Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 5 april 2010, 06:35   #141
grievous
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Europahater Bekijk bericht
Mijn tijd zal ook komen maar dat die nazi-terrorist het loodje heeft gelegd vind ik opperbest.
Ik zalc mij dus ook veroorloven te lachen met uw dood.
grievous is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2010, 09:25   #142
Turkse Nederlander
Minister-President

Turkse Nederlander's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Naar het schijnt was die Sinistra want ik heb die gebande posts is doorgenomen een protestantse fundamentalist. Ik zal jouw zeggen: ik haat Gristenen of ze nu katholiek of protestant zijn. Ik ben 110% atheïst.
Ik vind het opvallend dat u alle gelovigen haat behalve Joden. Hoe komt dat?
Turkse Nederlander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2010, 09:38   #143
F.Lurk
Gouverneur

F.Lurk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Naar het schijnt was die Sinistra want ik heb die gebande posts is doorgenomen een protestantse fundamentalist. Ik zal jouw zeggen: ik haat Gristenen of ze nu katholiek of protestant zijn. Ik ben 110% atheïst.
F.Lurk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2010, 10:22   #144
TVDD
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Dat klopt.

je haat joodse religieuzen dan ook?
TVDD is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2010, 22:17   #145
Europahater
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turkse Nederlander Bekijk bericht
Ik vind het opvallend dat u alle gelovigen haat behalve Joden. Hoe komt dat?
Ik heb ook een hekel aan die ultra-orthodoxen. Ik steun liever de zionistische Joden. Die Joden die in de VS AIPAC leiden inplaats van die halve gare clowns van Naturei Karta....

Vooral dit soort van Israëlische vrouwen:

Laatst gewijzigd door Europahater : 5 april 2010 om 22:17.
Europahater is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2010, 22:38   #146
Nestor Burma
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik heb ook een hekel aan die ultra-orthodoxen. Ik steun liever de zionistische Joden. Die Joden die in de VS AIPAC leiden inplaats van die halve gare clowns van Naturei Karta....
Er staat een interessante documentairefilm over die bende (AIPAC, ADL en co) integraal op YouTube: Defamation, gemaakt door een Israëlische regisseur. Je moet die eens bekijken. Daarin zegt een rabbijn(!) dat heel het Holocaust- en antisemitismegedoe een soort surrogaat-identiteit is voor ongelovige Joden en zionisten. Een gelovige Jood is daar niet bezig. Maar toch eisen diezelfde atheïstische Joden nog steeds land van de Palestijnen (in naam van een godsdienst) en geld van de Duitsers. Verklaar mij nader.

Je bevestigt opnieuw mijn vermoeden, Europahater. Misschien ben je nu een herboren atheïst en wil je daarom niet meer aan Antideutsch en Sinistra herinnerd worden. Het religieuze vernis is eraf (net zoals bij je Joodse gabbers), maar de rest is nog geen haar veranderd.

En om terug te keren tot het begin: kan de Holocaust (met hoofdletter, in de zin van Finkelstein) geen geloof genoemd worden, zoals de Franse professor Robert Faurisson het ooit heeft gedaan? En moet je dan niet, zoals sommige atheïsten destijds, de verdediging van Faurisson opnemen tegen wetten die de godsdienstvrijheid aan banden leggen?

Laatst gewijzigd door Nestor Burma : 5 april 2010 om 22:46.
Nestor Burma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2010, 23:39   #147
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Als je goed kijkt naar het gezicht van die Terre Blanche kun je niet anders dan concluderen dat die zwarte voorouders heeft, hij is met andere woorden een mulat. Ook niet zo verwonderlijk als je al generaties tussen de zwarten leeft. Dat net zo iemand een racist is is belachelijk maar niet uniek, dat zie je ook in landen als Cuba, mensen die in België als zwarte zouden gecatalogeerd worden, noemen zich blank en kijken neer op zwarten.
En zo zie je maar hoe absurd heel die "bloed en bodem" ideologie is. Binnen enkele generaties hebben alle blanke Zuid Afrikanen gemengd bloed, dat is niet tegen te houden. En de meeste zwarte ook. De meeste zwarte Amerikanen, Cubanen of Brazilianen zijn trouwens opvallend blank als je ze naast Afrikanen plaatst...
Overigens heb ik eens gelezen dat Wilders Indonesisch bloed zou hebben, net als veel Hollanders, zie je ook een beetje. En dat de Vlamingen allemaal van de Germanen afstammen is ook een fabeltje. Annemans kan volstrekt doorgaan voor een Turk, en zo zijn er nog wel.

