![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum! |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Burger
|
![]() Nadat het vorstenpaar de getroffen ouders had begeleid naar de luchthaven van Melsbroek zijn ze ook een bezoek gaan brengen aan de neergemaaide motoragenten van het ongeluk bij het Koninklijk Paleis van de dag tevoren:
Uit de internetsite van vandaag.be: Vorstenpaar bezoekt omver gereden motoragenten 14 maart, 20:44 Koning Albert II en koningin Paola hebben woensdag een bezoek gebracht aan de twee motorrijders van de federale politie die nog in het ziekenhuis liggen na de aanrijding van dinsdag aan het kasteel van Laken. Nadat het vorstenpaar op de militaire luchthaven van Melsbroek zijn medeleven had betuigd aan de gezinnen van de slachtoffers van het autocarongeval in Sierre, begaven de koning en de koningin zich in de namiddag naar het Universitair Ziekenhuis in Jette en het Brugmann-ziekenhuis, waar de twee politieagenten werden opgenomen. De koning en de koningin wilden de twee motorrijders een hart onder riem steken. Acht agenten omver gemaaid Dinsdagmorgen reed met een auto moedwillig in op acht motoragenten van de federale politie die aan het kasteel van Laken stonden nadat ze de ambassadeur van Qatar geëscorteerd hadden. De ambassadeur was het koninklijk domein al binnengereden toen het incident zich rond 11.15 uur voordeed. De acht motorrijders raakten gewond, drie van hen zwaargewond. Zes politieagenten konden dinsdagavond al terug naar huis, zei een woordvoerder van de federale politie. De 39-jarige automobilist raakte gewond aan het hoofd. Hij zei dat hij zelfmoord probeerde te plegen. De man werd aangehouden wegens poging tot doodslag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Burger
|
![]() INTUSSEN in de Nederlandse krant 'DE TELEGRAAF' een eerste onderzoeksresultaat onder de titel
'RAMPBUS REED VEEL TE HARD' De bus, waarin 52 mensen zaten, reed met 'grote snelheid' door de tunnel, zo staat ook te lezen op de website van de Belgische krant Le Soir. Op de weg waar het ongeluk plaatsvond, is 60 kilometer per uur toegestaan. De Zwitserse autoriteiten spreken van het zwaarste ongeval ooit op de Zwitserse wegen. Een politiewoordvoerder zegt dat de kracht waarmee de bus tegen de betonnen tunnelwand is terechtgekomen 'verschrikkelijk groot' is geweest. De rechtervoorkant van de bus werd compleet in elkaar gedrukt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
wat een irritante eikel is me dat zeg... Veel sterke aan Stingray en zijn famillie... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Van een andere vriendin verneem ik net dat één van haar gewezen patiëntjes (zij begeleidt GOn-leerlingen) het niet gehaald heeft. ![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Banneling
|
![]() innige deelneming aan Stingray
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Minister-President
|
![]() mijn deelneming, Stingray...
![]() |
#148 |
Banneling
|
![]() En de famillie van de overleden buschauffeurs...wanneer gaan die ooit te weten komen of hun partner/vader/zoon/broer verantwoordelijk droeg...wat een last moet dat zijn seg...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet ok. Als jij het elke keer weer nodig acht om de morele authoriteit van het forum te spelen, dan zou je er ook beter tegen kunnen dat anderen u wijzen op de laag bij de grondse spelletjes die je hier elke keer weer tracht te spelen. Als je een moreel trapje hoger wil staan dan het plebs op dit forum zou je je er ook beter eens naar beginnen gedragen. En nu ga ik er over op houden, niet omdat uwe majesteit dat wil, maar omdat ik mij te goed voel om nog tijd in pathetische discussies als deze te steken. Veel plezier nog met uw spelletjes.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat heb ik je al vaker zien beloven. Blijkbaar is het sterker dan jezelf en werkt mijn naam als een rode lap op een stier...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Banneling
|
![]() Heb je nu in al die draden over het ongeval al één keer een bijdrage geleverd waar je niet een andere forummer zit af te zeiken of probeert van zelf met alle aandacht te gaan lopen ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Du-uh !!!
![]() |
![]() |
#153 |
Banneling
|
![]() Kan die draad hier niet dicht?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ook de autopsie zal moeten uitwijzen of de bestuurder toch onwel is geworden of iets dergelijks. Of het een menselijke fout was zal men nooit weten en men moet daar dan ook niet bij stil blijven staan. Ze moeten niet ten ondergaan aan zelfverwijt want daar is geen reden toe. Veel troost ook aan die familie toegewenst. ![]()
Wie het verleden niet kent, weet ook zijn toekomst niet !!! Laatst gewijzigd door stropke : 15 maart 2012 om 11:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heel erg voor vriendin die patiëntje verloor...moet de hel zijn voor haar. Wens haar veel steun. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, 't waren ook kinderen van Leuven en Heverlee.
Bedankt. Ze is er inderdaad helemaal van onder de voet.
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Banneling
|
![]() De dochter van de zoon van de nicht van onze kuisvrouw zat ooit ook op die school in lommel...krijg ik nu ook een beetje aandacht a.u.b. ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ok: hetgeen de ouders/grootouders van de slachtoffertjes voelen is 10000 keer erger. Toch hebben sommigen - "dochter van de zoon van..."- nood om het gebeurde van zich af te schrijven. Dat kan echt helpen hoor. Ik kan mij niet inbeelden dat deze ramp mensen onverschillig laat. En waarom begin jij hier over aandacht krijgen? Denk je echt dat het de betrokkenen- bloed-of aanverwanten-, kennissen, vrienden, erom gaat om aandacht te krijgen? Al deze mensen gaan momenteel door een hel. Sorry se. Trouwens: wat doe jij in deze draad als het je toch niet raakt? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Op getrol ga je beter niet in. Het is tijd- en energieverspilling.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |