen ADOPTEERT (waarbij de biologische ouders dus nergens meer van tel zijn) er totaal geen eis tot levensbeschouwelijke richting kan en mag zijn (uiteraard enkel geldig voor westerse landen, islamitische pretparadijzen leggen dan wel hun eisen op). Of vind je dat pasgeboren kinderen die worden geadopteerd omdat vb. de islamitische ongehuwde moeder het kind liefst in alle geheim afstaat omdat ze anders vermoord wordt wegens eerwraak, persé in een muzelmaans gezin moeten worden ondergebracht? (hetzelfde geldt trouwens voor de o zo katholieke adoptieouders die buitenechtelijke kinderen wèl willen adopteren, maar de moeder tevens verplichtten om het kind af te staan). Ik begrijp echter wel dat bij pleegouderschap, waar kinderen TIJDELIJK bij pleegouders worden ondergebracht, er ofwel gezocht moet worden naar totaal neutrale pleegouders, ofwel mag aansluiting gezocht worden bij de levensbeschouwing van de ouders vermits die kinderen nog terug moeten. Blijft de vraag of het wel noodzakelijk is dat die kinderen vlees van onverdoofd geslachte dieren moeten krijgen, vijfmaal per dag moeten aarsluchten en vrijdags naar de moskee moeten gaan, zoals onze xenofobe muzelmaanse onderwijzeres hier durft neer te schrijven. Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 24 oktober 2011 om 12:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Cynara, mag ik er U op wijzen dat aarsluchten nogal verwarrend is. Ik dacht eerst dat U bedoelde dat muzelmannen 5 keer per dag een goeie knallende scheet moesten laten.
Na een biertje besefte ik wel dat U tapijtsnuffelen bedoeld.
![]() |
#146 |
Banneling
|
![]() nu ja, het ene sluit het andere daarom niet uit.
Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 24 oktober 2011 om 12:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#148 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Denk je dat levensbeschouwelijke ontwikkeling gelijk staat met 'als iets geboren worden'? Daar gaat het immers net NIET om. Anders hadden kinderen immers hun pleegouders niet nodig om door die periode heen te komen. Als je onnozele opmerkingen maakt als "kinderen hebben geen levensbeschouwing" mag je dat overigens wel een klein beetje onderbouwen.
Laatst gewijzigd door Nynorsk : 24 oktober 2011 om 12:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen enkele. In de fase die vlak daarop volgt is hechting wel cruciaal voor de verdere toekomst.
![]() |
#152 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Cynara heeft zeker een punt, baby's peuters, kleuters en kinderen tot de leeftijd van pakweg 12 hebben enkel wat ouders hun opleggen als levensbeschouwing. Pas na de leeftijd van 12 jaar kun je abstracte begrippen zoals een God vatten, zoek maar even op , daar zijn heel wat pedagogen het mee eens. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vertel, mensen met welke levensovertuiging(en) mogen voor jouw kind(eren) zorgen? Laatst gewijzigd door artisjok : 24 oktober 2011 om 18:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
+ evenals wat pauszegt , geen tegenvragne stellen ofinvraag stellen !! Als denepaus znne urbi & orbiop tv was ,MOESTYEN we kijken , awael , k moest danet naar t wc !! Ook 's avonds opnieuws samenvating u & O , moesyten wijkijken , ikke naar wc (tja) !!!! Uiteindelijk ben blij ,nu weeet waarom ik nikls van religie//geloofsgeloof moethebben !!!! Citaat:
Maaar wat als da kind zichafzet vande opvoedng(srichtign) van z'npleegouder ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 24 oktober 2011 om 19:00. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Al ooit eens gehoord van het concept "peter en meter"?