![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Anders had ik gevraagd “Is het een misdaad illegaal te zijn?” Laatst gewijzigd door artisjok : 20 maart 2012 om 21:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik noteer dat Arti geen graten ziet in slechte onderbetaalde jobsl omdat dat waarschijnlijk zorgt voor bijkomend proletariaat voor de PVDA...misschien moeten ze maar eens samenkomen met het Voka..wie weet.. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het paleis is nog zo'n sociale instelling.
![]() |
#145 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voorlopig niet, maar laat ons hopen dat het ooit zover komt.
![]() |
![]() |
#149 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Werkbedervers, dat zijn het ! Zoals de linksen dat in de jaren 50-60 reeds uitlegden... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je daarbij over een zeker onderwijsniveau en of kwalificaties moet beschikken die je in staat moeten stellen om ginds aan het werk te kunnen geraken ,en je vooral moet kunnen bewijzen dat je over voldoende liquide middelen beschikt die je toelaten om ginds tijdens je zoektocht naar werk te overbruggen zonder dat je financieel ten laste gaat vallen van de gemeenschap wat levensonderhoud betreft... Ook dien je je immigratieaanvraag volledig foutloos in te vullen wat je verleden betreft zowel burgelijk als rechterlijk .... Waarbij één klein leugentje je zelfs 20 jaar na immigratie nog zuur kan opbreken door onmiddelijke uitwijziging uit het land als ze er alsnog achterkomen... Of je daar in die 20 jaar nooit in aanraking met de rechterlijke instanties bent gekomen speelt daarbij géén enkele rol.... Héél wat anders dan die binnenwaai politiek die hier wordt gevoerd... ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Svennies : 21 maart 2012 om 02:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Het heeft heel wat moeite gekost maar ik ben blij dat ik nu in een land woon waar men zulke maatregelen hanteert. Net omdat het niet gemakkelijk was en niet voor iedereen weg gelegd is ben ik bijgevolg ook fier op het feit dat ze mij aanvaard hebben en dat ik sinds kort ook de nationaliteit verkregen heb (eindelijk een nationaliteit om trots op te zijn). Als ze je gewoon visums en nationaliteit naar je kop smijten, zoals in belgie gebeurt, is het ook niet abnormaal dat je hier geen waarde aan hecht en bijgevolg ook geen respect hebt voor dat land, de nationaliteit en de kultuur. Something given has no value! (Starship troopers ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ach, niets was overdreven. Maar dit land zich vol met gesubsidieerde werkplaatsen waar mensen werken die niet over de meest elementaire basis-skills beschikken. En onze overheden plaatsen daar graag hun (legale en illegale) vreemdelingen. Ze moeten er toch ergens mee naartoe.
![]() |
#154 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showthread....83#post6038583 Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Neen, natuurlijk niet. Dit is ook een heel domme vraag, had je ooit verwacht dat iemand daar expleciet "ja" op zou antwoorden? Als je aan de vraag iets zou toevoegen zoals: "Is het een misdaad vreemdeling te zijn en illegaal te verblijven in Belgie", of "Is het een misdaad vreemdeling te zijn en de wetten, normen en waarden van het land waar ik verblijf niet te respecteren" dan hadden we iets om over te discussieren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Ik ben behandel elk individu ook gelijk. Wel, ben ik van mening dat figuren als Marie-Pierre de autochtone bevolking ten onrechte criminaliseert op basis van de eigen politieke agenda. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Hmmmm, even kijken naar de resultaten en trend van die partij voor en na het begin van de crisis, einde 2008 (bruin is VB): ![]() (en volgens de laatste peilingen is wordt de neerwaartse trend voort gezet). Bovenstaande stelling schijnt dus niet overeen te komen met de werkelijkheid, in Vlaanderen altans, indien we idd. de linkse gedachte aannemen dat het VB een racistische partij zou zijn natuurlijk. ![]() Laatst gewijzigd door Rizzz : 21 maart 2012 om 10:36. |
|
![]() |
![]() |