![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U kan dus echt niet begrijpend lezen. Ik schrijf toch duidelijk dat het moeder natuur ten goede zou komen. Wie er mee mag verdampen speelt geen rol. Ik of U, geen verschil.
Citaat:
Mensensmokkelaars zijn geen liefdadigheidsinstelling. Die willen koude harde cash. En zoals Klarekijk aangeeft, als het niet onmiddelijk betaald kan worden, dan maar op afbetaling. Een lelijke meid geeft minder inkomsten dan een knap mokkel, dus wie krijgt een plek in het bootje? Alleen mensen met middelen geraken hier. En probeer die stelling maar eens te ontkrachten. Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#142 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Mag ik dan kiezen? Citaat:
Citaat:
Citaat:
Is het onderwijl duidelijk dat ik niet enkel aangaf dat Senegalezen vertrekken. Ik gaf ook mee waarom die vissers in armoede verzeilen, hoe het komt. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, dat is een "recht" dat ik mezelf niet eens toewijs, laat staan aan U.
Citaat:
Citaat:
Dus, weerom. Als U een voldoende budget zou hebben, zou U de armste sloebers een vliegtuigticket geven rochting België Citaat:
Citaat:
![]() |