![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik net zoals de meerderheid in Europa heeft daar niets mee te maken... Verder worden ook anderen die schuld hebben aan deze zaak steeds vergeten, maar dat is Off Topic. Ik ben het eens met U dat de Holocaustvergelijking niet op gaat, maar vergeet niet dat ivm het onderwerp van de OP niemand minder dan Israel zelf deze vergelijking maakte, toch wel een belangrijk punt dacht ik. Zelfs in die context moeten ze het vermelden, in de trend van wij kunnen en mogen op massale wijze interneren en deporteren en ![]() ![]() Verder ben ik er niet van overtuigd dat men hier geen soortgelijke maatregelen oplegt vanwege een zogenaamd schuldgevoel, dat is een verhaal voor goedgelovigen, dit mijn inziens. Volgende maakt dat meer dan duidelijk : Lees hier en ook hier AUB : BBC - BBC - EU should 'undermine national homogeneity' says UN migration chief The EU should "do its best to undermine" the "homogeneity" of its member states, the UN's special representative for migration has said. Peter Sutherland told peers the future prosperity of many EU states depended on them becoming multicultural. Zo is het bewijs weerom geleverd dat de muliticul hier in Europa wordt opgedrongen door de VN, de Europese elite, globalisten, de corrupte poliutiek en verliezen we ook niet uit het oog de belangrijke invloed van drukkingsgroepen en zelfs de talrijke Joodse pro multicul organisaties (waarom gaan deze laatsten hun verhaal niet in eigen land verkopen ? Omdat zelf in eigen land geen multicul wil.!) Europese landen (zelfs ook de VS) mogen zich niet verzetten tegen de opgelegde multicul, maar een landje als Israel komt er vlot mee weg. Ik heb alvast geen enkel schuldgevoel en het is tijd dat ook wij ons verzetten, net zoals het beloofde land dat kan en doet. Laatst gewijzigd door zonbron : 25 juni 2012 om 00:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kristalnacht in Israel
RT - Israeli Kristallnacht: Africans attacked in Tel Aviv anti-migrant demo (PHOTOS) Thousands of Israelis, including high-profile politicians, attended an anti-African demonstration in Tel Aviv. The rally turned violent, with attacks on Africans and grocery shop windows being smashed. ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ZB ik mag het deze keer niet met je eens zijn.
Israel is superoverbevolkt en de meeste Afrikanen duiken direct de criminaliteit in. Dat was 30 jaar geleden al zo met de massale intocht van de Marokkaanse Joden, het is uberhaupt onbegrijpelijk dat Soedanezen/Somali's het land binnen konden komen. Buitendien zijn het veelal moslims dus niet direct een passende aanvulling op wat in Israel een gangbaar geloof is.
![]() |
#144 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar georganiseerd geweld tegen deze mensen van Afrikaanse afkomst, vergelijkbaar met de kristalnacht, het inslagen van ramen en etalages van winkels gaat me toch net een stap te ver. Niet ? Blijkbaar gaat het hier wel om een bijzonder achtergestelde buurt in Israel. Dat ze die mensen vlot buitenzetten zoals ze beloofd hebben en daarmee is de kous af. Het geweld is er teveel aan. Laatst gewijzigd door zonbron : 19 juli 2012 om 21:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() pfff waar blijf je die onzin halen
![]() ![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het staat ook in de Haaretz te lezen hoor en het is trouwens niet de eerste keer dat deze zaken zich voordoen.
HAARETZ - Demonstrators attack African migrants in south Tel Aviv Likud MK describes Sudanese migrants as cancer; government prepares for mass deportation. Demonstrators attacked African passersby while others lit garbage cans on fire and smashed car windows. Another group of demonstrators stopped a shuttle taxi and searched for migrant workers among the passengers, while banging on the windows. The crowd cried "The people want the Sudanese deported" and "Infiltrators get out of our home." Likud MK Miri Regev participated in the protest and said that "the Sudanese were a cancer in our body." ... Following the protest, hundreds of people assembled in the main street of the Hatikvah neighborhood. Several protesters smashed the windows of a grocery store that served the migrant workers community, broke the windows of a barber shop and looted it. Dus niet enkel het door U misprijsde RT bericht over deze feiten. Toch maar eens de aktualiteit nauwkeuriger opvolgen/nakijken alvorens U de zoveelste kemel schiet. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
die zaken komen bijna dagelijks voor in Rusland kan RT daar wat over informeren ![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() zoals reeds gezegd die zaken komen overal ter wereld voor en dan vooral in Rusland dus wacht ik op de berichtgeving hierover op RT
|
![]() |
![]() |