Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 19 augustus 2012, 07:47   #141
harriechristus
Secretaris-Generaal VN

harriechristus's schermafbeelding

Standaard

Nog meer kindertjes.

Nadien werden er nog meer kindertjes geboren bij de andere 6 zusters en toevallig waren het allemaal jongetjes, dus kleine Jezi als Jezus zelf.
Dit waarschijnlijk omdat de zusters zo idolaat van Jezus waren dat ze alleen maar kleine Jezi ter wereld wilden brengen.
Liefst hadden ze die andere 6 kindertjes ook Jezus genoemd, maar dan kwamen ze wel in de war, dus ze moesten verschillende namen hebben.
De eerste Jezus noemde ze daarom kleine Jezus en Jezus zelf werd nu grote Jezus genoemd.
De tweede noemde ze Johannes, de derde Joachim, de derde Jeremia, de vierde Job, de vijfde Jozua, de zesde Jona, maar de zevende heette gewoon: Jaap.
Dat was nog het gekke van het hele geval en is tot heden nog steeds niet verklaard, waar de naam Jaap vandaan is gekomen.

7 kleine Jezi bij elkaar.

Helemaal links zit de kleine Jezus.
harriechristus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2012, 10:40   #142
harriechristus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

7 dochters.

De grote Jezus kweet zich van zijn taak als Vader over de kleine Jezus en zijn 6 jongere broers. Maar ook bleef hij de 7 zusteren bevredigen die onverzadigbaar waren en eigenlijk wilde Jezus ook nog wel een aantal dochters hebben, want zoals bekend trekt het hart van de zoon naar de moeder, maar die van de dochter naar de vader.
En terwijl de zoons hun vader al spoedig beginnen te haten, blijft de dochter haar vader trouw.
Nu: dat hadden de 7 zusters ook al wel begrepen dat er nu dochters moesten komen en het duurde niet lang of ze werden opnieuw zwanger en Jezus zou Jezus niet zijn als het niet allemaal dochters waren.
De eerste dochter heette Je-Zus, met de klemtoon op de laatste lettergreep en omdat alle broers in haar hun eerste zuster hadden, zeiden de 7 zusters: dit is je-zus, maar ook omdat ze zelf zusters waren, was dat wel de mooiste naam die ze konden bedenken.
De tweede heette Johanna als de vrouwelijke variatie van Johannes, de derde Jeremina, de vierde Jo, de vijfde Josje, de zesde Jonella, maar de zevende heette gewoon Truus.
Waarom die naam zo anders was en niet met een J begon is nog steeds niet duidelijk, maar het kan dat het was gaan vervelen steeds weer de namen met een J te beginnen en ook dat ze geen vrouwelijke pendant van Jaap konden vinden, en Japina niet zo goed klonk.

Oud 28 augustus 2012, 07:34   #143
harriechristus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Nog meer kindertjes.

Na dien tijd werden er nog 7 dochters geboren en die kregen nu allemaal de naam van de moeders, want die wilden ook wel eens wat, maar wel steeds met: "kleine" ervoor, dus: kleine Maia, kleine Alcyone, enzovoort.
En omdat de zusters onuitputtelijk waren in de voortplantingsdrift en ook graag voor moedertje wilden spelen, bleef dat zo maar door gaan, elk jaar opnieuw.
Jezus kon het nauwelijks bij benen, maar tegen 7 vrouwen kon hij echt niet op en de vrouwen zorgden er wel voor dat hij op temperatuur bleef door hem elke keer weer te verleiden, want zijn Geest was wel sterk, maar zijn lichaam won het weer elke keer.
Oftewel: zijn pik kwam steeds maar weer rechtop en voorbehoedmiddel waren er toen nog niet.
Nu: Jezus verzoende zich maar met de hele gang van zaken door te beweren dat de ware Geest de kinderen dient.
"Laat de kindertjes tot Mij komen", herhaalde hij steeds weer.
Nu: die kindertjes kwamen dan ook.

aan de borst
Oud 31 augustus 2012, 09:29   #144
harriechristus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Gaat heen en vermenigvuldig U.

Nadien werden er steeds maar weer kindertjes geboren. Ja, Jezus en die vrouwen leken wel een broedmachien'. En ze hadden er ook aardigheid in.
En na 12 jaren waren er precies 12 x 7 = 84 kindertjes.
Maar tegen die tijd waren de eerste kindertjes 12 jaar geworden en in de pubertijd en die begonnen ook zelf jeuk te krijgen en kregen belangstelling voor hun jongere zusjes.
En wat ze hun vader en moeders hadden zien doen wilden ze ook wel eens proberen.
En het duurde niet lang of ook daar kwamen weer kindertjes van.
En Jezus en de zusters vonden het allemaal best, want ze zagen zich al als vader en moeders van een grote familie, ja, van een grote stam.
Want tenslotte was de hele planeet waar ze woonden nog helemaal leeg en hun eerste taak was om daar wat aan te doen.
Dus enige seksuele restrictie had geen enkele zin en was volkomen onproductief en ook geheel en al uit den boze.
Het goddelijke Woord dat hier luide was: "Gaat heen en vermenigvuldig U!"
En Jezus en de zusters hadden daar zelfs een liedje op gemaakt, dat ze samen met de kinderen elke dag zongen voor ze aan hun lustvolle dagtaak begonnen.

Zalig is de seksuele lust
als broertje zusje kust
doet hij dan nog wat meer
gaat hij vrolijk op en neer
dan komt er vast een kindje keer op keer
en ook deze is gebenedijd
als deze met een ander vrijt
zo is het leven een waar genoegen
wat zouden wij nog meer behoeven
dan te leven in het paradijs
en geraken wij niet van de wijs
door te leven in het hier en nu
blijft en vermenigvuldig U.

Oud 7 september 2012, 14:09   #145
harriechristus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

De evolutie.

Maar na ongeveer 48 jaar waren zoveel kindertjes die ook weer kindertjes hadden gekregen, en die weer opnieuw, dat ze niet langer allemaal bij elkaar konden blijven.
Velen vertrokken, want er was ruimte genoeg op de hele planeet en overal verschenen er nederzettingen met de nakomelingen van de Here Jezus en de 7 zusters godinnen.
De voortplanting voltrok zich zeer succesvol, maar niet alleen dat, want omdat er sprake was van een grove inteelt, omdat allen tot één en dezelfde familie behoorden en allen van dezelfde vader en dezelfde moeders afstamden, dat de meest vreemde misgeboorten ter wereld kwamen.
Overigens ook de meest prachtige exemplaren, hele mooie en hele knappe kinderen met de meest voortreffelijke eigenschappen en dit natuurlijk omdat ze van de God Jezus en de Zusters Moeder Godinnen afstamden.
Kortom: er ontstond een wijdvertakte variëteit aan levensvormen, wat de evolutie alleen maar ten goede kwam.

Oud 12 september 2012, 12:11   #146
harriechristus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

11 - over de misgeboorten.

Wat de misgeboorten betreft, waren daar ook vele spastische figuren bij, die niet normaal konden lopen en zich op handen en voeten voort bewogen en anderen kronkelden maar wat over de grond.
Na enige generaties ontwikkelden deze zich tot de dieren en geleken wel wat op onze honden, katten, koeien en zwijnen, en wat de kronkelende exemplaren betreft: dat werden slangen en krokodillen en wat zich in het water thuis begon te voelen werden de vissen.
Ook waren erbij die maar wat met hun armen zwaaiden en deze werden de vogels.
En wat zich in de grond begon te wroeten werden de bomen en de planten en wat van pure ellende uit elkaar viel werden de veel kleinere dieren tot aan de eencelligen aan toe.
En vanwege de snelle voortplanting en het wonderbaarlijke klimaat van deze planeet ging dat allemaal in een rap tempo van slechts enkele eeuwen, waarbij zich de meest wonderbaarlijke dier- en plantensoorten ontwikkelden, maar ook allerlei mensensoorten, die bij ons niet voorkomen.

eigenaardig dier
Oud 19 september 2012, 19:05   #147
harriechristus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

De omgekeerde evolutie op de planeet Jezus.

Aldus was sprake van een omgekeerde evolutie, want terwijl bij ons het leven eerst bij de aller laagste soorten is begonnen, met name de eencelligen, was het op deze planeet precies andersom: men was daar juist met de hoogste exemplaren der Goden begonnen, die overigens ook mensen waren, dus halfgoden, en deze degenereerden al spoedig tot mensen en allerlei diersoorten door grove inteelt, maar ook om zich daardoor beter aan de omgeving aan te kunnen passen en tevens om daarmee de mogelijkheden van het leven te verrijken.
Dus het was zeker niet alleen slecht te noemen, dat dit gebeurde: integendeel kwam de veelsoortigheid het leven in het algemeen ten goede en daarmede ook de mensen en halfgoden.
Het was een en al uitbundigheid en veelsoortigheid op deze vruchtbare planeet, die de planeet Jezus werd genoemd om de Vader van alle leven hier te eren.

een van de vele eigenaardige kleinkinderen van Jezus.
Oud 27 september 2012, 20:31   #148
harriechristus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

De snelle vooruitgang.

Nu werden er niet alleen maar mislukte en mindere exemplaren geboren: integendeel, want omdat Jezus zelf God was en ook de Godinnen hoogst intelligent, kwamen er ook grote genieën ter wereld, die al spoedig de beschaving, zoals die ten tijde van Jezus op aarde was, wisten te verspreiden. Dit natuurlijk omdat Jezus dat allemaal had verteld hoe het in elkaar had gezeten.
En niet alleen dat, ze wisten die beschaving van toen in snel tempo verder te ontwikkelen door allerlei uitvindingen en nieuwe denkbeelden te propageren.
En dat wat op aarde ook al was gebeurd, gebeurde daar een stuk sneller.
Hoe dat precies kwam dat weet ik niet, misschien had het iets met het aparte klimaat te maken of de goddelijke inspiratie die van Jezus zelf uit ging, tezamen met zijn 7 Godinnen.
Want zij stierven niet en waren nog het meest enthousiast er iets van te maken dat zijn weerga niet zou hebben in de ganse kosmos, waar ze overigens niks van wisten, maar goed: dat zeiden ze dan zo om indruk te maken.
Het kan ook zijn dat Jezus zo teleurgesteld was de hemel nooit te hebben gevonden dat Hij zich op die manier wilde wreken.
Dat kan ook.
Oud 6 oktober 2012, 07:36   #149
harriechristus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

De ruimtevaart.

Door de snelle vooruitgang der beschaving was het zo dat men daar op de planeet Jezus al na ongeveer 400* jaar in staat was ruimteschepen te bouwen en er in die tijd voor het eerst een raket om de hele planeet heen vloog. En het duurde niet lang of men kon ook al naar de vele andere planeten van de sterrengroep de Pleiaden vliegen, waarvan er een aantal bewoonbaar bleken te zijn.
Deze werden gekolonialiseerd en daarna werd het plan opgevat ook naar andere sterren te vliegen.
Je kunt je voorstellen dat Jezus vooral nog eens naar de aarde terug zou willen keren, waar Hij immers vandaan gekomen was.

*Dit is dan omgekeerd naar aardse jaren, want de jaren van de planeet Jezus waren korter dan die van ons, namelijk ongeveer 9 maanden.
Oud 15 oktober 2012, 12:35   #150
harriechristus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Jezus staat voor een dilemma.

Nu zou het voor Jezus een kleine kunst zijn om met de snelheid van het licht terug te keren naar de aarde, dus net zoals hij vandaar vertrokken was.
Daar had hij overigens toch nog 440 jaar over gedaan, want zo groot is de afstand in lichtjaren.
Maar als hij daar alleen aan zou komen, stond hij natuurlijk weer opnieuw voor schut, want met dezelfde boodschap der Liefde zou Hij zeker opnieuw gekruisigd worden en zou Hij met zijn ervaring met de 7 zusters op de proppen komen, dan was het nog maar de vraag of dat wel zo gewaardeerd zou worden.
Dan zouden de mensen zeggen: "Jezus, wat krijgen we nou? Eerst predik je de onthouding en nu vertel je ons dat we gerust de beest kunnen uit gaan hangen door lekker tekeer te gaan. Weet je wel wat je wil, man?"
Dan was de kans groot dat ze Hem op zouden sluiten in een gekkenhuis.
Oud 20 oktober 2012, 13:28   #151
harriechristus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Jezus wil het groots aanpakken.

Dus het geleek Jezus beter niet alleen terug te keren, maar met een grote vloot aan ruimteschepen. Ja, het zou dan nog beter zijn eerst ook vele andere sterren tussen de Pleiaden en de aarde te bezetten, dus de planeten daarvan bewoonbaar te maken om zodoende geleidelijk de aarde te naderen, dat was veel beter dan in ene de hele afstand af te moeten leggen.
En Jezus zocht alle sterren op tussen de Pleiaden en de aarde in de sterrenbeelden de Stier, de Ram, Tweelingen, de Voerman, Orion en Perseus en nog meer.
Kortom: allen die in de goeie richting lagen, en dan ook nog de sterren vlakbij de aarde rondom, want hij wilde de aarde geheel en al omsingelen.
De dichtst bij zijnde sterren waren: de dubbelster Alpha Centauri met Proxima Centauri op een afstand van 4 lichtjaar, dan de ster van Barnard (6 lichtjaar), Wolf (8 lichtjaar), Lalande (8 lichtjaar) en Sirius (9 lichtjaar) en nog meer.
Maar dan was het wel wenselijk dat de ruimteschepen van de planeet Jezus de lichtsnelheid zouden kunnen bereiken, want tot nu hadden de geleerden slechts 1/10 daarvan, dus 30.000 kilometer per seconde voor elkaar gekregen, en wel door kernaandrijving, wat overigens heel wat beter was dan wij met onze 10 kilometer per seconde.
Dat is natuurlijk een slakkengang.
Oud 20 oktober 2012, 13:40   #152
Antiochos
Vreemdeling

Antiochos's schermafbeelding

Standaard

Moest de ": D" smiley onderhevig zijn aan marktwetten zorgde jij in je eentje voor een devaluatie ervan.
Antiochos is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2012, 15:46   #153
harriechristus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antiochos Bekijk bericht
Moest de ": D" smiley onderhevig zijn aan marktwetten zorgde jij in je eentje voor een devaluatie ervan.
Gelukkig dan maar dat het levensgeluk niet afhangt van de marktwetten.

Daar wordt je eerder chagrijnig van en is duidelijk aan jouw schrijfsel af te lezen.

Laatst gewijzigd door harriechristus : 21 oktober 2012 om 15:53.
Oud 21 oktober 2012, 15:49   #154
harriechristus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Hoofdstuk 2: de Aliëns.

1 - Jezus bidt tot zijn Vader in de hemel.

En op dit punt gekomen geleek het Jezus beter nog eens tot zijn Vader in de hemel te bidden om bijstand vanwege zijn grote onderneming de aarde te willen bezoeken.
Dus Jezus zonk op de knieën en bad aldus: "Lieve Vader in de hemelen, ik weet dat Gij Mij de laatste keer flink van achteren hebt genomen en nog steeds heb ik pijn in mijn reet sindsdien, al kan dat ook geheel en al psychisch wezen, de ellende is er niet minder om en ook dat van dat kruis zal ik niet zo gauw vergeten.
Maar goed, ik zou Jezus niet zijn als ik U dat niet zou vergeven, en een Vader die zijn Zoon lief heeft, kastijdt hem bovendien en dat zal tussen ons ook wel zo wezen. Ik ben op het ergste voorbereid en verwacht niet dat het deze derde keer minder erg dan de vorige keren zal wezen.
Het angstzweet staat me reeds op het voorhoofd geschreven.
Dan zult U zichzelf misschien afvragen: waarom bidt die uilskuiken dan tot me?
Nu, dat zal ik U gaarne uit willen leggen, want ik heb het grootse plan opgevat het hele heelal te willen veroveren, maar als eerste daarbij de aarde te willen bezoeken, want ik heb de mensen toentertijd beloofd nog eens terug te zullen keren.
Eigenlijk had dat al spoedig moeten gebeuren, nog tijdens hetzelfde geslacht, één generatie dus*, maar het is wat uit de hand gelopen, want inplaats van direct naar de hemel te gaan, wat ik zelf had verwacht, ben ik hier op de Pleiaden terecht gekomen.
Blijkbaar zijn Uwe wegen ondoorgrondelijk, ook voor Mij Jezus Uw Zoon.
Daarom smeek ik U bij deze alsnog Uwe zegen af om Mij ondanks Mijn dwaalwegen te willen steunen, of zo dat U dit zelf allemaal heeft gewild, maar dan wist U ook vast dat ik nu tot U zou bidden, ik bedoel daarmede te zeggen,...eh...eh...

*Mattheus 24:34 Voorwaar, Ik zeg u, dit geslacht zal geenszins voorbijgaan, voordat dit alles geschiedt.
Oud 21 oktober 2012, 18:29   #155
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door harriechristus Bekijk bericht
Gelukkig dan maar dat het levensgeluk niet afhangt van de marktwetten.

Daar wordt je eerder chagrijnig van en is duidelijk aan jouw schrijfsel af te lezen.

Groot gelijk Harrie, leer die onwetende ongelovige maar eens een lesje...
manta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 oktober 2012, 18:29   #156
harriechristus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door manta Bekijk bericht
Groot gelijk Harrie, leer die onwetende ongelovige maar eens een lesje...
Dank je wel, Manta, op jou kan ik tenminste bouwen....
Oud 22 oktober 2012, 18:31   #157
Gelogeerde aap
Banneling

Standaard

Citaat:
Dank je wel, Manta, op jou kan ik tenminste bouwen....
Een van je apostelen ?
13 zilverlingen was de prijs, niet?
Gelogeerde aap is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 oktober 2012, 07:52   #158
harriechristus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gelogeerde aap Bekijk bericht
Een van je apostelen ?
13 zilverlingen was de prijs, niet?
13 miljard euro is het tegenwoordig. Manta doet het niet meer voor niets.

Bij de lotto wil het niet zo lukken.

Maar goed: je weet maar nooit dat Manta zich niet echt heeft bekeerd en dat ik dit keer in de aap ben gelogeerd.

Oud 23 oktober 2012, 08:16   #159
Gelogeerde aap
Banneling

Standaard

Citaat:
13 miljard euro is het tegenwoordig. Manta doet het niet meer voor niets.

Bij de lotto wil het niet zo lukken.

Maar goed: je weet maar nooit dat Manta zich niet echt heeft bekeerd en dat ik dit keer in de aap ben gelogeerd.

dat kan tellen qua inflatie.
Gelogeerde aap is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 oktober 2012, 05:46   #160
harriechristus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gelogeerde aap Bekijk bericht
dat kan tellen qua inflatie.
apenstreken....
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:34.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be