![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Feit blijft dat een vrouw nog altijd zelf uitmaakt met welke mannen zij sex heeft en met welke niet. Het criterium waarop zij haar voorkeur baseert is daar volstrekt ondergeschikt aan. De antiracisten hebben het precies niet erg begrepen op de fysieke integriteit van de vrouw. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Net alsof iemand verplicht kan zijn om met alle rassen in bed te willen duiken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als je een product aanbiedt, zoals marijke dus haar lichaam, kan je niet selecteren op ras zonder dat dat racistisch is. Dat is ook niet erg, maar de leugenachtige ontkennig dat het racisme is, is niet alleen stompzinnig maar beledigend in feite. Punt. Laatst gewijzigd door parcifal : 13 maart 2012 om 00:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het criterium is uiteraard onbelangrijk.... ![]() Het is raar dat er nog altijd mensen trappen in dat 'persoonlijke keuze' aspect. Dat gaat over relationele zaken, persoonlijke dingen. Prostitutie is keiharde business, er is geen enkele plaats voor persoonlijke gevoelens daarin. Als je daar last van hebt ben je ofwel een zielige amateur ofwel zit je in de verkeerde business. Marijke zit in geen van 2 bovenstaande gevallen. Haar racistische motieven zijn gewoon groter dan haar commerciele motieven. Dat vaststellen is geen aanval, maar een simpele constatatie van feiten. Laatst gewijzigd door parcifal : 13 maart 2012 om 00:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Banneling
|
![]() Ik vind inderdaad dat kruideniers de vrijheid moeten hebben om radijzen te verkopen aan wie zij willen.
Net zoals werkgevers de vrijheid moeten hebben om aan te werven wie zij willen, en verhuurders de vrije keuze moeten hebben aan wie zij verhuren. Geen enkel dwangmiddel terzake valt m.i. te rechtvaardigen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Of vind je de racisme wetgeving maar een vervelend papiertje? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat moet je artisjok & alboreto vragen, die weten dat, ik hou me daar niet mee bezig, net zomin als ik me bezig hou wie met wie 't bed wil delen, zelfs niet als ze er ook nog 'n pijpmarathon aan vastplakken.
Ik stelde me wel de vraag of ze 'vreemdelingen' zou weigeren, indien die ook in 't rijtje zouden aanschuiven, of wordt er aan de ingang van 't kamertje geselecteerd, krijgen bepaalde lui 'n uitnodiging etc etc...hoe dat in z'n werk gaat. ![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Vermoedelijk liep haar manageir rond met een kleurenstaal uit de verfwinkel : lichter dan het kleurenstaal, ok en anders exit zonder service, desnoods een beurt van de robosuck-machine. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Banneling
|
![]() Mensen achtervolgen met multiculturele dwangregels tot in hun bed.
Fraai is dat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En het is niet aan jij om te beslissen wie wel of niet mag oordelen. Laatst gewijzigd door giserke : 13 maart 2012 om 01:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het is niet omdat je beweegredenen racistisch noemt dat het daarom een misdaad is. HM haar beweegredenen zijn racistisch, misschien eerder xenofoob dan racistisch, maar dat is het dan.
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Steben : 13 maart 2012 om 09:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
|
![]() Citaat:
![]() Ik vond de ondertitels nog wel verrassend grappig, op zo'n puberale manier. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
|
![]() Citaat:
manipulatieve reclame ![]()
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Steben : 13 maart 2012 om 09:10. |
|
![]() |