Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 14 februari 2013, 10:48   #141
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Zeg komaan he, een beetje fundamentele vrolijkheid he mensen.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Txiki is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 februari 2013, 10:49   #142
quercus
Secretaris-Generaal VN

quercus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Modjo Bekijk bericht
Wansmakelijk, haha.

Je hebt mensen met verschillende soorten humor...
Ik zou niet naar een show van Alex Agnew of Geubels gaan kijken dan, die lachen ook met zo een dingen.

Je moet gewoon inzien dat ze los over de schreef gaan en daardoor grappigge situaties creëren zonder kwaad opzet.

En N-VA heeft ergens een SS verleden... Net zoals elke Belg smet op zich heeft door de toestanden in Congo.
Allez vooruit jongen. Kom er eens mee voor de dag. Geef eens een lijstje van N-VAers van wie u weet dat ze tijdens WO2 lid waren van de SS. Dat moeten toch wel zéér oude mensen zijn.
Enne, voor de volledigheid, ik ben ook N-VA lid. Ik ben een ouwe man van 75. Dus ja, ze hadden mij in 1945 als achtjarige tegen de muur kunnen zetten en fusilleren als SS. Aber, mein lieber Freund: het kon niet. Want ik zat op dat ogenblik nog in Cardiff in Wales, Great Britain. Terwijl mijn vader in 1945 zijn laatste van vijf jaren doorbracht op zee in dienst van de Britse Royal Navy.
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 februari 2013, 10:52   #143
Modjo
Parlementslid

Modjo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
En met dat zinnetje bewijs je zelf dat je, zoals zovele andere linkse onderkruipers en hypocrieten, dik komedie aan het spelen bent!
Of behoort dat zinnetje ook tot jullie begrip "humor"?
Je treft er de NVA niet meer hoor, jullie maken jullie zelf nog meer belachelijker dan jullie de laatste tijd al waren. En je zorgt ervoor dat er bij nog meer mensen de ogen opengaan...
Vooral verder doen zo!
Wat een kleinzerig antwoord, geen deftig taalgebruik geleerd in je jeugd?

WO| en || => Flamenpolitiek => relatie tussen Vlaams nationalisten en Duitsers, doet dat een belletje rinkelen?

Vlaams nationalisme en N-VA, doet dat een belletje rinkelen?

De huide strekking van N-VA staat hier natuurlijk onafhankelijk van maar het zit ergens in hun geschiedenis verweven.

Laatst gewijzigd door Modjo : 14 februari 2013 om 10:58.
Modjo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 februari 2013, 10:53   #144
Modjo
Parlementslid

Modjo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Allez vooruit jongen. Kom er eens mee voor de dag. Geef eens een lijstje van N-VAers van wie u weet dat ze tijdens WO2 lid waren van de SS. Dat moeten toch wel zéér oude mensen zijn.
Enne, voor de volledigheid, ik ben ook N-VA lid. Ik ben een ouwe man van 75. Dus ja, ze hadden mij in 1945 als achtjarige tegen de muur kunnen zetten en fusilleren als SS. Aber, mein lieber Freund: het kon niet. Want ik zat op dat ogenblik nog in Cardiff in Wales, Great Britain. Terwijl mijn vader in 1945 zijn laatste van vijf jaren doorbracht op zee in dienst van de Britse Royal Navy.
Oei, op men post van Ilse reageer je niet meer precies.
Oud 14 februari 2013, 10:53   #145
Modjo
Parlementslid

Modjo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Txiki Bekijk bericht
Zeg komaan he, een beetje fundamentele vrolijkheid he mensen.
Inderdaad, dat zou deugt doen.
Oud 14 februari 2013, 10:55   #146
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDG Bekijk bericht
Je zoekt het volgens mij véél te ver. En een vrederechter van VLD-signatuur zou ik nu ook niet direct 'links' noemen, wat sommigen hier blijkbaar doen...
Je kunt natuurlijk ook van VLD-signatuur zijn vanwege de kansen op postjes die zich op het goede moment voordeden...en "in je hart" een linkse met linkse ideëen!
Of iedereen die bij een partij zit er ook werkelijk bij behoort, qua overtuiging en mentaliteit, is maar de vraag!
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 februari 2013, 10:55   #147
Modjo
Parlementslid

Modjo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Heb ik gezegd dat er N-VA'ers lid zijn van de SS? Nein meine Freund!
Proficiat, mijn grootvader is door Vlaams nationalisten uitgeleverd geweest aan den Duits... Op de trein gezet naar concentratiekampen en gelukkig tijdens de treinrit kunnen ontsnappen.

Laatst gewijzigd door Modjo : 14 februari 2013 om 10:56.
Modjo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 februari 2013, 10:57   #148
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

vlijmscherp's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Je kunt natuurlijk ook van VLD-signatuur zijn vanwege de kansen op postjes die zich op het goede moment voordeden...en "in je hart" een linkse met linkse ideëen!
Of iedereen die bij een partij zit er ook werkelijk bij behoort, qua overtuiging en mentaliteit, is maar de vraag!
zo kan je natuurlijk alles uitleggen.
Oud 14 februari 2013, 11:01   #149
Amon_Re
Perm. Vertegenwoordiger VN

Amon_Re's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20130213_077

Veel woorden moeten we wellicht niet meer vuilmaken aan dat gedoe, maar het is wel leuk dat wat sommigen hier "niet begrijpen" meteen begrepen wordt op "een hoger niveau"!
De onnozelaars die daar liepen te pronken in hun nazikostuum mochten wel eens op het matje worden geroepen! Er zat zelfs een soort advocaat/reserve-rechter tussen...
En dat allemaal om de spot te kunnen drijven met de NVA en BDW...
Nemen ze ook maar de gruwelen van de concentratiekampen erbij als lachwekkend...
Zielige rode zwetsers...
Laat ze toch doen, ze maken er alleen zichzelf mee belachelijk.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

Laatst gewijzigd door Amon_Re : 14 februari 2013 om 11:02.
Amon_Re is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 februari 2013, 11:02   #150
SDG
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Ik krijg het hier soms werkelijk op mijn heupen van bepaalde Vlaamsnationalisten die alle andersgezinden onder de noemer 'links' scharen. Een deel van die mensen zijn helemaal niet 'links', maar gewoon regimegezinden. Mochten die mensen in Spanje geleefd hebben, dan maten ze zich omgekeerd net een rechts imago aan om zich af te kunnen zetten van de linkse separatisten aldaar. Sommige mensen kunnen dat onderscheid kennelijk écht niet maken.
SDG is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 februari 2013, 11:03   #151
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Heb ik gezegd dat er N-VA'ers lid zijn van de SS? Nein meine Freund!
Proficiat, mijn grootvader is door Vlaams nationalisten uitgeleverd geweest aan den Duits... Op de trein gezet naar concentratiekampen en gelukkig tijdens de treinrit kunnen ontsnappen.
En mijn grootvader was bij het verzet, heeft zowel den Duits als de Vlaming als den Belg gesaboteerd, en heeft mensen helpen ontsnappen die op weg waren naar concentratiekampen. Beetje anarchisme zonder boekenanarchisme.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Oud 14 februari 2013, 11:03   #152
Amon_Re
Perm. Vertegenwoordiger VN

Amon_Re's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
In Belgie is de vrijemeningsuiting afgeschaft, vermits er meningen zijn waar gevangenisstraf op staat.
²
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
Amon_Re is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 februari 2013, 11:04   #153
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDG Bekijk bericht
Ik krijg het hier soms werkelijk op mijn heupen van bepaalde Vlaamsnationalisten die alle andersgezinden onder de noemer 'links' scharen. Een deel van die mensen zijn helemaal niet 'links', maar gewoon regimegezinden. Mochten die mensen in Spanje geleefd hebben, dan maten ze zich omgekeerd net een rechts imago aan om zich af te kunnen zetten van de linkse separatisten aldaar. Sommige mensen kunnen dat onderscheid kennelijk écht niet maken.
Inderdaad, maar waarom de wereld complex maken voor die mensen? Misschien kunnen ze dat gewoon niet aan.
Oud 14 februari 2013, 11:12   #154
rookie
Staatssecretaris

rookie's schermafbeelding

Stuur een bericht via Instant Messenger naar rookie
Standaard

Citaat:
Mijn grootvader was ne polis met ne grote knuppel Of hoe je met non argument jezelf moet redden in een voor u totaal verloren discussie.
Niveau 3-4 jarigen

Laatst gewijzigd door rookie : 14 februari 2013 om 11:14.
rookie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 februari 2013, 11:14   #155
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fonne Bekijk bericht
De N-VA heeft er tot hiertoe geen woorden aan vuilgemaakt. De kleuters van de Belgische politiek schieten zich zelf voortdurend in de voeten.
Dat is dan zoals u wanneer u begint te jammeren over de repressie. Eerst meeheulen met de vijand en dan achteraf komen janken over de repressie.
system is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 februari 2013, 11:17   #156
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
Dat is dan zoals u wanneer u begint te jammeren over de repressie. Eerst meeheulen met de vijand en dan achteraf komen janken over de repressie.
Hoe oud ben jij eigenlijk?
Oud 14 februari 2013, 11:18   #157
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Txiki Bekijk bericht
En mijn grootvader was bij het verzet, heeft zowel den Duits als de Vlaming als den Belg gesaboteerd, en heeft mensen helpen ontsnappen die op weg waren naar concentratiekampen. Beetje anarchisme zonder boekenanarchisme.
Mijn grootvader is gemitrailleerd, 7 dagen vóór de bevrijding.
Ik h�*�*t Duitsers.
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 februari 2013, 11:19   #158
Gwyndion
Minister-President

Gwyndion's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Gwyndion
Standaard

Citaat:
Wansmakelijk, haha.

Je hebt mensen met verschillende soorten humor...
Ik zou niet naar een show van Alex Agnew of Geubels gaan kijken dan, die lachen ook met zo een dingen.

Je moet gewoon inzien dat ze los over de schreef gaan en daardoor grappigge situaties creëren zonder kwaad opzet.

En N-VA heeft ergens een SS verleden... Net zoals elke Belg smet op zich heeft door de toestanden in Congo.
Ik neem aan dat je een katholiek bent? Dit lijkt me een typisch voorbeeld van de erfzonde.
Gwyndion is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 februari 2013, 11:22   #159
Gwyndion
Minister-President

Gwyndion's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Gwyndion
Standaard

Citaat:
Wat een kleinzerig antwoord, geen deftig taalgebruik geleerd in je jeugd?

WO| en || => Flamenpolitiek => relatie tussen Vlaams nationalisten en Duitsers, doet dat een belletje rinkelen?

Vlaams nationalisme en N-VA, doet dat een belletje rinkelen?

De huide strekking van N-VA staat hier natuurlijk onafhankelijk van maar het zit ergens in hun geschiedenis verweven.
Want er waren natuurlijk geen FR SS'ers -_-? Enige intellectuele eerlijkheid zou je goed staan. Mag ik CD&V bvb bestempelen als de pedofielenpartij? Gezien hun link met de katholieke kerk zal dat nauwkeuriger zijn en bovendien veel recenter. Voor de duidelijkheid, ik doe dit niet omdat dit compleet ongehoord is maar dat is wel jouw logica.
Gwyndion is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 februari 2013, 11:24   #160
Modjo
Parlementslid

Modjo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rookie Bekijk bericht
Mijn grootvader was ne polis met ne grote knuppel Of hoe je met non argument jezelf moet redden in een voor u totaal verloren discussie
niveau 3-4 jarigen
Uhu, ik merk aan uw zeer uiteengezette redevoering dat u zelf zeer sterk bent in discussieren....

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:08.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be