![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
bye bye khadaffi lovers... ![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Terug naar de draad: inmiddels circuleren er diverse korte filmpjes gemaakt met mobieltjes (elke Arabische kaffer schijnt met zo' n ding rond te lopen) een ervan laat een (nog net) levende Ghadaffi zien zonder kogelgat boven zijn linkeroog, een andere, die op YT staat laat hem zeer duidelijk zien met een inschotwond een paar cm schuin boven zijn linkeroog.
Een enkel inschot. Het menselijk afval met hun verbale faecalienstroom, dat om hem gegroepeerd staat, mag je richting de beerput verwijzen. Zelfs beesten vertonen nog een beter gedrag. Ik heb nooit enige bewondering voor deze Ghadaffi gehad, maar het gebruikelijke gesol met het lijk brengt mijn respect voor dit soort rioolsoldaten tot ver beneden het 0 punt.
![]() |
#143 | |
|
![]() Citaat:
Zijn ze nou helemaal besodemieterd om zo de humanitaire interventie van de NATO te bezoedelen en in een kwaad daglicht te stellen? Of ons dat allemaal niks gekost heeft, midden in onze crisis. Wat een vuil smerig tuig. Schandelijk! De NATO moet de hulp onmiddellijk stopzetten en zijn handen aftrekken van deze barbaren! Laat ze maar verzuipen in hun olie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
I'm not amused. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
|
![]() Geen fan van Khadaffi maar de beelden van de lynchpartij vond ik stuitend. De man had berecht moeten worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
|
![]() @ Eno
Hij was niet dood. Op de BBC saat een kort filmfragment dat hem nog levend laat zien terwijl hij in een truck wordt geduwd. Ik vermoed dat ze hem zeer kort daarna hebben doodgeschoten, afgemaakt' vermoordt. Zoals een SSer een Jood afmaakt, of een yank op zijn beurt weer een arabier. Keurige oorlogvoering bestaat niet maar dit had anders gemoeten. Een levende Ghadaffi was ook meer waard geweest dan een dode.
![]() |
#150 |
Minister
|
![]() Een taakje voor Anonymous: al deze sukkelaars met een mooier mobieltje dan het mijne (ik kan geen videobeelden maken) hacken en misschien hebben ze hun verkrachtingspartijen en andere slachtingen op vrouwen en kinderen ook gefilmd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Minister
|
![]() Hahaha, een nog heel alerte Khadaffi, maar niemand die beelden heeft van het welgeplaatste schot op zijn slaap
![]() http://www.youtube.com/watch?v=zTXvLmhzZUk |
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
|
![]() Omdat sarcasme niet begrepen wordt:
Tot op heden zijn in deze burgeroorlog met hulp van de NAVO 50.000 Libiërs op allerlei manieren afgemaakt. En nu ontstaat er opwinding over de executie van de persoon waar het allemaal om was begonnen. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Desalniettemin, proestte ik het wel uit bij het lezen van humanitair. Laatst gewijzigd door Oblique : 21 oktober 2011 om 11:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bij mijn weet is de oorlog allemaal begonnen met de NATO
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dat zeggen alle Khaddafi aanhangers gelukkig is dit niet de waarheid...
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |