![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Maar hun bokslessen geven vind ik niet op zijn plaats. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In Zuid Korea is dit het geval, elke scholier doet aan Tae Kwondo. Het worden natuurlijk niet allemaal kampioenen, maar zelfs " het dik jongeske " of " de brillekas " van de klas kunnen zichzelf verdedigen, en zijn gewend geraakt aan klappen krijgen/uitdelen. Ik vind het een goede zaak. En inderdaad, als je jezelf al goed afgereageerd hebt tijdens de sportles, zoek je misschien minder last buiten, zeker als je weet dat iedereen heeft leren vechten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat denken ze wel? die nietsnutten. Dienen ze toch nog voor iets sé. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dan kan je misschien de situatie omkeren ...brave gastjes die goed kunnen vechten, en nozems die het veel minder goed doen... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Criminelen, hangjongeren en allochtonen in het algemeen zijn begrippen die men best niet aan elkaar linkt en cijfers op plakt: het zou de waardering tov de multicul niet ten goede komen vrees ik...
Laatst gewijzigd door andev : 24 januari 2012 om 17:03. |
![]() |
![]() |