Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 23 april 2012, 20:31   #141
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Als jij maar niet bij die 90% bent, zeker?
U kan dus echt niet begrijpend lezen. Ik schrijf toch duidelijk dat het moeder natuur ten goede zou komen. Wie er mee mag verdampen speelt geen rol. Ik of U, geen verschil.

Citaat:
€75 per maand.
Waarom heb jij enkel oog voor de mensenhandelaar, en niet voor degenen die uit armoede vluchten, omdat ze geen andere uitweg meer zien?
U hebt blijkbaar de essentie niet door.
Mensensmokkelaars zijn geen liefdadigheidsinstelling. Die willen koude harde cash. En zoals Klarekijk aangeeft, als het niet onmiddelijk betaald kan worden, dan maar op afbetaling. Een lelijke meid geeft minder inkomsten dan een knap mokkel, dus wie krijgt een plek in het bootje?
Alleen mensen met middelen geraken hier. En probeer die stelling maar eens te ontkrachten.

Citaat:
Je maakte er zelf een karikatuur van : 'Staan er soms artisjokjes vliegtuigtickets uit te delen?'
Zou U met een voldoende budget dat dan niet gaan doen?

Citaat:
Dat is niet het enige dat ik aangaf
Ik gaf mee waarom die vissers in armoede verzeilen, hoe het komt.
Dat maakt voor een mensensmokkelaar toch geen drol uit. Zelfs al had de zee er vol vis gezeten, vissen is hard werken. Mensen smokkelen is snel cash binnentrekken zonder teveel moeite.
Oud 23 april 2012, 20:54   #142
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
U kan dus echt niet begrijpend lezen. Ik schrijf toch duidelijk dat het moeder natuur ten goede zou komen. Wie er mee mag verdampen speelt geen rol. Ik of U, geen verschil.
Maakt dat voor jou geen verschil?
Mag ik dan kiezen?

Citaat:
U hebt blijkbaar de essentie niet door.
Mensensmokkelaars zijn geen liefdadigheidsinstelling. Die willen koude harde cash. En zoals Klarekijk aangeeft, als het niet onmiddelijk betaald kan worden, dan maar op afbetaling. Een lelijke meid geeft minder inkomsten dan een knap mokkel, dus wie krijgt een plek in het bootje?
Alleen mensen met middelen geraken hier. En probeer die stelling maar eens te ontkrachten.
Waarom heb jij enkel oog voor de mensenhandelaar, en niet voor degenen die uit armoede vluchten, omdat ze geen andere uitweg meer zien?

Citaat:
Zou U met een voldoende budget dat dan niet gaan doen?
Is dit nu bedoeld als karikatuur?

Citaat:
Dat maakt voor een mensensmokkelaar toch geen drol uit. Zelfs al had de zee er vol vis gezeten, vissen is hard werken. Mensen smokkelen is snel cash binnentrekken zonder teveel moeite.
Wie moet die mensensmokkelaar smokkelen, wanneer de Senegalezen in eigen land de kans hebben om hun brood te verdienen?

Is het onderwijl duidelijk dat ik niet enkel aangaf dat Senegalezen vertrekken.
Ik gaf ook mee waarom die vissers in armoede verzeilen, hoe het komt.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 april 2012, 05:51   #143
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Maakt dat voor jou geen verschil?
Mag ik dan kiezen?
Neen, dat is een "recht" dat ik mezelf niet eens toewijs, laat staan aan U.

Citaat:
Diegene die uit armoede vluchten zijn net de mensen met de capaciteiten om in eigen land iets voor elkaar te krijgen.

Citaat:
Is dit nu bedoeld als karikatuur?
Neen, als een directe vraag. Maar het is duidelijk dat U dat idee niet begrijpt.
Dus, weerom. Als U een voldoende budget zou hebben, zou U de armste sloebers een vliegtuigticket geven rochting België

Citaat:
Wie moet die mensensmokkelaar smokkelen, wanneer de Senegalezen in eigen land de kans hebben om hun brood te verdienen?
Waarom in eigen land hard werken, als in West Europa de gebraden struisvogels je de mond invliegen?
Citaat:
Is het onderwijl duidelijk dat ik niet enkel aangaf dat Senegalezen vertrekken.
Ik gaf ook mee waarom die vissers in armoede verzeilen, hoe het komt.
Die vissers verzeilen in armoede omdat hun leiders in decadente weelde willen leven.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:18.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be