![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb niets tegen een bruin velletje, wel tegen de achterlijke en verdorven islamitische ideologie achter bepaalde bruine velletjes. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik hoop dat ik je bezorgdheid bij deze heb weggenomen ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#143 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#144 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#145 | |
|
![]() Citaat:
Bovendien denk ik niet dat je veel aanmerkingen op mijn taalgebruik kan maken, ik heb een reusachtige Nederlandse woordenschat in mijn hoofd en ik doe vooral mijn best om dat niet te laten opvallen op forums zoals dit. Want iemand die goed ter taal is, wordt nogal gauw voor 'nen dikke nek' versleten. Als Antwerpenaar ben ik dat wel gewoon maar toch... ![]()
![]() |
![]() |
#146 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Ik heb echter een ander argument voor goed taalgebruik op een forum, en dat is de bijzonder gebrekkige manier van communicatie voeren. Aangezien je immers je gesprekspartner niet ziet, ben je enkel aangewezen op taal. En door middel van taalhoffelijkheid probeer ik ook hoffelijkheid in het gesprek (de ene keer lukt dat al beter dan de andere) weer te geven. Kwestie van respect dus.
![]() |
![]() |
#149 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | ||
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Maar het gegeven dat ook Spirit een kartel vormde met de SP.a zou je toch moeten doen vermoeden dat er wel meer flaminganten zoals ik in het progressieve kamp zitten. Een mooi voorbeeld uit het verleden van progressief flamingantisme is bv Jef Van Extergem die op 24 januari 1937 in Vlaanderen de VKP (Vlaamse Kommunistische Partij) oprichtte en een eigen krant uitgaf. ![]()
"Anti-Zionism is the new anti-Semitism." Chief Rabbi, Lord Jonathan Sacks, 4th April 2016 Laatst gewijzigd door thePiano : 26 juli 2004 om 16:43. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Komaan, wat is dat nu voor onzin. Ik denk niet dat er op die manier veel autochtonen overblijven.
'The problem with political jokes is they get elected' Henry Cate VII 'Mensen vragen vrijheid van meningsuiting als compensatie voor de vrijheid van denken die ze zelden gebruiken' Soren Kierkegaard |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
'The problem with political jokes is they get elected' Henry Cate VII 'Mensen vragen vrijheid van meningsuiting als compensatie voor de vrijheid van denken die ze zelden gebruiken' Soren Kierkegaard |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#157 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Er zijn grenzen hee, en iemands vrouw, en vooral 2,5-jarig kindje zo beledigen is duidelijk een grens gepasseerd. Hoe diep zit jouw haat eigenlijk? En hoe diep moet je vallen om een KIND te beledigen? Walgelijk.
![]() |
![]() |
#158 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het is het dochtertje van K9 - K9 is Belg - Het dochtertje is BELG import wil zeggen : vanuit een ander land invoeren Dit kind is HIER geboren en is zo Belgisch als jij en ik. Dat moet pijn doen hee?! ![]()
[size=1] ![]() [/size] Laatst gewijzigd door oriana : 27 juli 2004 om 10:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
|
![]() Citaat:
Hetzelfde moet ik al jaren over mijn Belgische echtgenote horen op de forums. Citaten zoals "jouw geïmporteerde besnorde hoer", "Piano mensenhandelaar", "nestbevuiler, zijn die van ons niet goed genoeg" en meer van dattum, behoren tot het dagelijkse jargon van deze bruine kloefkappers. Walgelijk! ![]() Simpel omdat ik met een vrouw van vreemde origine ben gehuwd die trouwens al in Antwerpen was en ik haar in mijn straat heb leren kennen. Wat moeten we dan denken van VB-kamerlid Guido Tastenhoye die zijn bruid in Thailand is gaan zoeken? Wat zeggen onze hatelijke Blokkers daar dan van?
"Anti-Zionism is the new anti-Semitism." Chief Rabbi, Lord Jonathan Sacks, 4th April 2016 Laatst gewijzigd door thePiano : 27 juli 2004 om 10:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Een voorbeeldje: ik mag dan nog in een wigwam gaan wonen op het Amerikaanse platteland, dat maakt van mij nog geen indiaan ![]() Ik begrijp eigenlijk niet waar de commotie om draait: sinds wanneer zijn autochtoon of allochtoon scheldwoorden geworden?
![]() |