Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 3 december 2011, 14:59   #141
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Oh?

Elke Vlaamse partij had een wetsvoorstel in kunnen dienen om de verjaring van pedofeiten op te rekken.
In tegenstelling tot onze buurlanden is kennelijk besloten dat kinderverkrachting (snel) mag verjaren. Dat is een hard objectief feit. Tot zo ver het Vlaamse volk.
Democratie blijft de dictatuur van de dommen.

Citaat:
De subjectieve gedachte is dat de Vlaamse partijen er alles aan zullen doen om de witte eigenvolker uit de gevangenis te houden. Of het nu kinderverkrachting is of fraude (hoi Karel de Gught). Of denk jij echt dat mensen als De Gught en Vangheluwe ooit een gevangenis van binnen zullen zien?
Van Rossem heeft zo'n instelling van binnen mogen bekijken nietwaar.

Maar mensen die aan kinderen prutsen... castratie en levenslang in de steenkoolmijnen;
Oud 3 december 2011, 15:02   #142
smiley
Perm. Vertegenwoordiger VN

smiley's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oh?

Elke Vlaamse partij had een wetsvoorstel in kunnen dienen om de verjaring van pedofeiten op te rekken. In tegenstelling tot onze buurlanden is kennelijk besloten dat kinderverkrachting (snel) mag verjaren. Dat is een hard objectief feit. Tot zo ver het Vlaamse volk.
Optrekken ? Waarom niet afschaffen ?

Citaat:
De subjectieve gedachte is dat de Vlaamse partijen er alles aan zullen doen om de witte eigenvolker uit de gevangenis te houden.
Terwijl ik vele Vlaamse partijen nu net beschuldig dat zij personen die niet van het eigen volk zijn zitten te bepamperen en voor te trekken (politie mag bvb niet optreden om de gemoederen niet verder op te hitsen). Terwijl ik ook een bepaalde bevolkingsgroep hun criminelen zie verdedigen

Wanneer een Islamitische crimineel het leven laat: Rellen
http://dutch.faithfreedom.org/forum/...hp?f=5&t=19985

en mensen die niet tot hun volk behoren zitten te criminaliseren door bij het minste racist te roepen. Stel je eens voor dat de rechters in dit land eens niet van ons volk moesten zijn hoe dat zij ons zouden behandelen.

Laatst gewijzigd door smiley : 3 december 2011 om 15:07.
smiley is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 december 2011, 15:09   #143
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oh?

Elke Vlaamse partij had een wetsvoorstel in kunnen dienen om de verjaring van pedofeiten op te rekken.
In tegenstelling tot onze buurlanden is kennelijk besloten dat kinderverkrachting (snel) mag verjaren. Dat is een hard objectief feit. Tot zo ver het Vlaamse volk.

De subjectieve gedachte is dat de Vlaamse partijen er alles aan zullen doen om de witte eigenvolker uit de gevangenis te houden. Of het nu kinderverkrachting is of fraude (hoi Karel de Gught).

Of denk jij echt dat mensen als De Gught en Vangheluwe ooit een gevangenis van binnen zullen zien?

Nee toch?
Je mag bij mijnheer De Gucht nu ook mijnheer Schouppe toevoegen.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 december 2011, 15:22   #144
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Daar zijn we het voor 1 keer over eens. Pedofilie is ook een vorm van machtswellust.

Volwassenen en kinderen strikt scheiden? Een totale Big Brother cultuur opbouwen waar elke persoonlijke verantwoordelijkheid gecombineerd wordt met moderne surveillance technologie, waar ieder elke seconde geobserveerd wordt, en waar elke mogelijke misstap geregistreerd wordt?

Klopt, maar recidivisme is wel "laag". Op zijn minst is dat wel "opgelost".

Superieur .. mijn kloten. Recht van de sterkste, da's het enige wat uiteindelijk telt. Je kan alle Rubens's, picasso's, christo's, Van Gogh's, enzoverder als superieure cultuur promoten, toch gaat de holbewoner met de vuistbijl winnen...

En U danst weerom rond de "essentiele vraag". Maar we zijn dat wel gewoon van U.
Wat is dan de essentie van je betoog, dat een samenleving enkel in het gareel te houden is met geweld? Daar voel ik niets voor en ik ben nu niet bepaald een naieve linkie winkie!

Om op je voorbeeld in te gaan, pedofielen kun je ook heel strikt opvolgen, uitsluiten van iedere vorm van beroeps of verenigingleven wat contakt met kinderen inhoudt, hormonaal beinvloeden, en verplichten tot therapie.
Dat recht van de sterkste houdt in dat je kiest voor enkel repressie en geweld, niet echt mijn ding en al zeker niet de samenleving waar ik voor wil kiezen.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 december 2011, 15:22   #145
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Daar zijn we het voor 1 keer over eens. Pedofilie is ook een vorm van machtswellust.
Macht speelt mee, ja. Naar het schijnt bij verkrachting in het algemeen ook.

Citaat:
Volwassenen en kinderen strikt scheiden? Een totale Big Brother cultuur opbouwen waar elke persoonlijke verantwoordelijkheid gecombineerd wordt met moderne surveillance technologie, waar ieder elke seconde geobserveerd wordt, en waar elke mogelijke misstap geregistreerd wordt?
Ik denk dat dit praktisch niet werkbaar is.
Waar mogelijk, toch enige controle inbouwen. Volwassenen minder macht geven, en kinderen weerbaarder maken en hun leren dat zij ook "neen" mogen zeggen, zelfs tegen volwassenen.

Citaat:
Klopt, maar recidivisme is wel "laag". Op zijn minst is dat wel "opgelost".
Ik stel voor dat we beginnen met de verjaringstermijn op te trekken, zodat pedofielen tenminste kunnen bestraft worden. En indien mogelijk behandeld.

Citaat:
Superieur .. mijn kloten. Recht van de sterkste, da's het enige wat uiteindelijk telt. Je kan alle Rubens's, picasso's, christo's, Van Gogh's, enzoverder als superieure cultuur promoten, toch gaat de holbewoner met de vuistbijl winnen...
Dat was ironisch bedoeld.
Ik weet dat wel dat de "westerse cultuur" niet superieur is.

Citaat:
En U danst weerom rond de "essentiele vraag". Maar we zijn dat wel gewoon van U.
Citaat:
Maar hoe verklaar je een religie waarin pedofilie gewoon niet bestaat?
Hoe bedoel je?
Heb je het over de katholieke kerk?
Oud 3 december 2011, 15:23   #146
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Democratie blijft de dictatuur van de dommen.

Van Rossem heeft zo'n instelling van binnen mogen bekijken nietwaar.

Maar mensen die aan kinderen prutsen... castratie en levenslang in de steenkoolmijnen;
En hou je er dan rekening mee dat kinderen sneller gedood worden, om pefofiel gedrag te verbergen?
Oud 3 december 2011, 15:27   #147
Cynara Cardunculus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Ik hoop dat je met onderzoeken iets wetenschappelijk bedoeld, en niet je speculaties die we tot hier toe mochten lezen.
Wat bedoel je met "ergens beginnen" enkel de factor onderzoeken die jij naar voor schuift?
Wat is het nu? Mag het onderzocht worden, of heb jij al beoordeeld en veroordeeld?
Ik ga de coloradokevers onderzoeken als mijn aardappelveld is aangetast. Doe jij maar het onderzoek naar de lievevrouwebeestjes op jouw veld.

Citaat:
Is er al een oorzakelijk verband aangetoond tussen een religieuze ideologie en de vele pedofiele misbruiken die recentelijk het daglicht zagen?
Of houden we het voorlopig nog bij een correlatie?
er is geen oorzakelijk verband uiteraard. Zoals hier reeds geschreven bestaat de term pedofilie zelfs niet als de profeet van die religie een kind van negen maanjaren (acht jaar en een beetje in onze kalender) penetreert en een van zijn volgelingen (kohmeiney) de aanwijzingen dicteert hoe je sex kan hebben met een baby (niet penetreren, wel met de penis tussen de billetjes wrijven, geen huwelijk met de zus later, want d�*t is pas foei!)
Bijgevolg zijn al de volgende sexuele handelingen tussen vuile grijsaards en kinderen onder de 12 zelfs geen pedofiele handelingen, maar hoogstaande vrome daden in navolging van de profeet.>
Had je het daarover?

Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 3 december 2011 om 15:30.
Cynara Cardunculus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 december 2011, 15:35   #148
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus Bekijk bericht
Ik ga de coloradokevers onderzoeken als mijn aardappelveld is aangetast. Doe jij maar het onderzoek naar de lievevrouwebeestjes op jouw veld.

er is geen oorzakelijk verband uiteraard. Zoals hier reeds geschreven bestaat de term pedofilie zelfs niet als de profeet van die religie een kind negen maanjaren (acht jaar en een beetje)penetreert en een van zijn volgeling de aanwijzingen dicteert hoe je sex kan hebben met een baby (niet penetreren, wel met de penis tussen de billetjes wrijven, geen huwelijk met de zus later, want d�*t is pas foei!)
Bijgevolg zijn al de volgende sexuele handelingen tussen vuile grijsaards en kinderen onder de 12 zelfs geen pedofiele handelingen, maar hoogstaande vrome daden in navolging van de profeet.>
Had je het daarover?
Natuurlijk is er verband tussen seks en religie!
Welke andere ideologie dan de goddelijke dicteren mensen waar, wanneer en met wie je seks mag hebben?
Die weergave zie je immers ook binnen wetgevingen, maar het verschil is wel dat daar rede en niet vage religieuze dogma's aan de basis liggen die afhankelijk van tijd en plaats zelfs in strijd zijn met de moraal van rede..
Oud 3 december 2011, 15:38   #149
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Mijn vragen zullen weer te moeilijk zijn dat je naast de kwestie begint te zeveren.
Ik hoop dat je met onderzoeken iets wetenschappelijk bedoeld, en niet je speculaties die we tot hier toe mochten lezen.
Wat bedoel je met "ergens beginnen" enkel de factor onderzoeken die jij naar voor schuift?
Wat is het nu? Mag het onderzocht worden, of heb jij al beoordeeld en veroordeeld?
Citaat:
er is geen oorzakelijk verband uiteraard. Zoals hier reeds geschreven bestaat de term pedofilie zelfs niet als de profeet van die religie een kind van negen maanjaren (acht jaar en een beetje in onze kalender) penetreert en een van zijn volgelingen (kohmeiney) de aanwijzingen dicteert hoe je sex kan hebben met een baby (niet penetreren, wel met de penis tussen de billetjes wrijven, geen huwelijk met de zus later, want d�*t is pas foei!)
Had je het daarover?
Circe, Aïcha was net als Maria 12-13 jaar oud.
In die tijd was dat heel normaal en gewoon.

Het is niet omdat er ook tussen de volgelingen van die religie nog geschiften zitten dat hun idee door alle volgelingen van die religie aanvaard wordt.
Stop nu toch eens met je halve waarheden en hele leugens.
Oud 3 december 2011, 15:39   #150
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Natuurlijk is er verband tussen seks en religie!
Welke andere ideologie dan de goddelijke dicteren mensen waar, wanneer en met wie je seks mag hebben?
Die weergave zie je immers ook binnen wetgevingen, maar het verschil is wel dat daar rede en niet vage religieuze dogma's aan de basis liggen die afhankelijk van tijd en plaats zelfs in strijd zijn met de moraal van rede..
De katholieke ideologie dicteert ook waar, wanneer, met wie en met welk doel je je mag/moet voortplanten.
Oud 3 december 2011, 15:41   #151
Cynara Cardunculus
Banneling

Standaard

Citaat:
Circe, Aïcha was net als Maria 12-13 jaar oud.
In die tijd was dat heel normaal en gewoon.
In die tijd was het normaal dat ze niet meer met poppen mochten spelen nadat ze gemenstrueerd hadden;
Aisha mocht wel met poppen spelen en in de tientallen hadith daarover (die ik je gerust wil kopieren voor de 77ste maal) staat dat ze huwde op zesjarige (vijf jaren in onze kalender) leeftijd en gepenetreerd werd toen ze negen maanjaren was; Het was zelfs zo "normaal en gewoon" dat haar eigen vader er bezwaren tegen maakte. Maar ook dat zal je wel al gelezen hebben zeker? Of weet je nog altijd niet wat "ahadith" zijn?

En waar zijn uw bewijzen dat ze 12/13 was?

Citaat:
Het is niet omdat er ook tussen de volgelingen van die religie nog geschiften zitten dat hun idee door alle volgelingen van die religie aanvaard wordt.
Stop nu toch eens met je halve waarheden en hele leugens.
Over hoeveel geschiften heb je het?
In Iran ligt de leeftijd netjes op negen jaar hoor, en niet op uw halve waarheid en leugens van 12/13. Waarom niet ineens 57?

Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 3 december 2011 om 15:43.
Cynara Cardunculus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 december 2011, 15:53   #152
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
In die tijd was het normaal dat ze niet meer met poppen mochten spelen nadat ze gemenstrueerd hadden;
Aisha mocht wel met poppen spelen en in de tientallen hadith daarover (die ik je gerust wil kopieren voor de 77ste maal) staat dat ze huwde op zesjarige (vijf jaren in onze kalender) leeftijd en gepenetreerd werd toen ze negen maanjaren was; Het was zelfs zo "normaal en gewoon" dat haar eigen vader er bezwaren tegen maakte. Maar ook dat zal je wel al gelezen hebben zeker? Of weet je nog altijd niet wat "ahadith" zijn?

In Iran ligt de leeftijd netjes op negen jaar hoor, en niet op uw halve waarheid en leugens van 12/13. Waarom niet ineens 57?
Verwacht u echt antwoord wat bijdraagt aan de discussie?
Maar om er verder op in te gaan, natuurlijk is het waar dat duizenden jaren geleden huwbare leeftijd een andere betekenis had dan nu!
Terecht wijst u erop dat in Westerse landen de beschaving die opvattingen inhaalde maar niet waar Islam van sterke betekenis is!
Oud 3 december 2011, 15:53   #153
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:

Ik heb je die bewijzen toch al gegeven.
http://forum.politics.be/showthread....93#post5186993
http://forum.politics.be/showthread....73#post5187073
Ik wens die discussie niet over te doen.

Citaat:
Je weet toch wel hoeveel geschiften de dienst uitmaken in Iran.
Mocht het overal aanvaard zijn, dan zou de leeftijd in ieder moslimland toch op negen jaar liggen.
Oud 3 december 2011, 15:57   #154
Alboreto
Perm. Vertegenwoordiger VN

Alboreto's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat is dan de essentie van je betoog, dat een samenleving enkel in het gareel te houden is met geweld? Daar voel ik niets voor en ik ben nu niet bepaald een naieve linkie winkie!

Om op je voorbeeld in te gaan, pedofielen kun je ook heel strikt opvolgen, uitsluiten van iedere vorm van beroeps of verenigingleven wat contakt met kinderen inhoudt, hormonaal beinvloeden, en verplichten tot therapie.
Dat recht van de sterkste houdt in dat je kiest voor enkel repressie en geweld, niet echt mijn ding en al zeker niet de samenleving waar ik voor wil kiezen.
Kijk, hier zijn we het toch over eens.
Oud 3 december 2011, 15:58   #155
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Macht speelt mee, ja. Naar het schijnt bij verkrachting in het algemeen ook.
Naar't schijnt is in dit geval een duidelijk aantoonbaar gegeven.

Citaat:
Ik denk dat dit praktisch niet werkbaar is.
Waar mogelijk, toch enige controle inbouwen. Volwassenen minder macht geven, en kinderen weerbaarder maken en hun leren dat zij ook "neen" mogen zeggen, zelfs tegen volwassenen.
Wat stelt U dan voor?
Citaat:
Ik stel voor dat we beginnen met de verjaringstermijn op te trekken, zodat pedofielen tenminste kunnen bestraft worden. En indien mogelijk behandeld.
Voor pedofilie... Om U te plezieren en moreel "hoogstaand te blijven". Bij een eerste veroordeling een milde, niet onherroepelijke behandeling. Bij de 2de misstap een permanente verwijdering uit de maatschappij.

Citaat:
Hoe bedoel je?
Heb je het over de katholieke kerk?
Zwans niet. Binnen de katholieke kerk mag een priester nog niet eens aan een volwassen persoon prutsen. Laat staan een kind. Dus de regels, als ieder zich daar aan zou houden, van die religie laten geen priesters die pedofilie ten uitvoer brengen toe.
Oud 3 december 2011, 15:58   #156
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
De katholieke ideologie dicteert ook waar, wanneer, met wie en met welk doel je je mag/moet voortplanten.
Maar pastoors en dergelijk mogen het nooit....
Oud 3 december 2011, 16:01   #157
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Wat is dan de essentie van je betoog, dat een samenleving enkel in het gareel te houden is met geweld?
Uiteindelijk vrees ik dat het daar op neer komt.
Citaat:
Daar voel ik niets voor en ik ben nu niet bepaald een naieve linkie winkie!
Ik vind het ook maar niks , maar het is mijn conclusie. Niet noodzakelijk de waarheid, noch correct.
Citaat:
Bij de eerste keer kan ik me daar in vinden. Bij de 2de keer mag het wat permanenter.

Citaat:
Betaal maar eens uw belastingen niet.... "Ze" komen onder dreiging van geweld uw bezittingen weghalen.
Oud 3 december 2011, 16:02   #158
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
En hou je er dan rekening mee dat kinderen sneller gedood worden, om pefofiel gedrag te verbergen?
Alsof het nu veel verschil maakt?
Oud 3 december 2011, 16:06   #159
Dick Tator
Banneling

Standaard

Citaat:
Maar pastoors en dergelijk mogen het nooit....
Dat weerhoud hen er niet van om de krenten van kleine jongetjes te spiezen..
Terwijl men de blijde boodschap verkondigt..
Dick Tator is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 december 2011, 16:10   #160
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Naar't schijnt is in dit geval een duidelijk aantoonbaar gegeven.

Wat stelt U dan voor?

Citaat:
Voor pedofilie... Om U te plezieren en moreel "hoogstaand te blijven". Bij een eerste veroordeling een milde, niet onherroepelijke behandeling. Bij de 2de misstap een permanente verwijdering uit de maatschappij.
Dat is al stukken beter.

Citaat:
Zwans niet. Binnen de katholieke kerk mag een priester nog niet eens aan een volwassen persoon prutsen. Laat staan een kind. Dus de regels, als ieder zich daar aan zou houden, van die religie laten geen priesters die pedofilie ten uitvoer brengen toe.
Mag ik dan weten hoe je het wel bedoelde? Dat is voor jou toch een essentiële vraag.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:43.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be