![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#144 |
Banneling
|
![]() Mooi, toch één zin zonder fouten.
Laatst gewijzigd door Another Jack : 24 januari 2013 om 18:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
Laatst gewijzigd door Amon_Re : 24 januari 2013 om 19:29. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Sommige mensen vertrouwen voor examens op hun korte termijn geheugen. Ik was zo iemand. Zaken die me boeiden most ik niets voor doen, zaken die mij geen reet boeiden blokte ik enkel voor de examens. De helft weet je de week nadien al niet meer.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ik heb bij wimpneus een 3 gezet, dat zou voldoende moeten zijn om mijn standpunt te kennen.
The paradox - The secret - The solution In België kan je gerust spreken van een multiculturele maffia Het sprookjesbos! Laatst gewijzigd door bf62 : 24 januari 2013 om 20:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Duid het logo van de Vlaams nationalisten aan.
![]() Het bovenstaande logo ontbrak. Ik heb dan maar gekozen voor de optie 'Ik weet het niet'.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Gouverneur
|
![]() Ligt aan de site denk ik. Had het ook drie of vier keer voor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mijn beroep was architect ( ben er al 12 jaar uit) 12 jaar is bijna gelijk aan nul kennis tegenwoordig ( bij manier van spreken natuurlijk) De nieuwigheden (goed en slecht) zijn niet bij te houden. Soms denk ik bij mezelf, geef mij toch maar de ouderwetse manier ( ook omdat ik die ken natuurlijk) Ik heb nog getekend op een tekenplank met kalkpapier en chinese inkt ( en een gilette om de fouten weg te krabben ![]() Nu ... tik maar ik en frrrroyt, alles staat op je scherm Ik heb van mijn vader nog geleerd (hij was architect-ingenieur) hoe je betonijzers van draaitrappen moest uitrekenen en waar ze moesten komen. Dat was nog een andere generatie (vader) , zij moesten on de oorlog van den Duits mee de bunkers in gewapend beton op papier zetten. En dat was inderdaad gewapend beton ( zonder beton moeheid) bunkers staan er nog op sommige plaatsen (te stevig om af te breken of ze moesten ze opblazen dat de helft van een dorp eveneens weg was ) Waar zitten er nog echte ijzervlechters ? Ik ga stoppen want ik word er mottig van. Elke boer kon vroeger het weer voorspellen, naargelang de windrichting en de soorten van wolken. En nu ??? "De computers hebben ons voorspeld dat .... " |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Na die mens uitgelegd te hebben dat er daar een koning is, en vier regeringen, een Vlaamse, Waalse, Duitse en Brusselse gemeenschap, die mekaar de duivel aandoen, en maar niet overeen kunnen komen, wou hij het eerst niet geloven. " It's crazy " was zijn conclusie, als hij eindelijk het feit aanvaard had. Laatst gewijzigd door meneer : 25 januari 2013 om 11:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
95% wist Azië liggen op een wereldkaart, 5% weet dus niet waar Azië ligt ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Banneling
|
![]() Onze meester is héél populair :
hij leert ons over de paus Albert die op zijn Rood Plein achter 'n ijzergordijn pipi doet in 't cordon sanitaire ! ![]() De Morgen |
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Leraren in spe gelijk stellen aan politieagenten. We zijn diep aan't zakken.
![]() |
#156 |
Banneling
|
![]() Tegenwoordig is quasi alles prefab. Elke staaf wordt tegenwoordig trouwens tot op de gram berekend en machinaal geplooid, geknipt en gelast.
Overigens ken ik geen enkele architect die wapeningsplannen tekent. Vroeger had die daar maanden tijd voor. Vandaag een paar uren. De werf wacht .... |
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tegenwoordig in een verwarmde hal, met A 0 geprinte tekeningen uitgespuwd door een CAD programma om machinaal uit te voeren in spotgoedkoop Chinees staal met nepcertificaten.
De paar stukjes betonijzer die ik tot nu toe geplooid en aan elkaar gebonden heb maakt van mij geen ervaren ijzervlechter, maar ik begrijp wel hoe het moet werken. Tegenwoordig is het meer en meer aan elkaar gelast met een halfautomaat of zelfs een zware puntlastang. Kost veel minder tijd dat het oude systeem met staaldraad. Maar wat is het nadeel? Citaat:
Citaat:
Het gaat steeds beter. Maar het is toch nog steeds meer een kunst dan een wetenschap, zo iets chaotisch als het weer voorspellen.
![]() |
![]() |
#158 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die boer van vroeger had vooral veel entropie op zijn hooizolder. Laatst gewijzigd door Descartes Jr : 26 januari 2013 om 08:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Banneling
|
![]() Ik kan bijna leerkracht worden
![]() 88/92 Voor Henegouwen had ik Namen met als hoofdstad Charleroi aangeduid (al van in de lagere school lig ik om onbegrijpelijke redenen in de clinch met de Waalse provincies). Inburgeringscursus kan ik ook al maar beter niet meedoen veronderstel ik. En Monti had ik ook niet herkend en dus ook het foute land aangeduid. Ik had niet door dat ik kon zien of ik juist of fout was aan de puntentelling. |
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
Banneling
|
![]() Mijn enige fout lag in de verwarring tussen Iran en Irak. Maar hoe kan het anders ? Eén grote verwoeste zandbak
![]() |
![]() |
![]() |