![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, van jou moeten ze vooral niets doen he?
Daar ben ik het dus niet mee eens.Wanneer dit kan, zie ik niet in waarom je geen werk zou aanbieden, over het verschil tussen een project en de reguliere arbeidsmarkt hadden we het al, gaan we niet opnieuw doen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
de verantwoordelijken zijn altijd bezig met hun eigen persoontje in te dekken en niet met het probleem . Dat er vb 10 doodvriezen die zich niet hebben aangemeld is een jammere zaak . en dan beloven ze beterschap . Maar een onderkomen bezorgen waar er iemand tegen een steen ZOU KUNNEN stoten , oei oei niet onder mijn verantwoordelijkheid hoor . dat kan mijn postje kosten . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is absoluut onverandwoord riskant voor beide partijen . en een heel groot risico voor uw kinderen . De meeste daklozen zijn dakloos geworden omdat er een financieel probleem achter zich aansleept , en als er een schuldeiser weet heeft van uw verblijf kan de deurwaarder het hele hebben en houden van uw kinderen in beslag nemen . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Banneling
|
![]() Ook in de sociale economie is er voor daklozen geen plaats.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die gebouwen geraken nooit vol en de enkele bedrijven die er heen verhuizen, verlaten andere oudere kantoorgebouwen die dan leeg of bijna leeg achterblijven. Hier : één zoekopdracht in Google en ik vind meteen al 24 lege panden te huur in Antwerpen 2000 wat dus nog maar een klein deel van de stad is! http://immo.vlan.be/nl/Zoek/Kantoor/...2000/Antwerpen Er worden voortdurend nieuwe gebouwen gezet om de bouw niet in moeilijkheden te brengen, natuurlijk met subsidies en waar komen die vandaan dacht u? Ik aanzie dergelijke gebouwen niet als privé-eigendom!
Zo is 't. Laatst gewijzigd door Marie van de koster : 13 januari 2013 om 14:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Gouverneur
|
![]() Wat telt is : Productie.
De verkoopinkomsten (Nodig voor het vereffenen van de schulden; 'y compris': de lonen van de werklieden) zijn zorg voor: de regering !. Hoeveel doppers meer? pathetisch! |
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Joehoe! 't Gaat hier over daklozen. Wat is uw mening ivm deze draad?
![]() |
#152 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Dit, in plaats van dure appartementen of 'krotten', waar de behoeftigste onder ons: 3/4 van hun inkomsten, zouden moeten voor inleveren. Na de Vastgoedkapitalisten te hebben verrijkt, moeten ze dan nogmaals plus, minus: 15 %, van hun schamelig loon afstaan aan de 'staatskas': BTW !!!!? BTW: WAAR ONZE VORSTEN FAMILIE O.M.: 100% AAN ONTSNAPT!!!!! Euh, Beste 'Marie VandeKoster': Zit ik nu wel in de passende 'Threat' ? ![]() Laatst gewijzigd door OilOnFire : 13 januari 2013 om 15:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En wat een dakloze betreft die daar zou gaan wonen. Die heeft dan zijn eigen stek, de mogelijkheid zich te wassen, en eten klaar te maken. Dat is al een embryo van een normaal leven, en misschien de aanloop naar werk zoeken, en " normaal " doen, wie weet. Als je buiten slaapt, dan ben je vuil, ze zien en rieken u aankomen van ver, ga dan maar eens solliciteren , ge zult nogal vliegen ... En als het een hopeloze zatlap/drugaddict is, ligt hij tenminste niet op straat te creveren, dat is ook al een vooruitgang. Zowel voor hemzelf als voor de maatschappij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Al eens over nagedacht dat het de maatschappij haar schuld is als die drugs pakken ? Probeer het eens, denk er eens over na. ![]() Als er hier gevaarlijke drugs voorhanden zijn, dan betekent dat dat de regering zijn werk niet doet naar behoren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |