![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Een beetje nuance zou het debat sieren en dan zou men gematigde Moslims als medestanders kunnen krijgen om de extremisten aan de zijlijn te parkeren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Wishfull thinking noem ik dat.
"If you cannot point your finger at anything and say that is wrong, then you also take part in your own cultural collaps." Churchill: "Ik geloof alleen in statistieken als ik ze zelf gemanipuleerd heb!" |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Als zij het zeggen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]()
"If you cannot point your finger at anything and say that is wrong, then you also take part in your own cultural collaps." Churchill: "Ik geloof alleen in statistieken als ik ze zelf gemanipuleerd heb!" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Hun religie zal ALTIJD een breekpunt blijven in eender welke discussie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Debatten zijn de oplossing niet meer tegenwoordig politieke maatregelen echter wel. Eenzijdig en zonder hun goedkeuring maar dat durven onze politici niet. Ik ben al in genoeg islamitische landen geweest om te zien wat de islam aanricht. We moeten dit tegen elke prijs voorkomen dat we hier dergelijke situaties krijgen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Off topic: Mensen met uw mening zijn op dit forum althans in de minderheid. Dus zal er niet veel van uw weerstand overschieten als er ernstig gedebateerd word. En als mensen als jij dan nog gaan klagen naar de moderatie en onmiddellijk woorden als racisme (in een ander topic dan dit) in de mond hebben bij een flauwe mop (idd. zoals de moslim cartoons) dan is voor mij het hek van de dam en heb je hiermee kleur bekend. Je blijkt in elk geval niet te kunnen relativeren. Bovendien duid zoiets aan dat je het in een discussie niet kan halen en steun van buitenaf moet gaan zoeken. Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 1 november 2012 om 22:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Wel dan beken ik kleur : ik hoef geen racistjes te pikken! Straf hé dat er mensen zijn die dat van u en uw uitspraken vinden. Laatst gewijzigd door bartelx : 1 november 2012 om 23:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ho , had ik ander land moeten zeggen ? sorry maar het is een Europeaan die wil werken , zich wil thuis voelen in europa , en wil bijdragen in de samenleving , een man die mij met een warm hart mij de hand rijkt , een man die mij zijn vrouw voorstelt en met wie ik een pint drink, een potje goulash eet en met wie ik absoluut niet het gevoel heb dat hij morgen om religieuze reden mij gaat nakijken als een ongelovige aap . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je moet het niet hebben over kritiek op de islaam . Uit gewoon Uw vrijheid eens om over iets na te denken en stel gewoon wat in vraag betreffende de islaam , en het is al boel . De vrijheid om iets in vraag te stellen is al aanleiding tot een belediging van dat klote profeetje . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Jonge vrouwen of meisjes dat een blank vriendje had,of wat vriendschappelijk omging met een ongelovige jongen, hebben zo al tientallen weten te onderdrukken of weten in de kelder opgesloten te worden , zelfs door haar eigen broers, van daar dat nog weinigen zich zullen wagen tot een blank vriendje . Ik heb die gematigde moslims nog niet één radikaal relschoppertje zien sanctioneren of in de kelder zien opsluiten tot hij wat bedaard . Sorry , k'ben weer te cru zeker ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Banneling
|
![]() Jij noemt dat racistische uitspraken. Het gros van de forumers niet. Het is het eerste en laatste woord dat jullie pamperaars of moslims in de mond hebben. Word echt afgezaagd. Pas U aan. Uiteraard. Ga je ook op je kop staan en wild schreeuwen over racisme bij de eerste de beste moslim cartoon. Het zou me niet verbazen.
Citaat:
Ik noteer hier terloops dat je me voor racist uitmaakt. Dat is een scheldwoord, en zou kunnen gemeld worden aan een moderator. Ik ga echter in tegenstelling tot jij niet janken en naar de moderator lopen. Pas je dus een beetje aan en gebruik het woord racisme of racist niet ijdel. Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 2 november 2012 om 00:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Gastarbeid is trouwens geen migratie. Zoek het verschil even op en kom dan verder discussiëren aub. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als jij dat dan als 'racistisch' bestempelt is jouw probleem. Niemand hoeft rekening te houden met jouw individuele gevoeligheden terzake. Laatst gewijzigd door Mitgard : 2 november 2012 om 01:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Kijk , ik ben heel heel erg gelovig . Maar niet in eender welke religie ook . Ik streef naar vrede . Ik werk voor mijn eigen levensonderhoud en draag bij aan solidariteit voor echte hulpbehoevenden . Ik steel nooit . Ik lieg niet , ook niet tegen mensen met een ander geloof of religie . Ik moord niet , ik vecht niet , ik terroriseer niet . Ik help mijn medemens in nood . Ik profiteer niet van de gemeenschap omdat ik vind dat ik sterk genoeg ben om mee te helpen dragen ipv gedragen te worden . Ik heb nog nooit een wapen aangeraakt met mijn 10 vingers en nog nooit onder een dak geslapen waar zich een wapen onder bevond en nooit een wapen gehad of willen hebben . Tot zover mijn geloof . geen boeken voor mij met honderden bladzijden prietpraat om toch maar een andere groep te kunnen vernederen en intimideren . Er is dan ook geen enkel geloof die aan mijn geloof en overtuiging kan tippen . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ja, maar ik zou wel graag even rusten i.p.v. met zo iemand te moeten discussieren. |
|
![]() |
![]() |