![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dag brave Txiki.
![]() ![]()
![]() |
#143 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De flair is een beleding voor iedere vrouw die een beetje verstand heeft. Net zoals de joepie een belediging is voor elke puber. Zelfs de reklame over de flair is irritant. Deze draad gaat over Filip, onze kroonprins, en uit uw reactie blijkt duidelijk dat je hem amper kent en dat je hem ook nog niet al teveel hebt bezig gezien. Uw mening was dus gebaseerd op 1 zielig fotoke, en er was ook geen enkele diepere motivatie voor uw mening. Hallo, het is hier een politiek forum. Je hoeft het uiteraard niet te doen omdat ik het zeg. Maar informeer u. Uiteindelijk kan ik evengoed zeggen dat Filip De winter in zijn proper maatpakske klasse uitstraalt. Me dunkt dat de persoon in kwestie zijn maatpakske totaal niet relevant is tov de persoon die hij in feite is. En als u de N-VA nu haat, dat is dan uw probleem. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is er dan een koning die dat wel kan?
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Banneling
|
![]() Boudewijn had wat dat betreft veel meer inhoud. De huidige is al veel en veel minder. En de kwaliteit blijft achteruit gaan.
Als republikein is het antwoord uiteraard nog veel simpeler : Neen We hebben er ook geen nodig. Laatst gewijzigd door stuyckp : 16 juni 2012 om 21:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |