![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Dus je vindt dat verkopers uitgebuit worden? Waarom? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Door bedrijven aan te trekken met lage belastingen zorg je ervoor dat bedrijven niet produceren waar dat het efficiëntst kan. Het zorgt ervoor dat je een groter deel van de koek krijgt, maar het verkleint de totale koek, en als we zo met zijn allen redeneren, dan lijden we daar uiteindelijk allemaal onder. Belastingen zouden geen reden mogen zijn om te kiezen waar een bedrijf zich vestigt. Belastingen zouden overal gelijk moeten zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En tevreden. Ik zou graag 2m² 2mm dikke titaniumplaat kopen, omdat ik in mijn vrije tijd nu eenmaal graag moeilijke dingen maak. 'k Kan't niet betalen, ook niet met €2000 maandloon. Ik wil gerust een maandje een dubbele job doen hoor, omdat wel te kunnen betalen. Mag dat van U?
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 21 oktober 2012 om 00:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Banneling
|
![]() Ik weet nu dus waarom het zo slecht gaat in dit land.
Als ik dat allemaal hoor heb ik goesting om de poort van mijn huis te sluiten en niet meer buiten te komen. ![]() Laatst gewijzigd door Stingray : 21 oktober 2012 om 00:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wat stel je dan voor om hen liever een job te laten aannemen? Wil je hen straffen omdat ze niet doen wat ze sowieso toch lang niet allemaal kunnen doen? De belastingen op lage lonen afschaffen, dat zou een kloof tussen werken en niet werken creëren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Banneling
|
![]() 1000 euro de m² , ni mis
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hier? Ben niet akkoord met uw zienswijze. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Belasting op lage lonen afschaffen. 't is een begin. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er is een reden waarom ik niet werkloos ben. De laatste keer ik bedankt werd voor bewezen diensten heeft het exact een kwartier geduurd voor ik een nieuwe baan had. En da's maar 1 voorbeeldje.
![]() |
![]() |
#153 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hmm, hoeveel % belastingen betaald een doorsnee Noord Koreaan?
![]() |
#154 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De huidige ontwikkelingen laten verdergaan is nefast voor een meerderheid van onze bevolking en een nog grotere meerderheid van de wereldbevolking. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Da valt nog mee. De sterkere soort titanium, is net iets duurder.
![]() |
#156 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Wat wel vast staat, is dat werken moet beloond worden en dit zowel voor lage lonen als middel lonen als hogere lonen (niet per se de grote toplonen van manager ofzo). Op die manier motiveer je de mensen om te gaan werken, om promotie te maken en risico's te nemen. Op dit moment is het zo dat lonen tot 1700 euro bruto heel weinig belast worden. Dat is zeker goed. Maar ik vind het niet kunnen dat het verschil tsn een loon van 2500 euro en 2700 euro minder dan 100 euro netto is. Waarom zou je in hemelsnaam promotie maken, meer verantwoordelijkheid nemen en dergelijke meer als je er amper netto wat aan over houdt? Dan denk ik effectief dat een bedrijfsauto een goede beloning was. Je kreeg er een wat mooiere auto bij. Nu is dat ook af genomen. Dus vind ik het maar logisch dat dit gecompenseerd wordt via loon (netto). Wat betreft het activeren van mensen en ze van de steun zwieren: daar zijn goede stappen ondernomen al zitten er nog te veel gaten in. Het volstaat om je in te schrijven voor 1 uur les per week dat de VDAB en consoorten je niet meer lastig vallen. Drijf dat op. Als je geen echte omscholing volgt, dan telt dat niet. Koppel er ook prestaties aan. Een groot deel van de kost van die omscholing wordt betaald door de regering. Merk je echt dat de mensen niet gemotiveerd zijn of er niets voor doen: maak de uitkering dan maar degressief voor die gevallen tot er niets over blijft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar zal alles samen komen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En wie bepaald wat ik kan of niet kan?