![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#141 |
|
Banneling
|
... dat Bart De Wever plots de grote verdediger van de verlichting is gebleken ...
![]() |
|
|
|
|
|
#142 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#143 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
... niks nieuws onder de zon. Citaat:
Je bedoelt het Vlaams Belang? Die partij nodig ik niet uit omdat het niet mag van de VRT. Tom Leenarts over de papenheimers van productiehuis Woestijnvis denk ik. Bron: http://aff.skynetblogs.be/archive/20...nter-naas.html Had je nog wat? Jouw beurt nu: Noem eens één amusementsprogramma van de VRT waar Vlaams Belangers mogen meespelen zoals andere politiekers van andere partijen... Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 10 september 2012 om 22:07. |
|||
|
|
|
|
|
#144 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#145 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Wat u zegt kan namelijk weldegelijk heel gemakkelijk ontkend worden. Niet door u, maar dat is uw probleem. Paulus. |
|
|
|
|
|
|
#146 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#147 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#148 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 10 september 2012 om 22:10. |
||
|
|
|
|
|
#149 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#150 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik kaartte dat indertijd aan bij het CGKR en kreeg schriftelijk antwoord. Een beknopte samenvatting: '' De federale antidiscriminatiewet is niet van toepassing op aangelegenheden die tot de bevoegdheid van de Gemeenschappen en Gewesten behoren. (Zoals het mediabeleid). Het CGKR kan daarom ook niet optreden in deze zaak. U kan zich nog altijd nog wel melden bij de Vlaamse regulator voor de media'' Maar op hun site zag ik een tijdje geleden dat ze verleden jaar een aantal klachten in behandeling hadden ivm discriminatie bij voetbalclubs. Ik dacht nochtans dat ook sport een aangelegenheid is die onder de bevoegdheid valt van de Gemeenschappen en Gewesten maar dan is het ineens wél hun bevoegdheid.....de hypocrieten!!! |
|
|
|
|
|
|
#151 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dan zijn we het er over eens dat het Vlaams Belang niet objectief werd behandeld door de openbare omroep. Citaat:
Hij zegt: Je bedoelt het Vlaams Belang? Die partij nodig ik niet uit omdat het niet mag van de VRT. Dat is wat hij zegt. Citaat:
Och? Vorige week mocht Anke Van Dermeersch iets zeggen in Villa Vantilt. Volgens De Standaard: "De eerste Vlaams Belanger in een VRT-entertainmentprogramma." Dat was Nieuws die in de krant moest komen.... bron: http://www.standaard.be/artikel/deta...20906_00286766 Tjah? Dat is omdat ze voordien niet geweerd werden zekers? Paulus. |
|||
|
|
|
|
|
#152 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#153 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
[b]http://forum.politics.be/showpost.ph...82&postcount=1 Citaat:
Laatst gewijzigd door daiwa : 10 september 2012 om 22:30. |
||
|
|
|
|
|
#154 |
|
Banneling
|
Helaas wel ja. Als een mongool in het wilde weg wat beginnen leuteren over een of andere Mohammed die ge als laatste profeet ziet.
Valt ge in het echte leven ook andere mensen op straat ofzo lastig met uw op niets slaand geijl? Laat je nakijken! |
|
|
|
|
|
#155 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Paulus. |
|
|
|
|
|
|
#156 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=GREzFP7aw7k
Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. |
||
|
|
|
|
|
#157 |
|
Banneling
|
Dat zal van streek tot streek afhangen. Best wel een geestige one-liner die als synonoiem moet dienen voor: uzelf onsterfelijk belachelijk maken. Koekje van eigen deeg. Schitterend.
Laatst gewijzigd door Kasumi : 10 september 2012 om 22:57. |
|
|
|
|
|
#158 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het was gewoon een slip of the tongue van Tom Leenaerts. Het mag niet van de VRT. Citaat:
Feit is dat het Vlaams Belang weldegelijk geweerd werd door de VRT, al uw gekronkel ten spijt. Ik verwacht niet dat u dat zult toegeven; een eerlijk debater ben je nooit geweest. En dat is jammer. Maar je doet maar hoor. Het is uw geloofwaardigheid, niet het mijne. Paulus. |
||
|
|
|
|
|
#159 |
|
Banneling
|
Dewinter hoort niet thuis in amusement shows en daarmee basta.
|
|
|
|
|
|
#160 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Wie plaatse deze hoogwaardige posting? Jij dacht ik. En daarmee is het begonnen. Ewel je hebt je coockie gekregen. Een koekje van eigen deeg. Smakelijk. Paulus. |
|
|
|
|