Laatst gewijzigd door tomm : 5 april 2010 om 23:47.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2010, 23:50   #148
Nestor Burma
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Als je goed kijkt naar het gezicht van die Terre Blanche kun je niet anders dan concluderen dat die zwarte voorouders heeft, hij is met andere woorden een mulat.
Een mulat alleszins niet, maar eerlijk gezegd doen zijn ogen en neus mij ook wat denken aan die van een Xhosa.
Nestor Burma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2010, 23:59   #149
Metternich
Perm. Vertegenwoordiger VN

Metternich's schermafbeelding

Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
Standaard

Citaat:
En dat de Vlamingen allemaal van de Germanen afstammen is ook een fabeltje. Annemans kan volstrekt doorgaan voor een Turk, en zo zijn er nog wel.
Is zo. Vanuit ervaring in de Vlaamse Beweging sprekende heb ik ondervonden dat bij minstens 33% van de radikaalste Vlaamse Bewegers men binnen de vijf generaties niet-Vlaamse "elementen" vindt. Ben daar zelf een voorbeeld van, de zuiderse stukken zijn nogal uitgesproken.

Maar dat doet niet af aan de strijd die gevoerd wordt.

Laatst gewijzigd door Metternich : 5 april 2010 om 23:59.
Metternich is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2010, 00:12   #150
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Vooral dit soort van Israëlische vrouwen:

Zonder M16 zijn deze niet compleet...
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2010, 00:13   #151
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nestor Burma Bekijk bericht
Een mulat alleszins niet, maar eerlijk gezegd doen zijn ogen en neus mij ook wat denken aan die van een Xhosa.
klopt

Laatst gewijzigd door tomm : 6 april 2010 om 00:16.
Oud 6 april 2010, 00:18   #152
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht
Zonder M16 zijn deze niet compleet...
Vond ik ook wel sexy in Israel, de enige keer dat ik een militair checkpoint sexy vond was in de bezette gebieden...
Oud 6 april 2010, 00:27   #153
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Metternich Bekijk bericht
Is zo. Vanuit ervaring in de Vlaamse Beweging sprekende heb ik ondervonden dat bij minstens 33% van de radikaalste Vlaamse Bewegers men binnen de vijf generaties niet-Vlaamse "elementen" vindt. Ben daar zelf een voorbeeld van, de zuiderse stukken zijn nogal uitgesproken.

Maar dat doet niet af aan de strijd die gevoerd wordt.
Dat geldt voor alle Vlamingen trouwens. Zelfs velen die geen buitenlandse voorouders hebben binnen de 5 generaties zien er dikwijls uit als Italianen of Spanjaarden, of zelfs als Turken of Marokkanen. Andere Vlamingen zien er dan weer uit als Zweden. Zuiverheid van bloed bestaat gewoonweg niet, nu niet en vroeger ook niet, Vlamingen zijn een vermenging van zowel Noord als Zuid Europese volkeren. Globalisering is geen nieuw fenomeen, heeft altijd bestaan, dat besef ik nu wel als historicus. Of dacht je dat ze in de middeleeuwen patatten aten en Wevelgemse toebak rookten? Het christendom is trouwens het gevolg van globalisatie, een godsdienst uit het Midden Oosten die zich over heel de wereld verspreidde, dankzij de Romeinen die flink hun best deden bij de antieke globalisatie. Overigens is heel Latijns Amerika het resultaat van rassenvermening en die winnen bijna altijd miss world. En de Aziatische trekken bij veel Russen is ook niet te ontkennen. Ik voorspel ook dat binnen enkele generaties Marokkanen en Turken zullen opgegaan zijn in de algemene bevolking, en dat is goed ook. Ze zullen de Vlaamse en Belgische cultuur veranderen, maar niet radikaal, cultuur is geen statisch gegeven maar een dynamisch gegeven, niets blijft ooit hetzelfde, zeker niet zoiets als ras en cultuur.
Italianen en Spanjaarden zijn zich nu al volop aan het assimileren, maar hebben ook hun sporen nagelaten in de streken waar er veel zijn (Limburg, Wallonië, Brussel) net als ze dat deden in de VS. In de VS en Latijns Amerika hebben Libanezen en Palestijnen zich ook zo goed als volledig cultureel laten assimileren (wist je dat Shakira van moslim Libanese oorsprong is?) dus waarom zou dat niet lukken met Turken en Marokkanen? Overigens in Brussel is dat proces al aan de gang, met heel veel gemengde koppels en kinderen, en Marokkanen die naar de koers kijken.

Laatst gewijzigd door tomm : 6 april 2010 om 00:48.
Oud 6 april 2010, 11:53   #154
Honoré gepluimd
Provinciaal Statenlid

Honoré gepluimd's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En zo zie je maar hoe absurd heel die "bloed en bodem" ideologie is.
Dat is allemaal nog geen reden om passief te blijven bij bijvoorbeeld de globalisatie en alle negatieve gevolgen die daaruit voort vloeien.
En zeker en vast niet om tevreden te zijn met de import van en de vermenging met primitievelingen.
Het lijkt wel of dat het hip is om de evolutie van tienduizenden jaren terug te draaien.

Laatst gewijzigd door Honoré gepluimd : 6 april 2010 om 11:56.
Honoré gepluimd is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2010, 15:34   #155
Europahater
Banneling

Standaard

Citaat:
Er staat een interessante documentairefilm over die bende (AIPAC, ADL en co) integraal op YouTube: Defamation, gemaakt door een Israëlische regisseur. Je moet die eens bekijken. Daarin zegt een rabbijn(!) dat heel het Holocaust- en antisemitismegedoe een soort surrogaat-identiteit is voor ongelovige Joden en zionisten. Een gelovige Jood is daar niet bezig. Maar toch eisen diezelfde atheïstische Joden nog steeds land van de Palestijnen (in naam van een godsdienst) en geld van de Duitsers. Verklaar mij nader.
Omdat het het land is van Israël, een staat die reeds bestond in de oudheid toen er nog geen sprake was van "palestina". Het enige waarom extreem-rechtse lieden als jij zo begaan zijn met de palestijnen is omdat jullie gewoon antisemieten pur sang zijn. Graag wat handjes schudden met de lui die het gehele Europese continent willen Arabiseren om toch maar je Jodenhaat te kunnen ventileren. Verraders van de westerse waarden, dat zijn jullie. Net zoals die Duitse geweldpleger Michael Krick(ex-ANS) die ook vond dat de aanslagen van 9/11 de VS hun verdiende loon waren. Schande gewoon.

Citaat:
Je bevestigt opnieuw mijn vermoeden, Europahater. Misschien ben je nu een herboren atheïst en wil je daarom niet meer aan Antideutsch en Sinistra herinnerd worden. Het religieuze vernis is eraf (net zoals bij je Joodse gabbers), maar de rest is nog geen haar veranderd.?
Laat de moderatie daar maar over oordelen. Ik zeg jouw dat ik Sinistra niet ken.

Citaat:
En om terug te keren tot het begin: kan de Holocaust (met hoofdletter, in de zin van Finkelstein) geen geloof genoemd worden, zoals de Franse professor Robert Faurisson het ooit heeft gedaan? En moet je dan niet, zoals sommige atheïsten destijds, de verdediging van Faurisson opnemen tegen wetten die de godsdienstvrijheid aan banden leggen?
Faurisson is een negationist en een neonazi. Als je meewerkt aan boeken zoals "The hitler, We loved and why" ben je voor mij vertikaal geklasseerd.

Laatst gewijzigd door Europahater : 6 april 2010 om 15:34.
Oud 6 april 2010, 18:34   #156
Europahater
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door grievous Bekijk bericht
Ik zalc mij dus ook veroorloven te lachen met uw dood.
Met nazi,s mag gelachen worden ja. Die klootzakken hebben heel mijn stad platgegooid. Die smerige Krauten...

Laatst gewijzigd door Europahater : 6 april 2010 om 18:35.
Oud 6 april 2010, 19:22   #157
xrc
Parlementsvoorzitter

xrc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Omdat het het land is van Israël, een staat die reeds bestond in de oudheid toen er nog geen sprake was van "palestina". Het enige waarom extreem-rechtse lieden als jij zo begaan zijn met de palestijnen is omdat jullie gewoon antisemieten pur sang zijn. Graag wat handjes schudden met de lui die het gehele Europese continent willen Arabiseren om toch maar je Jodenhaat te kunnen ventileren. Verraders van de westerse waarden, dat zijn jullie. Net zoals die Duitse geweldpleger Michael Krick(ex-ANS) die ook vond dat de aanslagen van 9/11 de VS hun verdiende loon waren. Schande gewoon.
Klopt niet. Neoconservatieven zoals jij zijn de verraders van het Westen. Collaborateurs van het modernisme zijn degenen die West-Europa hebben verzwakt en herleid tot wat het nu is.
Kijk eens naar jezelf!
xrc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2010, 23:26   #158
F.Lurk
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Met nazi,s mag gelachen worden ja. Die klootzakken hebben heel mijn stad platgegooid. Die smerige Krauten...
Hadden ze beter met gans kaaskoppenland gedaan. Dan hadden wij Vlamingen en Duitsers het stukje land dat niet onder zeespiegel kan verdwijnen onder mekaar kunnen verdelen.
Oud 6 april 2010, 23:29   #159
F.Lurk
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Omdat het het land is van Israël, een staat die reeds bestond in de oudheid toen er nog geen sprake was van "palestina".
Zever!

Citaat:
Het enige waarom extreem-rechtse lieden als jij zo begaan zijn met de palestijnen is omdat jullie gewoon antisemieten pur sang zijn. Graag wat handjes schudden met de lui die het gehele Europese continent willen Arabiseren om toch maar je Jodenhaat te kunnen ventileren.

Citaat:
Verraders van de westerse waarden, dat zijn jullie.
Welke westerse "waarden"? Heeft het Westen dan nog waarden?

Citaat:
Net zoals die Duitse geweldpleger Michael Krick(ex-ANS) die ook vond dat de aanslagen van 9/11 de VS hun verdiende loon waren.
Interessante stelling, ik ga eens wat opzoeken over die Krick.

Citaat:
Faurisson is een negationist en een neonazi. Als je meewerkt aan boeken zoals "The hitler, We loved and why" ben je voor mij vertikaal geklasseerd.
Wanneer organiseer je een boekverbranding?
Oud 6 april 2010, 23:49   #160
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Honoré gepluimd Bekijk bericht
Dat is allemaal nog geen reden om passief te blijven bij bijvoorbeeld de globalisatie en alle negatieve gevolgen die daaruit voort vloeien.
En zeker en vast niet om tevreden te zijn met de import van en de vermenging met primitievelingen.
Het lijkt wel of dat het hip is om de evolutie van tienduizenden jaren terug te draaien.
ZOALS IK AL ZEI GLOBALISATIE IS GEEN RECENT FENOMEEN. De Belgische en Vlaamse cultuur is een product van globalisatie. De evolutie van 10000 en jaren wordt niet terug gedraaid maar zet zich gewoon voort. Import en vermenging is wat de westerse cultuur gemaakt heeft tot wat ze nu is. En dat geldt voor alle culturen.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:12.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be