![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je tegen een harde aanpak bent van de criminaliteit, omdat dit naar jou zeggen, de criminaliteit in de hand zou werken, dan moet je om dezelfde reden ook tegen het islamitsch rechtsysteem zijn, die om zijn harde aanpak bekend staat. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 11 augustus 2012 om 12:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dat schijn je niet goed te begrijpen. Zo moeilijk is dat concept nochtans niet, en het is zeker geen straffeloosheid, nog een concept dat je niet helemaal schijnt te vatten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Personally, I like REHABILITATION. Or more precisely: PERMANENT rehabilitation. You give them the death penalty and VOILA: they are permamnently rehabilitated. No more victims. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Wat wil zeggen dat ik die hoge boetes (wegens een snelheidsovertreding dan wel) totaal onverantwoord en op het randje van het misdadige vind. Maar het werkt in elk geval, en dat is wat ik bedoel. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Heb als, volgens jou, archetypische linkie winkie, reeds uitgelegd, dat voor mij iedereen die een ander door een bewezen crimineel feit, zelfs met dwangarbeid gedwongen mag worden om zijn slachtoffers te vergoeden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat me verder nog opvalt in uw post, jij die zo snel kan googelen en een bron anders zo belangrijk vindt, is dat er een bron ontbreekt voor uw aanname. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En om de slachtoffers te vergoeden is er de slachtofferhuplkas, speciaal daarvoor opgericht. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw...tiek/1.1191657 http://www.n-va.be/standpunten/34 http://www.nieuwsblad.be/article/det...cleid=BC2AH2US Voila! En nu jij. Waar zijn uw bronnen voor uw bewerening dat straffen tot zes maand niet worden uitgevoerd ipv straffen tot drie jaar? Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verklaar me hoe ik van twee jaar bak acht maand heb gedaan als volgens u straffen tot drie jaar niet uitgevoerd worden? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Schietijzer zou geen enkel probleem moeten zijn tenzij je een eerdere veroordeling had voor iets serieus. Ik denk natuurlijk Amerikaans. Weet niet wat Belgische wetten zijn daarover anders dan ze zijn belachelijk restrictief. Ging onlangs naar een Ziggy marley concert. Amai, je werd high van gewoon door de parking lot te lopen. Veel skunk weed en dat stinkt nogal.. Laatst gewijzigd door Creed : 12 augustus 2012 om 17:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
als u een partijprogramma van de grootste partij van Vlaanderen leugens en onwetendheid noemt,... Dan is het wel duidelijk wie hier aan het liegen is. Ik wil nog aannemen uit onwetendheid. Citaat:
Intussen wacht ik nog altijd op uw voorstel om de criminaliteitscijfers omlaag te krijgen. En dit al een paar pagina's en dagen geleden. U blijft langs de kant staan schreeuwen, op elk initiatief zonder zelf iets beters in de plaats te stellen.'t Is al langer dan drie jaar geleden gebeurd. Daar gaan we ver mee komen (!). Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 12 augustus 2012 om 17:28. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |