![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Banneling
|
![]() Probleem met dit soort toestanden is dat forummers ineens op een mentale hln.be-toestand zakken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Banneling
|
![]() Op radio 1 probeerde men de vergelijking te maken met Breivik. Kan het nog belachelijker? Wat gaan ze er nog allemaal bij sleuren?
Het was gewoon een ordinaire, bij het gerecht gekende, drugsgebruiker en wapenliefhebber. Krapuul van de ergste soort die in het gastland de boel op stelten kwam zetten. De sukkelaar kwam eventjes van zijn vrijheid genieten met een kalasjnikov en enkele granaten... Straks is het in ons land moeilijker om aan een speelgoedpistool te geraken dan aan een Kalasjnikov. Het moet nogal pijnlijk zijn voor filo en andere gelijkgezinden te moeten vaststellen dat het weeral maar eens om een cultuurverrijker gaat! Ik vind het een ontzettend mooie zaak dat we van dit krapuul verlost zijn. ![]() Leve het Belgische gerecht! Proficiat aan de mensen die de afgelopen jaren het pamperbeleid gedoogd hebben. Ze hebben allemaal boter op hun hoofd. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De twee jongste slachtoffers (15 en 17 jaar) zijn twee leerlingen die net een examen hadden afgelegd. Eerder was al gemeld dat ook veel van de gewonden tieners zouden zijn http://www.hln.be/hln/nl/12036/Aansl...n-gewond.dhtml
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik hoop dat ook jij blijft gevrijwaard van om het even welk leed dan ook. U lijkt me een zeer beminnelijk persoon trouwens. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Banneling
|
![]() Don't feed the Malik...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Parlementslid
|
![]() Het is weer in de Walen blablabla het is weer ne bruine blablabla fout van regering Di Rupo blablabla het is Luik en niet Liège.
![]() |
#160 |
Banneling
|
![]() Ik ben zeker geen fan van alles wat met Magreb te maken heeft en bij mij hoef je zeker niet af te komen met die fabel dat deze personen voor ons pensioen gaan zorgen :lol
Maar eventjes dacht ik aan een valse vlag operatie om de aandacht weg te nemen van de fraude die is gepleegd met het in bedlaggenomen misdaadgeld... Er is een kansdat de staatsveiligheid op de hoogte was van zijn arsenaal en dat ze wisten dat Nouredine een zeer kort lontje had... Ahja de eerste berichtgeving op de vuurrodz radio had het over een dader met Belgische nationaliteit :lol Mijn medeleven met de familie van de slachtoffers |
![]() |
![]() |