Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijdiscussies
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen).

Discussietools
Oud 23 juni 2004, 16:25   #141
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick

Onze piano wil blijkbaar een bloedige burgeroorlog ontketenen , de eerste die bij mij 1500 euro komt eisen omdat ik voor een verkeerde partij zou gestemd hebben gaat in een lijkzak buiten !

Niet voor die 1500 euro, maar gewoon om het princippe, in een democratie kies ik voor wie ik wil, en niemand, niemand ook gij nie of een bataljon GEDAPO's gaat mij daarin tegenhouden.
Ik heb enkel geantwoord op de vraag: "Hoe kan het VB gestopt worden".

Geef toe, mijn voorstel zou resultaat hebben.

Uw voorstel zou enkel als resultaat hebben, dat hetgeen nu vriedelijk gevraagd wordt op een democratische wijze zou kunnen ontsporen in een spiraal van geweld.

De oplossing is simpel :

De traditionele partijen die het blokprogramma beginnen uit te voeren, ...

en geloof me , het is de enige oplossing.

Maar als je beter weet mag je altijd je eigen voorstel formuleren.
Herr Flick is offline  
Oud 23 juni 2004, 16:28   #142
jan hyoens
Perm. Vertegenwoordiger VN

jan hyoens's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bruut geweld
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens

Ik zou nogmaals QED kunnen schrijven want het is duidelijk dat jij een zwaar gebrek aan affectie hebt! Maar langs een andere kant ben ik een dierenvriend en zal ik nooit een wezen met het verstand van een amoebe kwaad kunnen doen. Ik moet toegeven dat ik in je verpersoonlijking van linkse mongoliede mensaap ben gevallen! Je doet het echt waarheidsgetrouw en hoogst waarschijnlijk heb je al jaren oefening achter de rug! Maar nu besef ik wat een hoopje zielige mans ik voor mij heb! Bij deze dus: als je hulp nodig hebt ( en ontken het maar niet, ik heb hier op dit forum al een hoop nerds en lowlives tegengekomen) dan kan je mij altijd via pm uw probleem uitleggen (seksueel misbruikt door uw cavia, teveel spruiten moeten eten,...) Ik ben er voor u! Geen dank!
nee jantje , IK STA EROP OM JE TE BEDANKEN !!!

met deze laatste post heb je namelijk jezelf dermate belachelijk gemaakt en weer blijk gegeven van je "zeer verheven intellectuele bagage en discussievermogen" en frustraties , niet te zeggen perversies (een cavia jantje ? ) .

zeg eens eerlijk : hoe lang is nu het geleden dat je geinterneerd bent ?
en gaat het zowat ? zijn de verpleegsters niet te streng en ruw als ze u verversen ?... ach ja, ge hebt uwen tijd gehad he
je hervalt in dezelfde clichés mijn vriend! inspiratie opgedroogd?
Nu ja, trek het je niet aan; "velen zijn geroepen, weinig zijn uitverkoren"!
En mits de juiste partijkaart kan je nog altijd finalist worden van de humo comedy cup en een jobke als beroepsidioot bij de vrt krijgen!
Dat is al een niveau hoger dan dat je 20 jaar geleden had kunnen worden;
latrinekuiser in een truckerscafé! 8)
jan hyoens is offline  
Oud 23 juni 2004, 16:29   #143
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Citaat:

Met dat verschil dat diegenen die hier kaalgeschoren geweest zijn, getreiterd, vervolgd, verkracht, inboedel vernield, vermoord, ook niet allemaal schuldig waren en dat dit door hun volk, nota bene "verzetshelden" gebeurd is.

Schoon "helden" overigens, zolang den duits hier was bleven ze schoon onder hune steen zitten, maar van zodra hij weg was zijn ze dan maar de duitse soldatenlieven gaan verkrachten, ... Bijzonder eervolle acties van de "witte brigades", ...

Buchenwald en Dora, werden geleid door de bezetter, niet door ons vlamingen , ... Bovendien zaten daar buiten een aantal mensen die er onschuldig zaten, ook een aantal ellementen die zich niet aan de regels hielden, en ik weet niet of ge het weet Piano, maar spionen en "verzetshelden" die niet in uniform opereren hebben geen enkel recht op krijgsgevangenschap, die komen inderdaad in Quantanamo toestanden terecht, dat is de keuze die je maakt voor je eraan begint. (wat niet wilt zeggen dat ik de omstandigheden daar goedkeur. )
Ongeveer 14.000 verzetsleden stierven in de kampen of werden ter plekke gefusiljeerd of opgehangen. Daar kan jij met je kaalgeschoren hoerenmoffen niet naast kijken.

Ik kijk er ook niet naast, maar laat ons eerlijk zijn wat heeft die vrouw misdaan dat ze moest kaalgeschoren worden, ... scheren wij vrouwen kaal die met vreemdelingen de koffer induiken, ?

Wat die 14 000 verzetslieden betreft, zoals ik al eerder zij ,dat was een persoonlijke keuze, wie graag de held uithangt weet wat de gevolgen kunnen zijn.

De niet geuniformeerde troepen die nu de amerikanen in Irak aanvallen hebben ook niet dezelfde rechten als hun geuniformeerde broeders. Dat zijn nu eenmaal de oorlogsregels, als je daar nie mee kunt leven moete er ook nie aan beginnen.
Herr Flick is offline  
Oud 23 juni 2004, 16:39   #144
bruut geweld
Minister-President

bruut geweld's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:

nee jantje , IK STA EROP OM JE TE BEDANKEN !!!

met deze laatste post heb je namelijk jezelf dermate belachelijk gemaakt en weer blijk gegeven van je "zeer verheven intellectuele bagage en discussievermogen" en frustraties , niet te zeggen perversies (een cavia jantje ? ) .

zeg eens eerlijk : hoe lang is nu het geleden dat je geinterneerd bent ?
en gaat het zowat ? zijn de verpleegsters niet te streng en ruw als ze u verversen ?... ach ja, ge hebt uwen tijd gehad he
En mits de juiste partijkaart kan je nog altijd finalist worden van de humo comedy cup en een jobke als beroepsidioot bij de vrt krijgen!
nu ben ik ook al je "vriend" ? ja, je moet wel echt eenzaam zijn..
welke clichés ?
velen zijn geroepen , weinig uitverkoren ? als dat is om jou ziekelijke fantasieen met masturbatie en cavia perversiteiten te delen , is dat wellicht een goede zaak !

wederom die ziekelijke fascinatie van jou voor "feaces" en "latrinekuiser" ?
behoort dit ook al tot je uitgebreide repertoire van sexuele perversiteiten waar je zo graag voor betaald ?
tja, , wel handig natuurlijk als je reeds incontinent bent
een truckerscafe ??? nu ook al met de truckers !!!!

Zonder zwansen , wanneer werd je eigenlijk gediagnoseerd met dergelijke aberriteiten ?
en nu heb je nog steeds niet gezegd hoelang je met die gevaarlijke en ziekelijke neigingen reeds veilig weggeborgen zit ....

PS . ze laten je toch geen huisdieren hebben ? the horror
MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2
bruut geweld is offline  
Oud 23 juni 2004, 16:44   #145
tigerpants
Burgemeester

Stuur een bericht via MSN naar tigerpants
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KVE

Beste Piano,

Ik ben Vlaams-nationalist in hart en nieren en lid van het Vlaams Blok sinds februari 2004. Voorheen was ik lid van de N-VA.

Indien u meent dat dergelijke maatregelen moeten worden uitgevoerd, stuur dan eens een briefje naar alle partijhoofdkwartieren in België. Met de vraag of een dergelijk wetsvoorstel in de Kamer en Senaat kan worden gestemd.

Uw voorstellen hebben échter nogal véél weg van de naoorlogse repressie die ons land sedertdien zwaar getekend heeft. De onverdraagzaamheid treft men dan ook vooral aan bij diegenen die voor dergelijke praktijken te vinden zijn. Ik wens u alvast héél véél succes met uw voorgestelde maatregelen. Ik zou zeggen doe maar. Binnen de kortste keren denk ik dat de modale Vlaming hiervoor massaal zal op straat komen. België zal door de EU gesanctioneerd worden, wegens schending van de mensenrechten. Wie dergelijke maatregelen voorstelt zit op dezelfde lijn als Hitler, Stalin en consoorten. En dan maar Vlaams-nationalisten vergelijken met het nazi-regime.

Met Vlaams-nationale groet

Koen Vermant

Beste koen Vermant,

U bent voorstander van de mensenrechten???? Bekijk dan even die internationale rechten (het Universeel Verdrag van de Rechten van de Mens) en leg daar de Vlaams Blok-standpunten naast!

Het VB overschreidt nagenoeg DE HELFT van de regels daarin!!!!

Waarom denkt u dat uw partij veroordeeld wordt? Maar ja... Jullie, simpele VB-ertjes, geloven het natuurlijk als uw kopstukken beweren dat het een complot van de regering is... Jammer, want het groot voor het grootste deel om Internationale en Europese regels...
tigerpants is offline  
Oud 23 juni 2004, 16:52   #146
thePiano

thePiano's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:

Ongeveer 14.000 verzetsleden stierven in de kampen of werden ter plekke gefusiljeerd of opgehangen. Daar kan jij met je kaalgeschoren hoerenmoffen niet naast kijken.

Ik kijk er ook niet naast, maar laat ons eerlijk zijn wat heeft die vrouw misdaan dat ze moest kaalgeschoren worden, ... scheren wij vrouwen kaal die met vreemdelingen de koffer induiken, ?
Nee, NOG niet, maar je staat te popelen om er nu al aan te beginnen, zoveel is wel duidelijk

Citaat:
Wat die 14 000 verzetslieden betreft, zoals ik al eerder zij ,dat was een persoonlijke keuze, wie graag de held uithangt weet wat de gevolgen kunnen zijn.
Eigen schuld dikken bult, volgens Herr Flick hadden ze maar moeten collaboreren

Maar over die moffenhoertjes:

zoals jij zelf ook al aangaf: dat was een persoonlijke keuze, wie graag de moffenhoer uithangt wist wat de gevolgen kunnen zijn.
Oud 23 juni 2004, 16:53   #147
bruut geweld
Minister-President

Standaard

Citaat:
Citaat:

De niet geuniformeerde troepen die nu de amerikanen in Irak aanvallen hebben ook niet dezelfde rechten als hun geuniformeerde broeders. Dat zijn nu eenmaal de oorlogsregels, als je daar nie mee kunt leven moete er ook nie aan beginnen.

Van dit duidelijke "patriottisme" kan iedereen nog iets opsteken
MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2
bruut geweld is offline  
Oud 23 juni 2004, 16:54   #148
jan hyoens

Standaard

Citaat:
Citaat:

welke clichés ?
velen zijn geroepen , weinig uitverkoren ? als dat is om jou ziekelijke fantasieen met masturbatie en cavia perversiteiten te delen , is dat wellicht een goede zaak !

behoort dit ook al tot je uitgebreide repertoire van sexuele perversiteiten waar je zo graag voor betaald ?

Zonder zwansen , wanneer werd je eigenlijk gediagnoseerd met dergelijke aberriteiten ?
en nu heb je nog steeds niet gezegd hoelang je met die gevaarlijke en ziekelijke neigingen reeds veilig weggeborgen zit ....

En daar gaan we weer! Herhalingen van herhalingen... je hoort echt bij de vrt thuis! Gelukkig dat je er smillies bijvoegd want die hebben meer niveau dan je slaapwekkende gemoedsuitingen! en daar kan het feit dat je ondertussen in je woordenboek een paar ingewikkelde woorden (voor jou dan toch) zoals "aberriteiten" hebt gevonden niet veel aan veranderen! maar ik kan het je natuurlijk niet kwalijk nemen dat je nooit verder bent geraakt dan het 1ste jaar BLO en dat je op je vrije dag dat je geen soepzakjes moet vullen hier een beetje komt amuseren!
Zoals je zelf al oneindig keren hebt geschreven: "zalig de armen van geest" (dat zul je moeder overste al vele malen hebben horen zeggen wed ik)!
jan hyoens is offline  
Oud 23 juni 2004, 17:02   #149
bruut geweld
Minister-President

Standaard

Citaat:
Citaat:

welke clichés ?

En daar gaan we weer! Herhalingen van herhalingen... je hoort echt bij de vrt thuis! Gelukkig dat je er smillies bijvoegd want die hebben meer niveau dan je slaapwekkende gemoedsuitingen! en daar kan het feit dat je ondertussen in je woordenboek een paar ingewikkelde woorden (voor jou dan toch) zoals "aberriteiten" hebt gevonden niet veel aan veranderen! maar ik kan het je natuurlijk niet kwalijk nemen dat je nooit verder bent geraakt dan het 1ste jaar BLO en dat je op je vrije dag dat je geen soepzakjes moet vullen hier een beetje komt amuseren!
Zoals je zelf al oneindig keren hebt geschreven: "zalig de armen van geest" (dat zul je moeder overste al vele malen hebben horen zeggen wed ik)!
ja, jantje je cerebellumpje is echt wel zwaar aangetast he, na je gedrag en ratio begint nu ook je geheugen uit te vallen.
herhaling van herhalingen ? als je natuurlijk die vraag over je terechte internatie bedoelt, tja je geeft ook geen antwoord he . Stel je voor dat een sexuele gek als jij vrij rondloopt ! We moeten de maatschappij en (ook de cavia's) toch enigszins kunnen beschermen

foei foei , neerkijken op iemands studierichting !
in mijn geval echt wel hilarisch maar tot daaraan toe , maar jij bent uiteraard een veelgeziene gast in de academische kringen.... als studieobject ! .

en hoe zit het nu ? waar houden ze u vast ?
bruut geweld is offline  
Oud 23 juni 2004, 17:10   #150
jan hyoens

Standaard

Citaat:
Citaat:

ja, jantje je cerebellumpje is echt wel zwaar aangetast he, na je gedrag en ratio begint nu ook je geheugen uit te vallen.
herhaling van herhalingen ? als je natuurlijk die vraag over je terechte internatie bedoelt, tja je geeft ook geen antwoord he . Stel je voor dat een sexuele gek als jij vrij rondloopt ! We moeten de maatschappij en (ook de cavia's) toch enigszins kunnen beschermen

in mijn geval echt wel hilarisch maar tot daaraan toe , maar jij bent uiteraard een veelgeziene gast in de academische kringen.... als studieobject ! .

Een studierichting waar men het woord "internatie" aanleerd! Begin je nu al zelf woorden uit te vinden! Waarschijnlijk leef je ook in je eigen wereldtje en was je het beu van tegen je imaginair vriendje te babbelen!
Maar wees gerust! ik kan je nu al verzekeren dat je aan de univ zal eindigen... in een bokaal op sterk water!
jan hyoens is offline  
Oud 23 juni 2004, 17:16   #151
bruut geweld
Minister-President

Standaard

Citaat:
Citaat:

Een studierichting waar men het woord "internatie" aanleerd! Begin je nu al zelf woorden uit te vinden! Waarschijnlijk leef je ook in je eigen wereldtje en was je het beu van tegen je imaginair vriendje te babbelen!
Maar wees gerust! ik kan je nu al verzekeren dat je aan de univ zal eindigen... in een bokaal op sterk water!

grap : toegegeven ! internering ! ja, jou cavia-seks brengt me wel enigzins aan het schrikken

tiss , en nog steeds geen antwoord op de waar je nu ergens vast zit.
en wat de univ betreft : ik zal je plaatsje reeds reserveren
bruut geweld is offline  
Oud 23 juni 2004, 17:21   #152
jan hyoens

Standaard

Citaat:
Citaat:

grap : toegegeven ! internering ! ja, jou cavia-seks brengt me wel enigzins aan het schrikken

begin je je straat al in te trekken? Nu het juist leuk begon te worden!
Ik ben mij nog maar aan het opwarmen! Nu toegegeven, sukkels zoals jou heb ik al meer dan één keer afgedroogd op dit forum; ik heb dus reeds ervaring met nerdcrushing! Ik hoop alleen maar dat je niet na een tijdje al snotterend en wenend in een hysterische woedeaanval je grootouders gaat aftroeven of je verzameling vastgeplakte rode ridders ga verscheuren! Tja, als je met de grote mensen speelt moet je tegen de klappen kunnen! 8)
jan hyoens is offline  
Oud 23 juni 2004, 17:23   #153
Sinistra
Banneling

Sinistra's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
mja , een blokker zou het formuleren als : het is wat "scherpjes"

een hardere aanpak van racisme en onverdraagzaamheid is echter wel aangewezen !

Te beginnen met u dan...

Neen, de enige manier om extreem-rechts te stoppen is dat de traditionele politiekers van de centrum-rechtse partijen CD&V en VLD een degelijk rechts-conservatief beleid voeren, verlaging van de fiscale druk, harde aanpak van de criminaliteit, herinvoering van de doodstraf voor zware criminele feiten, afschaffing van de wet Lejeune enz... en dat zal het aantal Blokstemmers vanzelf wel afnemen en van mij mag daar ook nog harde aanpak van extreme groepen bijgerekend worden, (vooral de linkse want dat zijn de gevaarlijkste).
Sinistra is offline  
Oud 23 juni 2004, 17:24   #154
bruut geweld
Minister-President

Standaard

nee, jantje waarom zou ik ?

over woordjes creeren : "mongoliede" ook niet echt correct he
bruut geweld is offline  
Oud 23 juni 2004, 17:28   #155
jan hyoens

Standaard

Citaat:

Dat wil ik ruiterlijk toegeven dat jij daar meer "verstand" over hebt dan ik!
jan hyoens is offline  
Oud 23 juni 2004, 17:30   #156
bruut geweld
Minister-President

Standaard

Citaat:
Citaat:

Ik ben mij nog maar aan het opwarmen! Nu toegegeven, sukkels zoals jou heb ik al meer dan één keer afgedroogd op dit forum; ik heb dus reeds ervaring met nerdcrushing! Ik hoop alleen maar dat je niet na een tijdje al snotterend en wenend in een hysterische woedeaanval je grootouders gaat aftroeven of je verzameling vastgeplakte rode ridders ga verscheuren! Tja, als je met de grote mensen speelt moet je tegen de klappen kunnen! 8)
nog maar net aan het opwarmen ?
zo'n zin van een sexuele pervert als jij .... brrr!
wees gerust , ik blijf lekker kalm bij je uitspattingen die getuigen van je "intellectuele verhevenheid en discussievermogen". Ze zijn echt wel amusant . vooral de QED ! anderen zijn dan weer, euh pervers. maar dat ben je nu eenmaal, daar kan je ook niet aan doen.

je hebt wel echt een levendige verbeelding he, mijn seniortje. het snotteren, en je woede sexueel afreageren op je huisdieren laat ik met veel plezier aan jou over.

en waar zit je nu achter slot en grendel ? kan er eens iemand je komen bezoeken vermits je zo eenzaam bent.
bruut geweld is offline  
Oud 23 juni 2004, 17:31   #157
bruut geweld
Minister-President

Standaard

Citaat:
Citaat:

tja, als ge het woordgebruik bedoelt , idd
als ge de ervaring van het te zijn bedoelt, is de ervaring effectief uw deel!

bovendien met "grote mensen spelen" en dan "tegen de klappen kunnen".
deze uitspraak van een sexuele pervert als jij....
bruut geweld is offline  
Oud 23 juni 2004, 17:36   #158
jan hyoens

Standaard

Citaat:
Citaat:

nog maar net aan het opwarmen ?
zo'n zin van een sexuele pervert als jij .... brrr!
wees gerust , ik blijf lekker kalm bij je uitspattingen die getuigen van je "intellectuele verhevenheid en discussievermogen". Ze zijn echt wel amusant . vooral de QED ! anderen zijn dan weer, euh pervers. maar dat ben je nu eenmaal, daar kan je ook niet aan doen.

je hebt wel echt een levendige verbeelding he, mijn seniortje. het snotteren, en je woede afreageren op je huisdieren laat ik met veel plezier aan jou over.

en waar zit je nu achter slot en grendel ? kan er eens iemand je komen bezoeken vermits je zo eenzaam bent.
uw grootouders vergelijken met huisdieren! shame on you! Gij hebt wel echt iets tegen oude mensen he? wat hebben die u misdaan?
Vervang senioren door allochtonen in uw replies en ge had al een proces aan uw been! Nu ja, tegen oudjes kan je het wel halen he? Maar ik ben nog niet oud genoeg om u terug onder uw steen vanwaar ge gekropen zijn terug te schoppen!
jan hyoens is offline  
Oud 23 juni 2004, 17:37   #159
jan hyoens

Standaard

Citaat:
Citaat:

tja, als ge het woordgebruik bedoelt , idd
als ge de ervaring van het te zijn bedoelt, is de ervaring effectief uw deel!

bovendien met "grote mensen spelen" en dan "tegen de klappen kunnen".
deze uitspraak van een sexuele pervert als jij....
te laat!
jan hyoens is offline  
Oud 23 juni 2004, 17:38   #160
thePiano

thePiano's schermafbeelding

Standaard

Zie ik hier iets groeien? Een prille ontluikende liefde tussen bruut geweld en Jan Hyoens? Een sado-masochistisch woordenspel ?

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:05.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be