![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Mijn ervaring spreekt die haat trouwens tegen. Toch tegenover de mensen. Hun politici daarentegen....
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Anderzijds, als we het Planbureau mogen geloven, ook al is het een Belgische instelling, dan ziet het er voor Vlaanderen zo slecht niet uit. Regionale economische vooruitzichten 2012-2017 Van enige afbouw van het verschil tussen Vlaanderen en Wallonië over de komende vijf jaar is geen enkele sprake. Citaat:
![]() De transfers worden afgebouwd van 12,7 Miljard naar 17 Miljard Euro. En dat veronderstelt dan nog dat de regering Di Rupo-Albert-II zijn budgettaire doelstellingen haalt. Want anders wordt het nog veel meer. Tenzij we tijdig splitsen natuurlijk, want de waarheid ziet er anders maar slecht uit, toch als we Trends mogen geloven:
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) Laatst gewijzigd door fonne : 28 december 2012 om 22:48. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze hebben het daar zo ver geschopt dat de broers Deborsu luidkeels riepen "Walen buiten" !!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Een partij die de taalbekentenis opgenomen heeft in haar naam...... Zoiets zou de Nederlandstaligheid nog moeten hebben sé. Een soort FDN.... Dat maakt U inderdaad geen Vlaming, maar wat is dat eigenlijk, een Vlaming? Hoedanook welkom in de Nederlandstaligheid..... ![]()
Geen Gezeik: Dietsland Eén Rijk! Mijn vaderland is mijn moedertaal. Immigranten bepalen de toekomstige taalbalans en taalspreiding in Belgie! Als de Nederlandstalige Gemeenschap ooit de stem, de liefde, en de steun van een groot deel van de vreemdelingen in Brussel kan winnen, kan Brussel weer een Nederlandstalige stad worden. Laatst gewijzigd door Jacob Van Artevelde : 28 december 2012 om 22:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 28 december 2012 om 22:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
|
![]() En heb je ook een eigen verdienste? Of teer je enkel op je erfenis?
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Nee, taal bepaalt mee je identiteit(sgevoel). Indien taal niet meer dan louter een communicatiemiddel was, dan was men wellicht gemakkelijkheidshalve al lang wereldwijd op één gemeenschappelijke taal overgestapt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat kan hij niet? Schulden maken gelijk Di Rupo? Asociale pensioenhervormingen doorvoeren gelijk De Croo? Liegen dat hij zwart ziet gelijk Wouter Beke?
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | ||
|
![]() Citaat:
Federale overheid heeft nog steeds geen begroting voor 2013 Wie kan het niet?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Een Belgicist op de frietrevolutie. Hij denkt dat de populisten frieten gaan verbieden, ofzo. |
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | ||
|
![]() Citaat:
Misschien heb ik er een ander beeld op omdat ik tot een 'subcultuur(*)' behoor en andere herkenningspunten hanteer, maar taal is nu echt eens iets waar ik me niet druk om kan maken. Voor zover ik kan zien hebben wij & walen klak dezelfde cultuur. *: Ik ben een metalhead, die subcultuur staat los van taal en is grensoverschrijdend
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dat ze echter Brussel onder de voet liepen, Komen, Moeskroen, Edingen, de Zes, de Jekervallei, de Platdietse Streek, het Aarlener Land, kortom een ganse lijst van Geroofde Gebiedsdelen....tempert toch enigszins de vreugde. Maar misschien kan het aangroeiendie lijst een halt worden toegeroepen in een onafhankelijk Vlaanderen.... ![]()
Geen Gezeik: Dietsland Eén Rijk! Mijn vaderland is mijn moedertaal. Immigranten bepalen de toekomstige taalbalans en taalspreiding in Belgie! Als de Nederlandstalige Gemeenschap ooit de stem, de liefde, en de steun van een groot deel van de vreemdelingen in Brussel kan winnen, kan Brussel weer een Nederlandstalige stad worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarvoor is het water veel te diep! http://www.youtube.com/watch?v=J-DWlLY81ko |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
|
![]() Gezien System het over Muyters had leek dat me het meest relevante.
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En met het zwaar economisch weer in het vooruitzicht... Ik ben benieuwd welke foefjes het NVA-rekenwonder voor de volgende begroting weer uit zijn mouw zal schudden. Laatst gewijzigd door system : 28 december 2012 om 23:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
|
![]() Newsflash:
Begrotingscorrecties zijn normaal. Geen begroting hebben niet.
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Burger
|
![]() Ik volg niet zo veel wat de walen doen, dus heb ik misschien niet echt recht van spreken, maar van het beetje dat ik gezien heb lijken walen een voorkeur te hebben voor een soort Franse humor. Ik weet niet goed hoe ik het moet beschrijven: over gewone onderwerpen onnozel doen. Ja, dat zullen vlamingen ook wel doen, maar walen hebben er geloof ik toch nog een grotere voorkeur voor. Ik denk dat ze wat te veel naar Louis De funès of naar franse nieuws-satires gekeken hebben. Als zij meer opgroeien met naar Franse nationale zenders te kijken, zal dat toch enige invloed hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |