![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Europees Commissaris
|
![]() Misschien wil de andere ombudsman van die excel bestanden wel een png maken ? dan heeft die ook eens iets te doen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Europees Commissaris
|
![]() 217! Yey
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Parlementslid
|
![]() Voor mij mag je ook die exelltabel houden. Maar afgezien de foutieve schrijwijze ben ik volledige vertrouwd geraakt door de jaren heen met dit tochwel unieke spreadsheet programma. Ooit was het een mailpaal (?) in de quartaire sector, de sector der werktabellen.
Wel zou ik willen waarschuwen voor het tenietdoen van enkele goed gefundeerde en aangenaam om lezen replieken. Door dit toch wel amusant programmaatje begint het er uiterst sterk op te gelijken dat de replieken lang gerekt worden, zo wil ik het voorbeeld aanhalen waarbij veelvuldige herhaling van klinker- en medeklinktekens worden gebruikt. De boodschap blijft weliswaar dezelfde maar niet zo vlot geschreven en toch wel bizar. Waar vroeger ook wel ees geantwoord werd met een teken van appreciatie (:lees smiley) of met een snedige slagzin -ook wel oneliner genoemd- dan gebeurt dit nu met langgerekte replieken waarin toch quasi niets gezegd wordt en dit enkel met als doel om wat meer van die aanslagen te bereiken. Ik moet zeggen dat de vrees er dik inzit bij om dan nutteloze zaken niet langer te kunnen onderscheiden van wat bedoeld is geweest als een fijne opmerking. Niet dat men het nut van een repliek kan afleiden aan het aantal slagen die men erin plaats, nee hoor, zo zou ik het niet durven stellen. Dit gezegd zijnde zou ik nu toch wel graag eens kijken hoeveel tikjes ik erbij heb, niet dat het er toe doet hoor, ik wil me immers toch toeleggen op het aantal muisklikken en wheelscrolls maar doch streef ik naar een gelijkheid tussen deze en met nog enkele tikken te gaan moet ik zeggen dat ik er bijna ben. Ja......!
![]() |
#147 |
|
![]() Het valt echt ni op hoor
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ach ja, we zullen alles maar bij het oude laten zijn de geriatrische verpleger tegen een van zijn patiënten...
![]() |
![]() |
#149 |
Europees Commissaris
|
![]() Zeg, Pieterjan, wie zijt gij eigenlijk bij de keycounter stats ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Parlementslid
|
![]() ik ben wie ik ben: Pieterjan (ik heb nog niets toegevoegd, so be prepared)
![]() |
#151 |
Europees Commissaris
|
![]() uh-oh
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Minister-President
|
![]()
![]() |
#153 |
Europees Commissaris
|
![]() Hoe doet gij da zeg ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
't is oftewel kwissen en daar scoren, of eindelijk al mijn mails eens beantwoorden en mijn zolang uitgestelde dingen afwerken en dan scoor je met keystrokes ![]() 'k post nu ook wat meer terug in andere topics, kan ook helpen, en voor de rest, OEVERLOOS LULLEN met dat keyboard ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#155 |
|
![]() ![]() En ik zit net in een typdipje ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Europees Commissaris
|
![]() We zijn ni echt goed bezig eigenlijk...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
|
![]() Hoezo?
We stijgen toch? |
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |