![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Nuja, wederom een subjectieve matiere ...
Zoals ik al zei: voor mij kan abortus tot 12 weken (tot het kind dus hersenactiveit vertoont, tot dan is het geen menselijk wezen voor mij).
![]() |
![]() |
#142 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
maar goed, omdat jullie het zijn ![]() indien de schorpioen dit zou doen is het een domme schorpioen en zou hij niet overleven. zijn genen zouden zich niet voortplanten en dit zelfvernietigend gedrag zou spoedig niet meer voortkomen bij schorpioenen. verder is het nogal simplistisch gesteld dat een organisme middels zijn genetisch materiaal tot 1 specifieke taak gedwongen wordt, en dit onder alle omstandigheden. het goede genetisch materiaal zoekt de beste manier om te overleven. wie de overlevingsdrang het best weet in te vullen, zal bijdragen tot de genetische aard van de toekomstige individuen. zo evolueren organismen, en de genetische code die zij in zich dragen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Anywayz, voor de rest van uw tekst ben ik het met u eens ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Een film over zinsloosheid van geweld maar anderzijds over de zinloosheid van geweld te willen uitschakelen in de wereld. Geweld is inherent aan de mens, het is de aard van het beestje...... Wat Mitgard met al zijn kennis maar bitter weinig gevoel niet begrijpt is dat ik wou zeggen dat mensen geboren worden als kikker of schorpioen..... ze zijn voorbestemd om anderen te helpen of juist anderen niet te helpen en erger door hun egoïsme anderen te vernietigen. En uiteindelijk als we zo doorgaan met onze huidige levenswijze zullen we allen vernietigd worden, kikker of schorpioen, we gaan allen verdrinken in onze welvaart. En 80 % van de wereldbevolking zal er zelfs niet van genoten kunnen hebben. En dan hier maar klagen dat ze het zo slecht hebben ..... Bij velen is het gewoon kortzichtigheid gepaard met egoïsme.
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. |
|
![]() |
![]() |