![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
|
Discussietools |
|
|
#141 |
|
Banneling
|
Het lijkt me a) riskant en b) niet bepaald positief voor de diplomatie.
Belgen (Walgen) zullen in die prachtlanden ook nog eens scheef worden bekeken omdat ze zulke premier hebben verkozen. Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 8 december 2011 om 00:36. |
|
|
|
|
#142 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
#143 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Een man van in de vijftig zonder èèn enkele rimpel...
|
|
|
|
#144 |
|
Minister
|
Laag bij de grondse opmerking, puur homofobe reactie en niet passende hier.
Of wel want ik zie niet anders dan dit soort "hoogstaande to the point argumentaties hier over een hele hoop politiekers". Het forum heeft hier meer weg van een soort vulgaire comedy; kruising Geert Hoste en Alex Agnew.
"Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom." "Voorstellingsvermogen is belangrijker dan kennis." "Je kunt een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt." "If you can"t explain it simply, you don't understand it enough" - Albert Einstein Laatst gewijzigd door Akira : 8 december 2011 om 10:47. |
|
|
|
|
#145 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
[quote=Albrecht;5849954]
![]() ![]() 'De Bee![]() ![]() ![]()
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 8 december 2011 om 08:44. |
|
|
|
|
#146 | |
|
|
Citaat:
Dat lucht op hé P.
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 8 december 2011 om 09:06. |
|
|
|
|
|
#147 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
#148 |
|
|
Laat economisch realistische en ethisch gematigd progressieve Fieseler het daar nu eens voor de volle 100% mee eens zijn zeg...komt dat tegen...
|
|
#149 |
|
Banneling
|
En wat was uw antwoord ivm mijn vraag?
Laatst gewijzigd door Another Jack : 8 december 2011 om 15:05. |
|
|
|
|
#150 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
#151 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
#152 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
zie je al pleiten voor een groter en sterke samenwerking in de wereld ? De helft van de wereld wil hem niet ontvangen. Als minister van buitenlandse zaken zullen ze zweten voor 2 jaar. |
|
|
|
|
|
#153 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#154 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Welke homofobe moslim wil migreren naar zo'n land...
|
|
|
|
|
#155 |
|
Banneling
|
Hetzelfde soort homofobe autochtonen dat beloofde te verhuizen naar Namibië?
Laatst gewijzigd door Another Jack : 8 december 2011 om 16:44. |
|
|
|
|
#156 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
|
|
|
|
|
#157 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#158 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
|
|
|
|
|
#159 | |
|
|
Citaat:
Ik kan uiteraard goed begrijpen dat linkieland in paniek is als zulke dossiers de oppervlakte halen...iedereen vraagt zich dan af hoevele dossiers ivm pedofilie en andere schofterigheden van Di Rupo er dan nog in de bureaulades van de vakbonden, de kabinetten, toppolitici, binnenlandse buitenlandse staatsveiligheidsorganisaties enz....liggen te wachten.... Een voorbeeld: Hoe zit het met de voorganger van Di Rupo? Hoe is het met onze vriend van Cauwenberghe? Hoe zit het onder andere met het dossier Carolorégienne? Hoe zit het met de gerechtelijke afhandeling van de zaken van fraude en de schriftvervalsingen bij het bestuur van Charleroi? Hoe hebben ze deze dossiers kunnen kaltstellen? Hoe? Via wie?...waarom zwijgt Di Rupo in alle talen ivm Van Cau? Wat weet Van Cau van Di Rupo?....natuurlijk is linkieland als de dood dat er in Wallonië de ene of andere parketmagistraat gaat beginnen flippen....of tot een partijgenoot van Di Rupo zijn leven moe is en gaat beginnen praten.... Hoffa leeft...
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 8 december 2011 om 18:10. |
|
|
|
|
|
#160 | |
|
|
Citaat:
U gaat nu, als linkie, hetzelfde doen als jullie met racisme hebben gedaan...door iedereen en alleman racist te noemen hebben jullie de echte racisten een vrijhaven gegeven in die door jullie gecreeerde massa....nu gaat u dus iedereen pedofiel noemen opdat uw Don Rupo zich in diezelfde massa zou kunnen verstoppen....als dat maar goed komt...
|