![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Daar heb ik niet van terug, eerlijk waar Potverdorie nog eens aan toe zeg Laatst gewijzigd door born2bewild : 18 augustus 2012 om 16:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Als Raf je nog ooit op een taalfout wijst, dan kun je genieten van zijn eigen taalblunder op: http://forum.politics.be/showthread....175318&page=23 Laatst gewijzigd door Bokkenreyder : 18 augustus 2012 om 16:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Minister
|
![]() Citaat:
het louter bestaan is van oppositie Is dit gebrek aan munitie? Of despoten adoratie? Ik begrijp het, je bent fan van Dewael en van zijn partij zonder verhaal U houdt gewoon van banaal en uw ideeën zijn dictatoriaal
Joëlle Milquet, als ex Vice-Eerste Minister en Minister van Binnenlandse Zaken en Gelijke Kansen: "Il y a des droits à consolider dans les six communes (à facilités), au niveau judiciaire, électoral, il y a un concept de communauté métropolitaine qui peut s'avérer fondamental en terme de désenclavement de Bruxelles... " klik hier |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou niet weten wat daar grappig aan is. De kiezer heeft de macht de door hem verkozen politici ter verantwoording te roepen via de verkiezingen. Dat de kiezer daar geen gebruik van maakt, en telkens weer voor dezelfde partijen blijft kiezen, ligt aan hemzelf. De Belgen hebben de politici die ze verdienen en daarmee is alles gezegd.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De Vlamingen krijgen de politici die door de ps en Albert gekeurd zijn Met verkiezingen heeft dat geen zak te maken Laatst gewijzigd door born2bewild : 20 augustus 2012 om 07:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nog iets om over na te denken : a. de Belg heeft stemPLICHT b. er is een kiesdrempel van 5% Maar als je onze democratie dan toch zo hoog inschat, sticht dan een G500, G1000, G2000, ... zoals in Nederland en ga bij elk partijcongres meestemmen wat er op de agenda moet. Zo dwing je pas de partijbonzen tot een programma dat de keuze van het volk wegdraagt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat de Belg stemplicht heeft en dat er een kiesdrempel bestaat, dient niet ter zake. De kiezer is nog altijd zèlf verantwoordelijk voor zijn kiesgedrag. Dat die kiezer - zij het uit onwetendheid, zij het uit gemakzucht - zijn stem blijft geven aan dezelfde traditionele partijen die hem telkens opnieuw bedriegen, ligt aan die kiezer zelf en aan niemand anders. Het systeem biedt de mogelijkheid om politici en partijen af te straffen en het is aan de kiezer om van dat systeem gebruik te maken of niet. En wat die stropop betreft, waarmee je besluit... Tja, moet ik daar verder ècht nog woorden aan vuilmaken?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moet ik me nu verantwoorden voor de idiote conclusies die jij uit het gebruik van een avatar meent te kunnen trekken? Of zie je zelf ook wel in dat op de man spelen niet erg constructief is voor een discussie?
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Banneling
|
![]() En aan welke 'discussie' had mijnheer dan zo gedacht ? Eentje voor de spiegel zonder schort ?
Laatst gewijzigd door Descartes Jr : 20 augustus 2012 om 09:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Minister
|
![]() Als ik jouw conclusies moet volgen gaan we ook ver geraken,je staat hier wat te verkondigen dat geen discussie waard is..of dring jij steeds iets op aan een ander,ik heb er mijn gedacht over,of mag het soms niet!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De discussie waar jij je nu met je staart tussen je benen uit de voeten maakt.
![]() |
![]() |