Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 13 februari 2012, 20:33   #141
Bokkenreyder
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bokkenreyder's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Illuminatus Bekijk bericht
Bedoelt u niet "forwerts marsch...eins zwe, eins zwei"
Syfilis doet rare dingen met je hersenen, niet?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Het (België) lijkt me een territorium van ideale schaalgrootte. ==> Bokkenreyder:
Bokkenreyder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 februari 2012, 20:40   #142
Illuminatus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bokkenreyder Bekijk bericht
Syfilis doet rare dingen met je hersenen, niet?
Ik zou 't niet weten jongen, kom vertel eens....

Toch gek dat al de tegenstanders van het Vloms Nationalisme hier als 'gekken' afgeschilderd worden.....

PS ik wist niet dat Syfilis ook bij bokken en geiten voorkomt???
Illuminatus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 februari 2012, 20:46   #143
Bokkenreyder

Bokkenreyder's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Toch gek dat al de tegenstanders van het Vloms Nationalisme hier als 'gekken' afgeschilderd worden.....

Too late, chouchou! Het effect is verdwenen! Verfranste Limburgers hebben problemen met alles op een rijtje te zetten. Het is al uitvoerig bewezen dat Nederlandstaligen die zich tot de heilige taal van Molière bekeerd hebben, de ergsten zijn. Grotere lafaards bestaan er niet!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Het (België) lijkt me een territorium van ideale schaalgrootte. ==> Bokkenreyder:
Bokkenreyder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 februari 2012, 21:12   #144
Illuminatus
Banneling

Standaard

Citaat:
Too late, chouchou! Het effect is verdwenen! Verfranste Limburgers hebben problemen met alles op een rijtje te zetten. Het is al uitvoerig bewezen dat Nederlandstaligen die zich tot de heilige taal van Molière bekeerd hebben, de ergsten zijn. Grotere lafaards bestaan er niet!
Och ik voel me als een rode haan die dankzij de transferts regelmatig wat zwarte kiekens uit het noorden naait

Zoals Reynders, Daerden, Onckelinckx, Van Cauwenberge, Cools en al die andere heerlijke mensen die zo slim waren Waal te worden en de Vlomse stront van zich af te kloppen
Oud 13 februari 2012, 21:46   #145
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Och ik voel me als een rode haan die dankzij de transferts regelmatig wat zwarte kiekens uit het noorden naait

Zoals Reynders, Daerden, Onckelinckx, Van Cauwenberge, Cools en al die andere heerlijke mensen die zo slim waren Waal te worden en de Vlomse stront van zich af te kloppen
Alleen kunnen ze de vlomse stront niet missen.
Bob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 februari 2012, 09:51   #146
pajoske

pajoske's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
FF op uw niveau antwoorden: Echte Limburgers zijn niet Nederlandstalig maar Limburgstalig. Natuurlijk zijn er een aantal die hun roots verloochenen door zich te onderwerpen aan de wil van de Vlaamse overheerser. Dat zijn volksverraders (kontenkruipers) die dansen naar de pijpen van de vreemde (vooral Antwerpse) Vlaams-nationalisten.

Limburg alaaf.
pajoske is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 februari 2012, 10:15   #147
quercus
Secretaris-Generaal VN

quercus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dank je En maak u geen zorgen....mijn rug is goed gedekt!

Dat is't voordeel in de strijd tegen de enggeestige nationalistjes op ditforum : ALLES is toegestaan en met wat geluk zit er nog een tricolore decoratie in!

PRO REGE ET PATRIA
Ik denk dat je in de komende jaren mag hopen op een adelijke titel. Let er bijgevolg op dat de banden met "La Cour" nauw aangehaald worden.
Oud 14 februari 2012, 10:18   #148
quercus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Neen, maar syfilis zit reeds veel langer in de latijnse volkeren. Lange tijd werd gedacht dat syfilis in de 15e eeuw naar Europa was gekomen door contact met inheemse volkeren op het Amerikaans continent. Nu is men tot de bevinding gekomen (op basis van onderzoek op gaaf bewaarde skeletten uit Pompei, Oplontis en Herculaneum) dat syfilis reeds bij de Romeinen aanwezig was.

DUS ...

Laatst gewijzigd door quercus : 14 februari 2012 om 10:19.
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 februari 2012, 10:27   #149
quercus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dat is correct. Het Beulemans Brussel is daarvan het voorbeeld bij uitstek. Maar ook hier op deze site onze grote "Verlichte". (Dat komt natuurlijk door zijn francofone bedgenote.)
Vandaar de onafgebroken voortgezette taktiek van het Belgisch francofoon establishment om iedereen die in Vlaanderen een hoge maatschappelijke status bereikt te lijmen (en hun ego te strelen) via hoge Belgische onderscheidingen, adelijke titels en erefuncties in hoofdzakelijk francofoon Belgisch-Brusselse groeperingen en instellingen zoals de Koning Boudewijnstichting, de Cercle de Lorraine enz. Op papier zijn dat allemaal groeperingen die zich naar buiten toe afficheren als "bilingue". In de praktijk zijn het 100 % verfransingsmachines en saboteurs van de Vlaamse identiteit.
Oud 14 februari 2012, 10:57   #150
speurneus
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Ze hebben het wetenschappelijk onderzocht.

De andere topmannen van de nva kwamen te weinig aan de bak.

Maar ja, de media zoeken ook maar die zaken met dewelke ze het aantal lezers/kijkers/luisteraars kunnen opkrikken. Vb. met een droge maar perfecte en grondige analyse geraak je niet in de krant.

link: http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20111229_067

titel:
'De Wever krijgt te veel media-aandacht, N-VA te weinig'

tekst voor als de link niet werkt:
Waaruit nogmaals blijkt dat de NVA een partij is die vooral stoelt op één man.
Als er morgen met BDW iets gebeurt krijgen we een herhaling van wat met de partij van Pim Fortuyn destijds gebeurde.
speurneus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 februari 2012, 11:12   #151
quercus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Neen, maar syfilis zit reeds veel langer in de latijnse volkeren. Lange tijd werd gedacht dat syfilis eind 15e eeuw naar Europa was gekomen door contact met inheemse volkeren op het Amerikaans continent. Nu is men tot de bevinding gekomen (op basis van onderzoek op gaaf bewaarde skeletten uit Pompei, Oplontis en Herculaneum) dat syfilis reeds bij de Romeinen aanwezig was.

DUS ...
Oud 14 februari 2012, 14:57   #152
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door speurneus Bekijk bericht
Waaruit nogmaals blijkt dat de NVA een partij is die vooral stoelt op één man.
Als er morgen met BDW iets gebeurt krijgen we een herhaling van wat met de partij van Pim Fortuyn destijds gebeurde.
Misschien. Maar een discussie hieromtrend zou wel aan de eigenlijke kern voorbijgaan. En deze is dat de rechtse ontevreden kiezers, met hierin een zekere vlaams nationalistische stroming, blijft groeien. Of ze nu nva, vb, ldd... stemmen maakt al niet zoveel uit. Hun gemeenschappelijke noemer is dat ze het links belgicistisch beleid kotsbeu zijn, en verandering willen. En daar zal een eventueel verdwijnen van bdw niet veel aan af doen.
Bob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 februari 2012, 19:05   #153
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Slechte vlamingen ?
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 februari 2012, 19:21   #154
den ambetantsten
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Slechte vlamingen ?
Nee hoor, gewoon goeie Belgen!
den ambetantsten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 februari 2012, 19:13   #155
Illuminatus
Banneling

Standaard

Citaat:
Neen, maar syfilis zit reeds veel langer in de latijnse volkeren. Lange tijd werd gedacht dat syfilis in de 15e eeuw naar Europa was gekomen door contact met inheemse volkeren op het Amerikaans continent. Nu is men tot de bevinding gekomen (op basis van onderzoek op gaaf bewaarde skeletten uit Pompei, Oplontis en Herculaneum) dat syfilis reeds bij de Romeinen aanwezig was.

DUS ...
DUS wat? Dat bewijst alleen maar dat de 'zuiderlingen' van 't leven genieten terwijl de stoere germanen stijve harken zijn in bed.....la dolce vita boerke
Oud 16 februari 2012, 19:17   #156
Illuminatus
Banneling

Standaard

Citaat:
Dat is correct. Het Beulemans Brussel is daarvan het voorbeeld bij uitstek. Maar ook hier op deze site onze grote "Verlichte". (Dat komt natuurlijk door zijn francofone bedgenote.)
Vandaar de onafgebroken voortgezette taktiek van het Belgisch francofoon establishment om iedereen die in Vlaanderen een hoge maatschappelijke status bereikt te lijmen (en hun ego te strelen) via hoge Belgische onderscheidingen, adelijke titels en erefuncties in hoofdzakelijk francofoon Belgisch-Brusselse groeperingen en instellingen zoals de Koning Boudewijnstichting, de Cercle de Lorraine enz. Op papier zijn dat allemaal groeperingen die zich naar buiten toe afficheren als "bilingue". In de praktijk zijn het 100 % verfransingsmachines en saboteurs van de Vlaamse identiteit.
Gelieve mijn partner hierbuiten te laten als ge een halve gram fatsoen in uw lijf hebt dan treft u mij, maar niet iemand die niet op dit forum aanwezig is Maar om u leuk van antwoord te dienen : zelfs in mijn bed ligt er meer cultuur dan uw 'Olland en Vlaendrn samen boerke
Oud 16 februari 2012, 19:22   #157
stuyckp
Banneling

Standaard

Citaat:

Als je werkt, dan krijg je geen rotte bal van mij, maar betaal jij wel mooi en netjes aan mijn zonnepaneeltjes.
stuyckp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 februari 2012, 19:29   #158
stuyckp
Banneling

Standaard

Citaat:

Je bedoelt die stront die rode hanen en hun kippen in de stallen van de franstalige bourgeoisie mogen gaan opscheppen als hun vlomse knechtjes die denken dat ze erbij horen en Frans kunnen spreken maar na 2 woorden al door de mand vallen en het niet eens beseffen.
De seks van een haan is trouwens niet om over naar huis te schrijven, niks om jaloers op te zijn. Ook daar schieten die hanen serieus tekort. Kwantiteit, ja, maar kwaliteit neen, daar is het beest niet toe in staat.
stuyckp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 februari 2012, 19:32   #159
Illuminatus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stuyckp Bekijk bericht
Als je werkt, dan krijg je geen rotte bal van mij, maar betaal jij wel mooi en netjes aan mijn zonnepaneeltjes.
Beseft u wel dat u hier het bestaan van de transferts van Noord naar Zuid compleet ontkent En die zogenaamde 'gezinswagen' die vlamingen regelmatig 'schenken' aan de Walen (werklozen en werkenden)
Oud 16 februari 2012, 19:34   #160
Illuminatus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stuyckp Bekijk bericht
Je bedoelt die stront die rode hanen en hun kippen in de stallen van de franstalige bourgeoisie mogen gaan opscheppen als hun vlomse knechtjes die denken dat ze erbij horen en Frans kunnen spreken maar na 2 woorden al door de mand vallen en het niet eens beseffen.
De seks van een haan is trouwens niet om over naar huis te schrijven, niks om jaloers op te zijn. Ook daar schieten die hanen serieus tekort. Kwantiteit, ja, maar kwaliteit neen, daar is het beest niet toe in staat.
Kerel, de frustratie druipt niet, maar gustst hier letterlijk uit uw commentaar
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:28.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be