![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Voor sommigen is spreken zonder vooroordelen een onmogelijkheid.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Minister-President
|
![]() Antwoorden ontlopen is dat een cursus die men geeft in die rode "volkshuizen". Dat voorval anno 1988 is het zoveelste bewijs mijn beste dat die repressie nog altijd graag en lustig wordt toegepast door wat u noemt de verdraagzame.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Minister-President
|
![]() Schijnt een spijtig feit te zijn. Maar het rare is, dat als trouwe aanhanger van de multicul zoals "pietje" het woord moslim taboe is en zeker wat betreft het woord moslimgeweld.
Laatst gewijzigd door ERLICH : 18 oktober 2006 om 18:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
|
![]() Tja, links gaat er van uit dat enkel rechts geweld kan gebruiken. Dat er momenteel een links land met kernwapens bezig is, willen ze ook niet inzien. Dat ik deze dingen liever nergens en in niemands handen zie, lijkt hen ongeloofwaardig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Even kortzichtig, even gevaarlijk en even onverdraagzaam...
![]() |
![]() |
#146 |
Banneling
|
![]() Leuke smilie van "Kniebolo"....
Laatst gewijzigd door eno2 : 19 oktober 2006 om 09:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Tijdens Lenins leven werd Stalin er op uit gestuurd om een opstand in Georgie neer te slaan. Later werd hij geblameerd voor de ruwe werkwijze waarmee hij te werk ging. Na Lenins dood heeft Stalin ook huis gehouden in Spanje, en hebben Russische soldaten massa's Republikeinen en antifascisten laten vermoorden. Ik heb niet direct cijfers bij de hand, maar twee namen komen onmiddellijk naar boven: Andreas Nin (Trotski's voormalige secretaris) en Durrutti, één van de boegbeelden van het Spaans anarchisme. Aan de vooravond van WO II zijn stalins troepen in gevecht met Finnen, die oorspronkelijk deel uitmaakten van het tsaristisch Rusland, onder Lenin hun onafhankelijkheid hadden verkregen, en door Stalin hardhandig weer werden ingelijfd. Zo zie je maar.
![]() |
![]() |
#151 |
Minister-President
|
![]() Geacht pietje, is niet omdat men zich afzet tegen het vuile linkse bordeel dat men vb is. Bent u nu zo'n partijdier dat men volgens u niet anders kan dan tot een partij te behoren, zegt veel over uw vrijheid van denken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Banneling
|
![]() Zwart en wit gaan uitsterven zonder elkaar ooit te vergeven .
Gelukkig leven we nu in betere tijden . |
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Minister
|
![]() Ge ziet wat zo'n vier jaar allemaal kunnen losweken in ne mens. Wat moet dat zijn na 4 jaar VB bewind? Ik denk dat het er nog erger zal aan toe gaan. Een meerderheid autoritair behandelen geeft steeds dezelfde gevolgen. Dat hebben we al aan elk einde van een dictatuur gezien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Banneling
|
![]() Het blijft een rare zaak dat die verzetsstrijders , verkrachters ware beter zichzelf zo noemende na al die jaren ongestraft zijn gebleven .
Dutroux is niet die nare gast in de gevangenis , hij woont in u straat , die oude grijsaard van wie het gerucht de ronde doet doet dat hij homo is . Laatst gewijzigd door Kaffer : 4 november 2006 om 23:40. |
![]() |
![]() |