Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 16 augustus 2012, 11:43   #141
brother paul
Secretaris-Generaal VN

brother paul's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kelt Bekijk bericht
In beide gevallen is er NIKS bereikt.

Als Mister Coene misschien onrechtstreeks wil aangeven dat naar zijn gedacht onze politici niet doortastend genoeg optreden en eventueel via de pers wat "druk" wil zetten dan is hij verkeerd bezig...

Een mens die behulpzaam wil zijn dient dan zijn ontslag in.
Dan mag DE REGERING uitleggen waarom iemand van een dergelijk niveau plots opstapt en kan hij,na zijn ontslag eens in de Knack gaan spreken....
Als het echt "zo erg" is,wel,DAT zou aankomen.(en misschien onze bloemzakken in het parlement eens iets te doen geven als ze uit congé komen,hoewel...nee..laat maar.....laat ze maar in congé....nutteloze bende )

Ondertussen moeten we ervan uitgaan dat ze allemaal in hetzelfde team spelen.Ik doe mijn job als ik niet in verlof ben,en kom niet zagen in de pers,(zelfs niet op politicsinfo over mijn job)en zou graag hebben dat anderen hun job doen.....
Ik vind dat elio di rupo mag opstappen, hij bakt er niets van. Tuurlijk het is populairder om te schieten op de klokkeluider.
brother paul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2012, 17:08   #142
kelt
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Dan is in ieder geval de vraag van Jan Jambon (N-VA) begrijpelijk.Die heeft gezegd dat hij er geen spelletje meerderheid-oppositie wil van maken,maar vraagt of "in redelijke termijn" de kamercommissie financien kan samengeroepen worden zodat de "burger van dit land die best geinformeerd dient te zijn omtrent de financiele situatie" ,zijnde Meneer Coene,eens gehoord kan worden...
...op de JUISTE plaats deze maal...

KIjk,ondergetekende vermoedt ook dat LC denkt geen gehoor te vinden bij de regering,maar in een deftig gestruktureerd land zouden er ge-eigende kanalen moeten zijn om dit kenbaar te maken...bijvoorbeeld aan vertegenwoordigers van het volk...
..en in een "minder deftig" georganiseerd land zou op zijn minst geprobeerd moeten worden de zaken wat ordentelijk te houden.

Via de pers werken,direct met dergelijk zwaar materiaal,is GEEN deftige methode

Laatst gewijzigd door kelt : 16 augustus 2012 om 17:09.
kelt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2012, 17:40   #143
brother paul
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kelt Bekijk bericht
Dan is in ieder geval de vraag van Jan Jambon (N-VA) begrijpelijk.Die heeft gezegd dat hij er geen spelletje meerderheid-oppositie wil van maken,maar vraagt of "in redelijke termijn" de kamercommissie financien kan samengeroepen worden zodat de "burger van dit land die best geinformeerd dient te zijn omtrent de financiele situatie" ,zijnde Meneer Coene,eens gehoord kan worden...
...op de JUISTE plaats deze maal...

KIjk,ondergetekende vermoedt ook dat LC denkt geen gehoor te vinden bij de regering,maar in een deftig gestruktureerd land zouden er ge-eigende kanalen moeten zijn om dit kenbaar te maken...bijvoorbeeld aan vertegenwoordigers van het volk...
..en in een "minder deftig" georganiseerd land zou op zijn minst geprobeerd moeten worden de zaken wat ordentelijk te houden.

Via de pers werken,direct met dergelijk zwaar materiaal,is GEEN deftige methode

Nogmaals immature populisme is een groter probleem dan een gouverneur van een nationale bank die via pers berichten geeft. Denk je nu echt dat een burger de realiteit niet aankan dat hij bvb 2% krimp in de economie zal zien ??? Denk je nu echt dat iedereen in zak en as zit als de gouverneur zegt dat de economie minder krimpt. Als ik kijk naar een omzetcijfer van mijn bedrijf dan zie ik ook wel of ik meer of minder verkocht heb dan vorig jaar ??

Zo'n informatie achterhouden is precies desinformatie doen. En als de premier denkt dat hij demagogie en desinformatie en goebels moet spelen dan is dat zijn probleem
Oud 17 augustus 2012, 09:39   #144
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brother paul Bekijk bericht
Nogmaals immature populisme is een groter probleem dan een gouverneur van een nationale bank die via pers berichten geeft. Denk je nu echt dat een burger de realiteit niet aankan dat hij bvb 2% krimp in de economie zal zien ??? Denk je nu echt dat iedereen in zak en as zit als de gouverneur zegt dat de economie minder krimpt. Als ik kijk naar een omzetcijfer van mijn bedrijf dan zie ik ook wel of ik meer of minder verkocht heb dan vorig jaar ??

Zo'n informatie achterhouden is precies desinformatie doen. En als de premier denkt dat hij demagogie en desinformatie en goebels moet spelen dan is dat zijn probleem
De gevolgen ervan zijn ook ons probleem !

Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 augustus 2012, 09:57   #145
brother paul
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boduo Bekijk bericht
De gevolgen ervan zijn ook ons probleem !

de gevolgens is dat pipo aan credibiliteit verliest en dat we gigantisch veel tijd verliezen

http://www.express.be/business/?acti...&utm_campaign=

Het schoothondje van Hollande, nog zo'n pipo
Oud 17 augustus 2012, 10:06   #146
fonne
Secretaris-Generaal VN

fonne's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brother paul Bekijk bericht
de gevolgens is dat pipo aan credibiliteit verliest en dat we gigantisch veel tijd verliezen

http://www.express.be/business/?acti...&utm_campaign=

Het schoothondje van Hollande, nog zo'n pipo
En het ergste is dat we binnenkort in Olland ook zo een pipo krijgen. De SP staat daar op 39 zetels en levert waarschijnlijk de premier met Emile Roemer.
Die liet al weten zich niets van een begrotingstekort van 3% te zullen aantrekken en Europese sancties naast zich neer te leggen.
fonne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 augustus 2012, 10:25   #147
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fonne Bekijk bericht
En het ergste is dat we binnenkort in Olland ook zo een pipo krijgen. De SP staat daar op 39 zetels en levert waarschijnlijk de premier met Emile Roemer.
Die liet al weten zich niets van een begrotingstekort van 3% te zullen aantrekken en Europese sancties naast zich neer te leggen.
Ollanders en ex-ollanders, ge zijt daar VET mee...

Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:37.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be