![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Gemeenteraadsverkiezingen 2012 Lokale verkiezingen voor gemeente en (afhankelijk van de plaats) districtsraden. Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de gemeenteraadverkiezingen 2012. |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
#142 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#143 |
Minister
|
![]() hahaha,en pikken dat het doet,de verkiezingen zijn voorbij zunne...heeft jullie partijke ook roef gehad...
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Henri, laat een poster maken van die foto en dan ophangen in uwe living.
#145 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Diezelfde waanvoorstellingen hebben bij ons al menig familiebijeenkomst verknoeid, ondanks het redelijk en rustig blijven ontkrachten van al die fantasieën door mijn vader, mijn broers en mezelf. Ik vrees dat dit de ware gevolgen zijn van het jarenlange smet van het Vlaams Belang/Blok op de Vlaamse Beweging en die naweeën gaan nog lang duren. In al te veel hoofden van al te veel mensen zit nog steeds het volgende axioma: "Vlaams = racistisch = slecht = te bestrijden met alle middelen" |
|
![]() |
![]() |
#147 |
Banneling
|
![]() Ik heb al eens gezegd dat hij een dictatoriaal trekje heeft. Maar dat is misschien wel nodig en misschien is het ook het enige dat werkt. Bij Hitler heeft het gewerkt in elk geval.
|
![]() |
![]() |
#148 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Banneling
|
![]() Mis zo'n mensen zijn nodig om de mosliminvasie te stoppen. Ik hoop dat hij met een beetje verbeelding nog rechtser word als FDW. M.a.w. ik mag hopen dat het succes hem naar de kop stijgt.
|
![]() |
![]() |
#150 |
Banneling
|
![]() Een echte idioot die DJ, zag die niet dat het tijd was om de muziek te stoppen ? Of dacht hij misschien dat zijn muziek belangrijker was dan wat BDW te zeggen had ?
|
![]() |
![]() |
#151 |
Banneling
|
![]() Dat hebt gij heel goed opgemerkt (ik heb het even moeten opzoeken). Nu vraag ik mij hier af of er ooit iemand, in analogie met die Godwin, onderzoeken heeft gedaan naar het feit dat in elke discussie met een allochtoon het na een tijdje een feit is dat die allochtoon de autochtoon of de andere persoon in die discussie steeds gaat uitmaken voor racist (terwijl het alle vele malen bewezen is dat allochtonen - en dan vooral moslims - zelf de grootste racisten zijn)
Vooral dit vind ik interessant "for example, there is a tradition in many newsgroups and other Internet discussion forums that once such a comparison is made, the thread is finished and whoever mentioned the Nazis has automatically lost whatever debate was in progress.. Naar analogie met dit gegeven en de vorige alinea (we vervangen Nazi's of Hitler door "racist") meen ik te mogen stellen dat iedereen die de andere in een discussie uitmaakt voor racist, meteen een punt zet achter de discussie en automatisch de discussie verloren heeft. Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 16 oktober 2012 om 18:06. |
![]() |
![]() |
#152 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
|
![]() storm in een glas water opgeblazen door de Belgicisten.
meer is het niet. |
![]() |
![]() |
#154 |
Banneling
|
![]() Brakelaar, ik zie in de verste verte niet wat mijn avatar kan te maken hebben met het feit dat ik vind dat BDW een dictatoriaal trekje heeft. Wat ik wel vaststel is dat mijn avatar weer eens groot gelijk heeft en dat het om te geeuwen en om te lullen is wat je vertelt. Komt blijkbaar dikwijls van pas voor diegenen die denken een gevat antwoord op een post van mij te kunnen plaatsen.
Spijtig voor U trouwens, maar er zijn veel mensen van mijn slag bij de NVA ingefiltreerd, en ik denk dat er bij zijn die in BDW die Hitler trekjes ook wel zullen zien (tot hun groot genoegen). Mij was het gewoon opgevallen en anderen blijkbaar ook in deze draad. Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 16 oktober 2012 om 18:38. |
![]() |
![]() |
#155 |
|
![]() Wie hitler wil zien , ziet hem.
Ik zie een uniek talent, en geschenk voor vlaanderen, dat ons eindelijk van die smet gaat bevrijden en opkomt voor een rechtvaardige samenleving.
#156 |
Staatssecretaris
|
![]()
#157 |
Banneling
|
![]() Ge schijnt het niet te snappen, voor mij mag dat trekje er zijn want ik heb het al eens gezegd dat dat nodig zal zijn om een halt toe te roepen aan de mosliminvasie, trouwens ik vind onze FDW nog veel te braaf. VB+ of NVB tot in de kist als ge begrijpt wat ik bedoel.
|
![]() |
![]() |
#158 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#160 |
Staatssecretaris
|
![]() Een mie op het werk over resultaat antwerpen:
"Jah, diene Dewever, ik heb daar toch schrik van. Dat is toch de nieuwe Hitler he?" "De nieuwe... Hitler?" "Ja, diene is toch kei extreem rechts en tegen Belgie." "Wie, Hitler?" "Ma nee, Dewever." "Ma ge zegt just dat dat tzelfde is als Hitler?" "Ja, ge weet wel. Die zijn voor den onafhankelijkheid van Vlaanderen" "Ahja, gelijk Hitler he?" "Ja, kweet nie, allee, ik heb der toch schrik van ze..." |
![]() |