![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() welke nick?
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moet iedereen anno 2012 debiel en decadent zijn misschien?
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Schattig. Mam heeft een gelijkgestemde ziel gevonden.
![]() |
#144 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toevallig ook een trol.
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jij daarentegen bent verworden tot een karikatuur van het überconformisme. De referentie naar het boek Esparanza en naar de spreuk "Etiamsi omnes, ego non" zou je dus beter ook schrappen.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Minister-President
|
![]() Scholier start meldpunt bangalijst
AMSTERDAM - De 17-jarige Amsterdamse scholier Mujib Azizi begint een meldpunt voor slachtoffers van bangalijsten. Op zijn website bangalijst.nl komt een formulier waarmee meisjes bangalijsten naar hem kunnen toesturen, zodat Aziz namens die meisjes naar de politie kan stappen. Volgens de scholier durven veel meisjes dat niet zelf. In een paar dagen tijd bezochten 13.000 mensen de site van de MBO-student Mediatechnologie. Het idee van Azizi ontstond na de ophef over de bangalijsten, een nieuw fenomeen onder jongeren. Banga betekent in straattaal slet. Scholieren sturen elkaar lijsten door met een toptien van meisjes die volgens hen de grootste sletten zijn. Verschillende meisjes deden al aangifte bij de politie wegens laster en smaad. In Almere is een leerling geschorst na het maken van een bangalijst. http://www.telegraaf.nl/binnenland/1...galijst__.html Prima initiatief.
![]() |
#148 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Op een bangalijst voorkomen is hoogstens "onaangenaam" voor een meisje, meer niet. Serieuze personen nemen die puberlijsten toch niet ernstig? Laatst gewijzigd door Mam : 30 maart 2012 om 20:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De eer van een vrouw is geen kwestie van "onaangenaam" of "kwajongensstreken", maar een kwestie van leven of dood.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe zit het met mensen die niet meer tegen plagerijtjes als een cartoon kunnen? Kunnen die ook misschien inderdaad maar beter sterven?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En wat vindt u van mensen die omwille van een cartoon een moord (willen) plegen?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 30 maart 2012 om 20:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Waar ik me vooral aan erger: meisjes die al met meerdere jongens experimenteren worden altijd als sletten afgedaan, maar de jongens daarentegen worden dan als helden beschouwd. Het zou me trouwens niets verwonderen dat de makers van die bangalijsten vooral jongens zijn die alles zouden neuken wat zich voor hun voeten werpt.
Ik zal nog meer zeggen: vermoedelijk worden vooral de meisjes geviseerd die niet makkelijk de krijgen zijn, of de hen al afgewezen hebben. Als wraak. Er zijn echt laffe klootzakken onder de mannen.
![]() |
#156 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ook laffe klootzakken onder vrouwen die hun dochter zelfs zouden aframmelen als zo'n puberale pukkelige macho dat meisje pest.
I wish nothing but the best for you too. Laatst gewijzigd door Zucht : 30 maart 2012 om 21:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is een vorm van laster (tenzij er vier getuigen zijn). En Allah (sobhanahu wa ta'ala) heeft in de Koran heel duidelijk gesteld hoe erg laster is.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Kallikles : 30 maart 2012 om 22:11. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het westen heeft die godswaarden voor een groot deel opgegeven terwijl dat bij de islam nog versterkt word door hun geloof,daarbij komen nog de oost-westerse tegenstellingen op politiek vlak(godsdienst is geen politiek gegeven voor westerlingen,terwijl de oosterse of beter de politieke islamwaarden volledig afhangen van hun geloof) Dat mensen met sommige van die waarden niet kunnen leven daar houd de overgrote meerderheid geen rekening mee. Alles word uitgelegt vanuit het perspectief waarin men zich bevind,toen de westerse maatschappij zich openstelde voor immigratie heeft ze met die tegenstellingen geen rekening gehouden en hebben ze gedacht dat het op termijn allemaal wel los zou lopen,niet dus. Geloof kan een mooi ding zijn als men het niet koppelt aan het extreme,en als men aanvaard dat sommige mensen anders zijn,niet slechter maar gewoon anders. Westerlingen hebben zich opengesteld voor allochtonen niet voor hun godsdienst,ik hoop ze dat nooit vergeten,maar ik heb mijn twijfels.
![]() |
![]() |
#160 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kallikles , iet meeer uitleg aub ??
goei punt !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |