![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jij bent goed genoeg Pericles...
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Minister
|
![]() In een kartonnen doos eerder. Deze waar ze voor hun dood reeds in wonen. Die kan dan ook als doodskist dienen, is goedkoper.
![]() |
#145 |
Minister
|
![]() Is het zo dat autisten in IETS heel goed zijn, of is dat een legende ? Zo ja, wat is jouw speciaal talent ?
![]() |
#146 |
Banneling
|
![]() Zoals de jacht op de werkende mens nu open is , ik het straks een voorrecht om een handicap te hebben , dan laten ze u ten minste met rust , en kan je een ontspannen bestaan hebben .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Werkte je in de legale of de illegale sector?
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volledig legaal. O.a. in de bouw en aan de Stad.
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ah ok. Ik dacht begrepen te hebben dat je werken maar voor losers en sukkels vond. Maar ik zal het verkeerd begrepen hebben.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, dat moet dan wel. Tenzij ik een loser en een sukkel was natuurlijk.
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Nu zijn er die het privilege hebben om geen bijdrage te leveren. Maar dat is probleem 2, liberalen willen dit juist, ten koste van het evenwicht die uiteindelijk in mekaar zakt: teveel beparen=nog meer problemen. Bv. Griekendland zal uiteindelijk zijn schulden kwijtgescholden moeten worden, ofwel gaat het uit de EU gaan, maar zoiezo is dat land verloren, over and out.. we zullen wel zien.. De vraag is wat is het hem juist geweest he, is het de private rederij'en die geen belastingen moesten betalen of zal het aan de teveel ambtenaren gelegen hebben.. Ik zeg het evenwicht is verdwenen, er zijn er iets te gulzig geweest met alle gevolgen vandien. En dan krijg je clubjes communisten die moeilijk komen doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Doe aub door gelijk je bezig bent, goed bezig. Putjes vullen noemen ze dat, als gewone mensen blijven lenen, om de vorige leningen af te betalen. Gelukkig verdienen we er aan dixit de OESO man. Je vergeet dat je met legale maffia te doen hebt, communistje. Laatst gewijzigd door subocaj : 3 juli 2012 om 06:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Ps, het systeem "lenen" komt niet toevallig uit een communistisch land maar uit.. ? Ik vergeet niet dat banken legale maffia zijn, de grootste criminelen lopen vrij rond. Van mij mag ASLK direct herrijzen. ![]() |
|
![]() |
![]() |