![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar U wou er 'n 'discussie' over? U kan 't altijd weerleggen...misschien met 'n 'andere' versie van de k'ran?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die redenen zijn me bekend, maar goed, trekt U maar, dat mag...bij 'ons' wel (nog).
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U brengt niets nieuws, niets dat ik nooit eerder hoorde. Maar zoals ik reeds schreef; ga je gang, gooi je ziel er in. Ik lees 't morgen wel, nu ga ik naar bed.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Weten nog niet dat je 'n aap geen muilen moet leren trekken! ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Goe gelachen voor vandaag, maar dezen aap gaat alvast z'n favoriete boom opzoeken, want moet morgen m'n tros bananen weer gaan verdienen. Slaap ze, éS, sweet dreams. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zoals hi/zijj zelf aangaf, is hi/zijj een zelfverklaarde anti-islamiticus, ik heb het niet zo begrepen op ideologische drijfveren. Daar zit vaak de nodige propaganda bij. En tenslotte is alles nogal doorspekt met een boertig taaltje dat meteen de credebiliteit van die persoon aantast. Dat zijn mijn motieven om daar mijn mosterd zeker niet te gaan halen, mocht ik informatie willen over dat topic. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Daar heb ik nog niets van gezien echter...
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hier 'edele', dit was wat je in twijfel trok.
Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar kom SDX, U weet toch wat een goed onderlegde muzelman hierop zou zeggen.
"Dit is een onvolledige, slechte vertaling". De grap is dat mannen zoals Richard Dawkins daar eens mee gelachen hebben, want er zijn al verschillende keren geweest dat "schriftgeleerden" zelf vertalingen hebben gemaakt voor "vrome, maar Arabisch onwaardige nieuwe bekeerlingen", en wanneer nadien geconfronteerd plotseling van niks meer wisten. Het blijkt steeds opnieuw dat mensen die met een open geest de Koran proberen te lezen tot 1 conclusie komen. De macht van Mohammed was op dezelfde leest geschoeid als die van Hitler. Om te beginnen door middel van semi-goeie uitleg en gladpraterij aangevuld met wat subtiel geweld, om uiteindelijk te polariseren in grof geweld en blatante waanzin. Maar voor zover ik weet deed Hitler niet aan kinderbepoteling.
![]() |
#153 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heeft die dan doktertje gespeeld met zijn nichtje? Tja, dat maakt het niet beter he.
![]() |
#155 |
Partijlid
|
![]() servia tried to remove kebab and the west retaliated
now the west will hve to remove kebab civil war is imminent |
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu doet de combinatie dat wel.
![]() |
![]() |
#157 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar in beide gevallen wil dat dus zeggen dat er qua "moslimmigheidsrechten" NIET MEER GEDISCUSSIEERD DIENT TE WORDEN met al die zogezegde "vertegenwoordigers van de moslimgemeenschap" gezien die dus enkel maar die al dan niet piepkleine heethoofdenminderheid vertegenwoordigen, gezien zij zelf geen enkele aanwijzing gegeven hebben dat ze onze westerse waarden BOVEN hun moslimmigheid stellen en dus EERST de vrijheid van mening gaan verdedigen alvorens het op te nemen voor hun profeet - en dus niet "gematigd" kunnen genoemd worden.
![]() |
![]() |
#158 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#159 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is mijn goddelijk gegeven taak de jonge uitverkorene te voorzien van mijn profetisch zaad.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 20 september 2012 om 05:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En daar zit hem de knoop van het probleem. Het is niet een of andere "kerk" die dat op een of andere manier "fout zou geinterpreteerd hebben of eraan toegevoegd. Het zit hem in de basisboodschap. Zoals het "respect voor leven" hem in de basisleer zou zitten van het christelijk geloof.
![]() |