Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 10 juli 2012, 08:08   #141
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klarekijk Bekijk bericht
Jouw smoel welk vind ik dan juist heel onterecht in deze opmerking .

Als we het dan toch over een persoon mogen hebben , vind ik Nieuwnoors absoluut niet naif , maar juist iemand met een mening .

Alleen , zit er over mijn opvatting over homosexuelen een kantje in , wat melopen met sensure makers diein koor wat willen provoceren om mijn stantpunt te verdraaien en opmaken dat ik zelf een homosexuele verzuchting zou hebben . dat is puur sensure en wat willen provoceren , maar het raakt me niet , ik ben niet ziekelijk , en zeker niet overdreven , maar wel een hoffelijke vrouwenzot . en ik beleeft daar nog altijd mijn gevoelens en aantrekking in .

Dus Nieuwnoors , door geen moeite om in teamverband mijn geaardheid in die onnatuurlijke richting te duwen want dat is verloren mooite .
Ben je van je �* propos?
Oud 10 juli 2012, 11:08   #142
NieuwNoors
Secretaris-Generaal VN

NieuwNoors's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klarekijk Bekijk bericht
Jouw smoel welk vind ik dan juist heel onterecht in deze opmerking .

Als we het dan toch over een persoon mogen hebben , vind ik Nieuwnoors absoluut niet naif , maar juist iemand met een mening .

Alleen , zit er over mijn opvatting over homosexuelen een kantje in , wat melopen met sensure makers diein koor wat willen provoceren om mijn stantpunt te verdraaien en opmaken dat ik zelf een homosexuele verzuchting zou hebben . dat is puur sensure en wat willen provoceren , maar het raakt me niet , ik ben niet ziekelijk , en zeker niet overdreven , maar wel een hoffelijke vrouwenzot . en ik beleeft daar nog altijd mijn gevoelens en aantrekking in .

Dus Nieuwnoors , door geen moeite om in teamverband mijn geaardheid in die onnatuurlijke richting te duwen want dat is verloren mooite .
Euh Sorry beste vriend, maar ik vind jouw reactie nogal verward geschreven. Ik begrijp niet echt hetgeen je bedoelt, gezien de wankele zinsbouw en spelling. Ik neem aan dat je in hogere regionen zweefde toen je dit schreef. Is op zich niet erg hoor, als't maar gesmaakt heeft eh!
NieuwNoors is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juli 2012, 22:50   #143
Klarekijk
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NieuwNoors Bekijk bericht
Euh Sorry beste vriend, maar ik vind jouw reactie nogal verward geschreven. Ik begrijp niet echt hetgeen je bedoelt, gezien de wankele zinsbouw en spelling. Ik neem aan dat je in hogere regionen zweefde toen je dit schreef. Is op zich niet erg hoor, als't maar gesmaakt heeft eh!
Inderdaad , ik loop helemaal van stapel , sorry , verwaand in een erotisch verlangen , maar ga nu naar boven en daar iets aan doen .
Klarekijk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 augustus 2012, 10:25   #144
perzie
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
http://www.telegraaf.nl/buitenland/1...deling___.html

http://www.standaard.be/artikel/deta...20626_00201622

Dit lijkt me toch wel een belangrijk vonnis in geval mensen van verschillende religieuze afkomst samen kinderen krijgen en nadien scheiden: hebben de religieuzen dan het recht om toch nog - na de echtscheiding - hun kinderen te laten besnijden?
me dunkt kan deze zaak onder de Europese Rechten van de Mens worden aangeklaagd.
En weer wordt de vrijheid van godvruchtigen aan banden gelegd. Typisch.
Dan worden de religieuze besnijdenissen maar buiten Europa uitgevoerd: een paar maandjes met uw baby naar 't buitenland... en probleem opgelost.

PS. Is er hierop al reactie van de joodse gemeenschap?

Laatst gewijzigd door perzie : 10 augustus 2012 om 10:26.
perzie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 augustus 2012, 10:32   #145
perzie
Banneling

Standaard

Update: http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20120725_137
Citaat:
Europese rabbijnen vrezen besnijdenisverbod

....

Joodse leiders doen er volgens Goldschmidt alles om aan ambtenaren en parlementariërs de belangrijke plaats die de besnijdenis in hun geloof heeft uit te leggen. De Duitse regering zegt een wetswijziging te overwegen om de wettigheid van de besnijdenis te verzekeren.
Mooi.
Oud 10 augustus 2012, 10:32   #146
Tafelpoot
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door perzie Bekijk bericht
Dan worden de religieuze besnijdenissen maar buiten Europa uitgevoerd: een paar maandjes met uw baby naar 't buitenland... en probleem opgelost.

Een asielzoeker mag tijdens de asielprocedure niet naar het buitenland. Geef het maar even mee.
Tafelpoot is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 augustus 2012, 10:34   #147
perzie
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tafelpoot Bekijk bericht
Een asielzoeker mag tijdens de asielprocedure niet naar het buitenland. Geef het maar even mee.
Naast de kwestie, pootmans.
Oud 10 augustus 2012, 10:47   #148
Dionysus
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door perzie Bekijk bericht

En de vrijheid en rechten van het kind worden versterkt en verbeterd.

Ik zie eigenlijk geen negatief effect.
Oud 10 augustus 2012, 17:31   #149
AsGardSGO
Minister

AsGardSGO's schermafbeelding

Standaard

?dubbele draad? Nu ja en wat dan? het loopt hier over van mega-multipele draden; het gaat of komt altijd op hetzelfde neer; groepje azijnpissers tegen groepje azijnpissers en elk groepje of individu denkt toch meer te weten alsook het beter te weten dan de ander. Discussies kun je het niet meer noemen; het is wild gekakel van ene gelijk tegen de andere.

Verplicht besnijding op puur religieuze gronden is idd misdadig (tegen de vrijheden van de mens) en moet iets zijn waar vrij voor gekozen is of een medische noodzaak.
Maar ja er zijn nog zovele misdaden die een pak of even erg zijn... de zwarte/wite hokjesmentaliteit van de stelling of het onderwerp van deze draad bv..
"If you can"t explain it simply, you don't understand it enough"
- Albert Einstein

Laatst gewijzigd door AsGardSGO : 10 augustus 2012 om 17:32.
AsGardSGO is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:40.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be