![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Bob, de enige drijfveer is, meer verdienen.
Niet zoals velen hier beweren motivatie. Om het met je eigen woorden uit te drukken op andere draden. Iedereen wil zoveel mogelijk binnenrijven met zo weinig mogelijk moeite. Of ze het nodig hebben of niet. Daardoor krijg je nu niet alleen een opsplitsing tussen Noord en Zuid, maar ook tussen werknemers groepen van verschillende sectoren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
nu nog de duur en termijn dat je moet werken definieren periode die je werkt zou moeten zijn bvb 55% van de gemiddelde leeftijd van de Belgen dan nog een formule meer/minder werken dus per jaar dat je minder werkt 7% minder. en per jaar dat je meer werkt 5% meer dan nog een uitzondering ziek zijn definitie: zware arthrose, zware depressie, zware rugletsel, zwaar beenletsel, zeg mlaar al die eens een stevig ongeluk hebben vliegen dan aan hun prepensioen dan nog eenformule voor de kostprijs 80j - 65j = 15j pensioen gemiddeld 1400 * 12 * 15 = 252.000 om dat te financieren moet je 45j werken = 5600 / 12m = 466 afhouden per maand.
whoami#Warondysinfo https://euvsdisinfo.eu/ ![]() https://ground.news/ ![]() ![]() https://euromaidanpress.com/2024/01/...uhansk-oblast/ https://www.newsnow.co.uk/h/World+Ne...kraine?type=ln Laatst gewijzigd door brother paul : 27 december 2011 om 10:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
|
![]() Citaat:
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar goed, nog één poging: Je kan exporteren voor geld en de binnenlandse consumptie brengt ook terug geld bij de overheid. Daarmee kan je mensen die voor de staat werken belonen voor hun arbeid. Als dat niet volstaat, dan wil ik graag horen welke onzichtbare factor nog meer nodig is om het draaiende te houden. Laatst gewijzigd door Robinus V : 27 december 2011 om 13:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() En again, laat anderen maar bepalen of ik dan wel jij een goede beurt maakt hier of niet. Dat moet jij niet in hun plaats beslissen. Moet je daar werkelijk je gelijk uit beginnen putten? Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
|
![]() Citaat:
Dat is mijn (voor)oordeel. Heb ik zelf ook altijd gedaan. Als ik vandaag lees dat zelfs 1/3 van de solden kopers daar een lening voor aangaat, ziet het er maar treurig uit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar de opslitsing tussen noord en zuid, is wel een attitudeprobleem, heeft op zichzelf weinig met het fenomeen geld te maken. Griekenland, een zuidland bij uitstek, is dan wel ten onder gegaan aan corruptie, ontduiken van belastingen... In de zogenaamde noorderlanden is de corruptie trouwens kleiner, is de ontduiking van belastingen kleiner, is de sociale fraude kleiner... En het probleem tussen de werknemers van verschillende sectoren is dat degenen die het hardste moeten werken, het minste verdienen. Maar maak dit de vakbonden maar eens wijs (allé de vakbonden gaat misschien nog, hun leden is al iets anders). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Overheidsobligaties werken ook. Een bedrijf heeft ook investeerders nodig. De overheid wordt in deze hypothese eigenlijk gewoon een bedrijf. Nog verdere uitleg nodig? Op welke andere manieren moet ik het nog uitleggen? Ruil en arbeid. Laatst gewijzigd door Robinus V : 27 december 2011 om 22:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Waarom betaal je belastingen ? Omdat je moet, nietwaar ? Anders zou je het zeker niet doen. Awel, in dit geval is dat juist hetzelfde. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Zolang jij ervan uit blijft gaan dat je met een oneindige, nooit stoppende supply aan geld zit, hoef je niet veel uit te leggen want dan verlies je enkel je tijd. Je beschikbare hoeveelheid geld gaat verkleinen per keer dat je je geld laat roteren; a race to the bottom, easy as that. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Banneling
|
![]() Tuurlijk niet
![]() Als de wetten mij hier of elders niet aanstaan, dan ga ik daar gewoon niet wonen noch laat ik mijn vermogen en inkomen daar roteren. Easy toch? Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Banneling
|
![]() Even raden : je hebt een bedrijf in een LaagLoon-Land ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |