![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#142 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Nu ja, trek het je niet aan; "velen zijn geroepen, weinig zijn uitverkoren"! En mits de juiste partijkaart kan je nog altijd finalist worden van de humo comedy cup en een jobke als beroepsidioot bij de vrt krijgen! Dat is al een niveau hoger dan dat je 20 jaar geleden had kunnen worden; latrinekuiser in een truckerscafé! 8) |
||
![]() |
![]() |
#143 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik kijk er ook niet naast, maar laat ons eerlijk zijn wat heeft die vrouw misdaan dat ze moest kaalgeschoren worden, ... scheren wij vrouwen kaal die met vreemdelingen de koffer induiken, ? Wat die 14 000 verzetslieden betreft, zoals ik al eerder zij ,dat was een persoonlijke keuze, wie graag de held uithangt weet wat de gevolgen kunnen zijn. De niet geuniformeerde troepen die nu de amerikanen in Irak aanvallen hebben ook niet dezelfde rechten als hun geuniformeerde broeders. Dat zijn nu eenmaal de oorlogsregels, als je daar nie mee kunt leven moete er ook nie aan beginnen. |
||
![]() |
![]() |
#144 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() welke clichés ? velen zijn geroepen , weinig uitverkoren ? als dat is om jou ziekelijke fantasieen met masturbatie en cavia perversiteiten te delen , is dat wellicht een goede zaak ! ![]() wederom die ziekelijke fascinatie van jou voor "feaces" en "latrinekuiser" ? behoort dit ook al tot je uitgebreide repertoire van sexuele perversiteiten waar je zo graag voor betaald ? tja, , wel handig natuurlijk als je reeds incontinent bent ![]() ![]() een truckerscafe ??? nu ook al met de truckers !!!! ![]() Zonder zwansen , wanneer werd je eigenlijk gediagnoseerd met dergelijke aberriteiten ? en nu heb je nog steeds niet gezegd hoelang je met die gevaarlijke en ziekelijke neigingen reeds veilig weggeborgen zit .... PS . ze laten je toch geen huisdieren hebben ? the horror ![]() |
||
![]() |
![]() |
#145 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Beste koen Vermant, U bent voorstander van de mensenrechten???? Bekijk dan even die internationale rechten (het Universeel Verdrag van de Rechten van de Mens) en leg daar de Vlaams Blok-standpunten naast! Het VB overschreidt nagenoeg DE HELFT van de regels daarin!!!! Waarom denkt u dat uw partij veroordeeld wordt? Maar ja... Jullie, simpele VB-ertjes, geloven het natuurlijk als uw kopstukken beweren dat het een complot van de regering is... Jammer, want het groot voor het grootste deel om Internationale en Europese regels... |
|
![]() |
![]() |
#146 | |||
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Maar over die moffenhoertjes: zoals jij zelf ook al aangaf: dat was een persoonlijke keuze, wie graag de moffenhoer uithangt wist wat de gevolgen kunnen zijn.
![]() |
#147 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Van dit duidelijke "patriottisme" kan iedereen nog iets opsteken ![]() |
||
![]() |
![]() |
#148 | ||
|
![]() Citaat:
Zoals je zelf al oneindig keren hebt geschreven: "zalig de armen van geest" (dat zul je moeder overste al vele malen hebben horen zeggen wed ik)! |
||
![]() |
![]() |
#149 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
herhaling van herhalingen ? als je natuurlijk die vraag over je terechte internatie bedoelt, tja je geeft ook geen antwoord he . Stel je voor dat een sexuele gek als jij vrij rondloopt ! We moeten de maatschappij en (ook de cavia's) toch enigszins kunnen beschermen ![]() foei foei , neerkijken op iemands studierichting ! in mijn geval echt wel hilarisch maar tot daaraan toe , maar jij bent uiteraard een veelgeziene gast in de academische kringen.... als studieobject ! ![]() en hoe zit het nu ? waar houden ze u vast ? |
||
![]() |
![]() |
#150 | ||
|
![]() Citaat:
![]() Maar wees gerust! ik kan je nu al verzekeren dat je aan de univ zal eindigen... in een bokaal op sterk water! ![]() |
||
![]() |
![]() |
#151 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
grap : toegegeven ! internering ! ![]() tiss , en nog steeds geen antwoord op de waar je nu ergens vast zit. en wat de univ betreft : ik zal je plaatsje reeds reserveren ![]() |
||
![]() |
![]() |
#152 | ||
|
![]() Citaat:
![]() Ik ben mij nog maar aan het opwarmen! Nu toegegeven, sukkels zoals jou heb ik al meer dan één keer afgedroogd op dit forum; ik heb dus reeds ervaring met nerdcrushing! Ik hoop alleen maar dat je niet na een tijdje al snotterend en wenend in een hysterische woedeaanval je grootouders gaat aftroeven of je verzameling vastgeplakte rode ridders ga verscheuren! Tja, als je met de grote mensen speelt moet je tegen de klappen kunnen! 8) |
||
![]() |
![]() |
#153 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Te beginnen met u dan... ![]() Neen, de enige manier om extreem-rechts te stoppen is dat de traditionele politiekers van de centrum-rechtse partijen CD&V en VLD een degelijk rechts-conservatief beleid voeren, verlaging van de fiscale druk, harde aanpak van de criminaliteit, herinvoering van de doodstraf voor zware criminele feiten, afschaffing van de wet Lejeune enz... en dat zal het aantal Blokstemmers vanzelf wel afnemen en van mij mag daar ook nog harde aanpak van extreme groepen bijgerekend worden, (vooral de linkse want dat zijn de gevaarlijkste). |
|
![]() |
![]() |
#154 |
Minister-President
|
![]() nee, jantje waarom zou ik ?
over woordjes creeren : "mongoliede" ook niet echt correct he ![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#156 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
zo'n zin van een sexuele pervert als jij .... brrr! ![]() wees gerust , ik blijf lekker kalm bij je uitspattingen die getuigen van je "intellectuele verhevenheid en discussievermogen". Ze zijn echt wel amusant . vooral de QED ! ![]() je hebt wel echt een levendige verbeelding he, mijn seniortje. het snotteren, en je woede sexueel afreageren op je huisdieren laat ik met veel plezier aan jou over. en waar zit je nu achter slot en grendel ? kan er eens iemand je komen bezoeken vermits je zo eenzaam bent. ![]() |
||
![]() |
![]() |
#157 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
als ge de ervaring van het te zijn bedoelt, is de ervaring effectief uw deel! ![]() bovendien met "grote mensen spelen" en dan "tegen de klappen kunnen". deze uitspraak van een sexuele pervert als jij.... ![]() |
||
![]() |
![]() |
#158 | ||
|
![]() Citaat:
Vervang senioren door allochtonen in uw replies en ge had al een proces aan uw been! Nu ja, tegen oudjes kan je het wel halen he? Maar ik ben nog niet oud genoeg om u terug onder uw steen vanwaar ge gekropen zijn terug te schoppen! |
||
![]() |
![]() |
#159 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
#160 |
|
![]() Zie ik hier iets groeien? Een prille ontluikende liefde tussen bruut geweld en Jan Hyoens? Een sado-masochistisch woordenspel ?
![]()