![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
(eigen volk eerst) Ik stel vast dat je geen antwoord hebt op mijn analyse van dit basispunt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat is ook een vorm van discriminatie natuurlijk. Het devies is: cherry-picking. In het begin werden de goedkoopsten eruit gepikt voor uitbuiting. Nu zijn het de best-opgeleiden. Allemaal discriminatie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Van de bevolking in Vlaanderen, sluit men een deel uit om voor de Vlaamse en lokale overheden te werken, puur op basis van afkomst; terwijl men wel verwacht dat ze meedraaien in de maatschappij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Na een zee van beschuldigingen uit een niet bestaand zeventig puntenplan van het Vlaams Belang komt topistarter af met dit voorbeeld als racisme ??? ![]() Kan het nog belachelijker... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het toont aan dat mijnheer Dewinter nog steeds (racistische punten uit) zijn 70-puntenplan onderschrijft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, uw stukje komt neer op één zin, namelijk dat meneer Dewinter zegt : Wij streven er inderdaad naar dat diegenen die onze nationaliteit hebben, aan werk geraken
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mijnheer Dewinter : ...... Het omgekeerde racisme dat men ons via quotaregelingen – u noemt het streefcijfers, maar dat is hetzelfde – wil opleggen, is onaanvaardbaar. Voor ons moet de lat niet eens gelijk liggen voor iedereen. Er is niets mis mee dat op momenten van crisis en hoge werkloosheid wordt gekozen voor de prioritaire tewerkstelling van diegenen die over onze nationaliteit beschikken. Inderdaad, de Vlaamse overheid moet durven opkomen, moet durven kiezen voor het principe van ‘werk voor eigen volk eerst’! (Applaus bij het Vlaams Belang) ...... Mijnheer Van Rompuy: Mijnheer Dewinter, u bent hypocriet, want u wilt geen stimulering van tewerkstelling van allochtonen, en dan staat u op de eerste rij om te zeggen dat ze niet willen werken en dat ze een last voor de samenleving zijn. Stop dat hypocriet debat. Het gaat voor u niet over streefcijfers of quota, u wilt gewoon geen stimuli om allochtonen kansen te geven op de arbeidsmarkt. (Applaus bij CD&V, sp.a en Open Vld) ...... Mijnheer Dewinter : Mijnheer Van Rompuy, u hebt overschot van gelijk. Wij streven er inderdaad naar dat diegenen die onze nationaliteit hebben, aan werk geraken. http://www.vlaamsparlement.be/Proteu...tion?id=652010 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Banneling
|
![]() [quote]Dat is het niet
Jouw opvatting wordt in de juridische en legale realiteit niet hardgemaakt , in geen enkel land, en ook niet in België. Jij ziet geen delicten waar er wel zijn, zoals bij druggebruik, en je ziet racisme, waar er geen is, zoals in het verschillend behandelen van landgenoten en vreemdelingen tegenover de arbeidsmarkt. Citaat:
Maar dat is niet wat Dewinter zegt, zolas je reeds tien keer zelf geciteerd hebt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Banneling
|
![]() Je hoeft dat zo niet te benadrukken dat jij maar 1 zin leest/ziet.
Citaat van mijnheer Dewinter : voor de prioritaire tewerkstelling van diegenen die over onze nationaliteit beschikken. Inderdaad, de Vlaamse overheid moet durven opkomen, moet durven kiezen voor het principe van ‘werk voor eigen volk eerst’! (Applaus bij het Vlaams Belang) |
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Is dat uw grote racisme waar u zo over zit te lasteren??? ![]() WAT EEN ONZIN |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Als 1/10 daarvan uitzwermt naar de rest van de wereld tegen een 'laag' loon, dan kunnen we beter onze scholen sluiten. Idem voor alle andere hoge opleidingen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Dewinter heeft het nu over landgenoten eerst, zoals je reeds tien keer zelf geciteerd hebt en als ik zelf zeg dan bedoel ik dat je landgenoten mag anders behandelen dan vreemdelingen, tegenover de arbeidsmarkt, dat hoeft niet per sé racistisch te zijn. Er is daar ook weinig jurisprudentie over. Laatst gewijzigd door eno2 : 23 december 2011 om 22:16. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |