![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is zeker voor een stuk waar. Maar die redenering gaat niet op voor Kompany of Lukaku. Die zouden we dan ook moeten weren volgens de poster wegens hun vreemde naam. Hetgeen absurd is. De beste spelers drijven gewoon boven. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 28 maart 2013 om 09:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goede Belgen willen dit land in stand houden en om de PS staat in stand te houden is er veel geld nodig, heel veel geld. Goeie Belgen willen dus liefst zoveel mogelijk van hun inkomen afstaan aan de heilstaat Belgie. De Rode Duivels horen daar niet bij. Belgen mogen wel degelijk in het buitenland werken, ik juich dat zelfs toe. Maar dan zijn het wel geen goede Belgen
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom vraag je dat aan mij, als jijzelf dat veel beter kunt?
Ik ken amper namen van voetballers, behalve Kompany die fatsoenlijk Nederlands spreekt. Wat ik wel beter kan dan jij, is de volgende link geven, en een stukje tekst daaruit (maar vraag me niet wat de uitzonderlijke verdienste van een topsporter is; van een wetenschapper weet ik dat wel, van een artiest weet ik het dan ook weer niet): http://www.n-va.be/nieuws/persberich...goede-richting Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nu goed, dat is natuurlijk uw goed recht om dit te vinden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als je er niets van kent, begin er dan ook niet over te lullen, Schoofzak. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en wat voor een uitzonderlijke verdienste van een topsporter dan wel is. Voor de rest beperk ik me inderdaad beter tot de vaststelling dat het zicht van die nationalistische b. ploeg veel weg heeft van de laatste rij van werklozen die om hun stempel gingen destijds. Hoog 'import-gehalte'. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Benteke: Nadat zijn familie vanuit Zaïre (nu Congo-Kinshasa) naar België vluchtte, werd Christian Benteke genaturaliseerd tot Belg. Deze voetballer is dus uit eigen kweek. Chadli: Werd in Luik geboren. Deze voetballer is dus uit eigen kweek. Dembélé werd in Wilrijk geboren. Voetballer uit eigen kweek. Fellaini: werd in Etterbeek geboren. Voetballer uit eigen kweek. Mirallas: werd geboren in Luik. Voetballer uit eigen kweek. Lukaku: werd geboren in Antwerpen. Voetballer uit eigen kweek. Pocognoli: werd geboren in Luik. Voetballer uit eigen kweek. Kompany: werd geboren in Ukkel. Voetballer uit eigen kweek. Iemand die geboren en getogen is in België, is in mijn ogen geen 'snel-Belg'. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 28 maart 2013 om 10:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Natuurlijk. Maar er is misschien een verschil tussen jij en ik. Ik vind het een goede zaak om een slechte Belg te zijn aangezien ik deze staat geen warm hart toe draag. Maar het is wel verwonderlijk dat een federale regering ook onderdanen toejuicht die weigeren mee te werken aan hun Belgische heilstaat.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat een rare gedachte dat de federale regering over slechte Belgen zou spreken wanneer er een tiental topsporters in het buitenland spelen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Om nog te zwijgen van boeffers die nog nooit verder zijn gekomen dan persoonlijke aanvallen, al meer dan 20.000 posts lang. Ge moet u niet afvragen wat voor verzuurde mensen dat wel zijn.
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Heb je er zelf bij geholpen misschien?
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo noemt men dit in voetbaltermen. Een voorbeeldje (RTL-Nieuws): Citaat:
Een ander voorbeeld. Voetballer Gé van Dijk (Wiki): Citaat:
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 28 maart 2013 om 12:40. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Er zijn er meer buitenlandse sportlieden die om die reden een speciale "behandeling" gekregen hebben. In december 2006 liet Tchité zich tot Belg naturaliseren. Hij had ook al de Congolese, Burundische en Rwandese nationaliteit. Op 28 augustus 2008 werd hij voor het eerst opgeroepen voor de Belgische nationale ploeg. Dat hij om "formalistische redenen" nooit werd opgesteld, doet niets ter zake. Ookbij een aantal Marokkanen was er een nationaliteitskeuze in discutie. Zo, is er ook een Oekraïense hinkstapspringster, een reeks veldlopers uit de hoorn van Afrika (o.a.Ethiopië) zowel van vrouwelijke als mannelijke kunde, actief in de veldloperij. Vergeten we ook geen trits Nederlanders, die in judo en schaatssport, de Belgische "eer" mochten komen verdedigen.
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |