![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Voeg daar nog eens de integratie-onwil, de licht ontvlambare agressie annex misdaad, plus de hallucinante inteeltcijfers van die reli-gekken bij, met alle sociaal-maatschappelijke gevolgen vandien, en men krijgt een mooi beeld waar Europa naar toe evolueert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Europees Commissaris
|
![]() Negeren? Klopt niet hoor; trouwens mijn reacties zijn afhankelijk van degene op wie ik reageer, en het laat zeker veronderstellingen zien, maar voor de rest, ik negeer niets (zolang het gepaard gaat met respect).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Volgens het idool van Dawkins, en vervolgens van geschoolde dawkinisten, maakt geen onderscheid tussen gelovig of ongelovig. Het is een mensvisie gelijk zijn uiteenzetting het impliceert in zijn boek Darwin gevaarlijk idee. En het impliceert dat het verschil tussen enerzijds andev en porpo en tussen kakkerlakken anderzijds een graad van complexiteitsverschil is. Hiernaast klopt het niet dat een robot zomaar iets "slikt". Neen! een robot krijgt binnen wat er is, en wat er is, is en kan niet niet is zijn. Ik bedoel, wil je dat geloven? be my guest, maar kom dan niet af met percepties en beelden en meningen en ideeën die niet-biorobotic zijn. ![]() Laatst gewijzigd door porpo : 23 oktober 2012 om 23:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Heb jij trouwens iets begrepen van mijn reactie? ![]() p.s: ik ben een slaaf ('Abd) of ik probeer (tenminste) een slaaf te zijn. Hopelijk niet van (af)goden (aards leven, ego, lusten, medemens, ..) maar slaaf van dé God. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En als de mens iets anders te zeggen heeft, dan moet hij maar zijn kennis in vraag stellen en zijn aanname verder herbekijken en verder leren (levenslang leren)! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Je zou beter uit Duitse of Engelse wiki wat halen over rede. Het lost het probleem, wat je ermee bedoelt en hoe je het woord gebruikt, nog altijd niet op. Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Another Jack : 24 oktober 2012 om 07:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Minister
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#151 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat begrijpen van uw reactie betreft, ik heb er inderdaad soms moeite mee, uw zinnen zijn dikwijls erg krom a.h.w. letterlijk vertaald door google of zo. Soms denk ik dat u gewoon een iets betere versie bent van Revoleto!
![]() |
![]() |
#154 | |
|
![]() Voorbeeldje van hoe moslims denken over kafirs:
Idd porpo, wij zijn het verstand bijster bij zoveel mohammedaanse wijsheid, die je hier zo royaal over onze haramme koppen uitstrooit. Alvast bedankt om onze dichtgeplakte ogen te openen. Maar deze uitverkorene spant wel het kroontje: Citaat:
Ik wil zelfs niet weten hoe die inteelt-pedo's onder elkaar praten over ongelovige honden. Laatst gewijzigd door Diego Raga : 24 oktober 2012 om 19:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Als ik Porpo hier bezig hoor, dan komt er maar één gedachte in mijn hoofd: die is een vijs kwijt! Meer kan ik hier echt niet over kwijt. Zo'n nonsens anno 2012 verplicht te moeten aanhoren omdat politiek correct ons dwingt dit te moeten slikken is echt wraakroepend. Ik betwijfel trouwens dat Porpo het allemaal echt meent. Het is echt te belachelijk om te geloven, laat staan te aanhoren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar om jou gerust te stellen, ik geloof dat écht. Ik geloof echt dat het bestaan van de mens tijd afhankelijk is en dat zijn kennis relatief is, en heeft daarom niets te zeggen over absolute Godsopenbaring, behalve het geloof: hij aanvaardt het of hij aanvaardt het niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Banneling
|
![]() In het echt had die al een linkse of een rechtse van mij gekregen. Of een 'knietje'. Of de vraag: 'En hoe beschrijf je uw relatie met uw moeder? Vertel er eens meer over.'
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik pas het systeem halvelings toe in mijn tuin: het houdt iets recht dat anders zou zakken. |
|
![]() |
![]() |