![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Moeten Anti-Belgen zich onthouden bij de Federale Verkiezingen? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
14 | 33,33% |
Neen |
![]() ![]() ![]() |
28 | 66,67% |
Anders (verklaar) |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Aantal stemmers: 42. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar zal de internationale gemeenschap helemaal anders over oordelen. Die gaat uit van de realiteit, en dat is dat België in de feiten al lang is uiteen gevallen in twee andere staten. In alle ministeries van Buitenlandse Zaken van de EU landen is het scenario van een splitsing tot in details uitgewerkt.
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oh ja? Wat hebben ze dan precies bevestigd?
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Vreemdeling
|
![]() Heb je ook een eerstehands bron? Mevrouw Sáenz de Santamar�*a is een spaanse vice-premier, geen EU commissaris.
Daarbij durf ik dan ook nog te beweren dat een spaanse vice-premier geen neutrale bron is als het op onafhankelijkheid van deelgebieden aan komt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En zij behandelt de splitsingsproblemen. Ik had het trouwens eerder ook elders gezien, maar de bron hield ik niet bij. het gaat niet over partijdigheid, maar over een brief van de EU aan haar. Dat is een bron uit de eerste hand. The Vice President, Soraya Sáenz de Santamar�*a, has issued a response made by the European College of Commissioners on 17 February 2004 in which the Community institution holds that if a member state is divided and a part of its territory achieved independence, the new region would remain outside the European Union. To return a part of it, should extend a membership application and initiate a process of negotiation with the European Commission and all other Member States on the conditions for possible incorporation, which should have the unanimous vote of all member states . Laatst gewijzigd door eno2 : 2 november 2012 om 17:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Minister-President
|
![]() Anti-Belgen mogen sowieso niet meedoen aan Belgische verkiezingen. Zij verdienen trouwens niet eens de Belgische nationaliteit.
![]() |
#149 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Minister-President
|
![]() Ik laat nog in het midden of die toekomstige apatriden dan nog in België mogen blijven. Als ze zich aan België aanpassen misschien nog wel.
![]() |
#152 |
Banneling
|
![]() Fabuleer alleen op je kamer met alle elektriciteit afgesloten, en de deur op slot.
Laatst gewijzigd door eno2 : 2 november 2012 om 17:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Banneling
|
![]() In een land met stemplicht zou het een enorm impact geven als een paar politieke partijen, Nationalistische, zich onthielden van opkomst in de Federale verkiezingen, van 2014, en overgingen tot de nooit eerder vertoonde burgerlijke ongehoorzaamheid van zelfs niet eens te gaan stemmen. Volgens mij zou de Belgische Staat dat niet overleven. Geen kans. Hij zou een hartstilstand krijgen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het zou tenminste de Vlaamse massa's mobiliseren en de internationale media zouden bol staan van Vlaanderen. DE collaborateurs aan België zouden dan pas echt als verraders kunnen gestigmatiseerd worden. Ja het is een droom, maar een taktisch werkbare Laatst gewijzigd door eno2 : 2 november 2012 om 17:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Eurocraten staan niet bekend om hun oprechtheid en rechtlijnigheid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Minister-President
|
![]() Goede vraag. Dat moet je aan de opener van deze draad vragen.
![]() |
#160 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Ik weet niet waar eno2 het idee vandaan haalt dat zij een eerstehands bron is als het op de EU aan komt. Ik kan noch op de engelse, noch op de spaanse wikipedia pagina enig teken vinden dat zij ooit een EU functie had. |
|
![]() |
![]() |