![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Banneling
|
![]() Groentje -18,
een knuffel voor jou. hug, hug |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ben ik de enige die een aantal keer heeft zitten gieren van het lachen bij het doornemen van deze draad? Wat een van de pot gerukt verhaal.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ge hebt u compleet miskeken op die gast. En als ik lees wat ge over die kerel schrijft: nen echte Spanjool. Nen echte.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
nen absoluut gestoorde mogelijks sociopatische of psychopatische smeerlap, die van u geprofiteerd heeft, Groentje. en als ge die klojo nu nog 'vriendje' blijft noemen, en daar per se zogezegd voor wat kleren etc , maar naar mijn aanvoelen wanhopig om die "prins" toch nog maar eens te kunnen terugzien, ... in de buurt wil blijven hangen; schrap mij dan maar hoor ... aan zulke dingen kan ik ni mee doen. groet, Anna |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() echt : grapje hoor ! Laatst gewijzigd door Anna List : 7 december 2011 om 08:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Banneling
|
![]() Groentje-18 ... heb op je fb gelezen dat er vrienden en vriendinnen van je zijn die je vragen om terug te komen, die klaar staan om je op te vangen, die een weekend met je willen gaan uitwaaien aan de kust ... die willen luisteren en met je willen praten ...
ik denk wel dat je daaraan toe bent. dat is wat je zo snel mogelijk moet doen, niks anders meer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. Laatst gewijzigd door Txiki : 7 december 2011 om 08:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() daar kan ze geen blad om slaan hoor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volledig mee eens, he. Ze moet daar niet zitten grienen.
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
den eerste den beste gast aanspreken, en meerijden naar nen andere kant van Spanje ... diezelfde gast onderweg zonder uitleg laten staan en met nen onbekenden trucker richting Italie vertrekken. ze zal haar zorgen wel vergeten en zichzelf leren kennen ... note ... mss toch eerst een buske pepperspray aanschaffen en binnen handbereik houden ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Banneling
|
![]() Groentje,
vraagje, heb je altijd bijzonder problemen gehad met het maken van keuzes en/of veranderende situaties ? Laatst gewijzigd door Anna List : 7 december 2011 om 08:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Blijkbaar hebben vele zuiderse mannen dat handboek aangekocht. Een variant is: "ik weet dat het aan mij ligt, het spijt me zo". Ondertussen zijn er ook handboeken voor vrouwen op de markt: http://www.amazon.com/Why-Men-Love-B.../dp/1580627560 Dé ultieme gids voor de aanpak van mannen. Oops.... nu kunnen de mannen het ook lezen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goeie raad:
Citaat:
Slechte raad: Citaat:
![]() |
![]() |
#157 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
"het ligt niet aan u, het ligt helemaal 100% aan mij, ik weet het ... maar ik kan er niks aan doen, ik kan mezelf niet veranderen ..." ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kijk, het is heel eenvoudig: ze heeft geprobeerd en ze is met haar kop kwak tegen de muur gebotst. Waarom per se die muur willen slopen? Dat lukt niet, hoor. Dus is het simpel: omdraaien en weggaan.
Al de rest is spartelen in de modderpoel. Ze kan kiezen: in die modderpoel blijven en daarin wegzinken en stikken door longen, maag en mond vol modder. Of er zelf uitklimmen. Eventueel door naar de stok te grijpen die anderen haar aanreiken.
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |