Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 9 juni 2013, 09:50   #141
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Nee, niet echt, eerder dat amerikaanse burgers blijkbaar niet voor buitenlandse misdaden kunnen veroordeeld worden of het moet al heel hard de spuigaten uitlopen.
Nee. Leer lezen
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2013, 09:52   #142
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Helias Bekijk bericht
Dat klopt niet. Amerika levert zijn burgers wel degelijk uit wanneer er met het betrokken land een uitleveringsverdrag is. Dat is er met België. De procureur zegt alleen dat dit "niet evident is", maar zegt niet waarom.

Hier uit een Amerikaanse bron:
"Meanwhile, Anderson may face extradition back to Belgium to face charges in the case of the abused twins."
http://www.capitalbay.com/latest-new...n-belgium.html

De regels voor uitlevering in de VS zijn ongeveer hetzelfde als in alle westerse landen. Daar is niets "achterlijk" aan.
Dat weet hij ook wel, maar hij is enkel hier om wat te bashen en zijn vriendjes te bevredigen.
Oud 13 juni 2013, 16:37   #143
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

http://www.hln.be/hln/nl/942/Economi...-top-100.dhtml

En dat allemaal in handen van domme amerikanen. Toch straf dat ze dus zo dom zijn om dat bereiken...hoe dom is de rest dan wel niet?
Oud 14 juni 2013, 09:15   #144
giserke
Banneling

Standaard

De VS is zomaar efkes 315 keer groter dan Belgie.

Illwill, jij bent toch het levende bewijs dat uw draad op niks trekt?
giserke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juni 2013, 09:26   #145
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Het Oosten's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
Nee. Leer lezen
Ik zal op deze draad nog maar eens herhalen.

De VS weten het weer..?

Volgens de Amerikanen zou het Syrisch regime 'sarin-gas' gebruikt hebben.

Ja ja, d�*t zal wel, en Saddam Hoessein had atoomwapenens indertijd volgens de diezelfde Yanks. Tenminste dat wilden ze de wereld wijsmaken.

Ze lieten generaal Colin Powel zelfs ervoor opdraven, die de getrukeerde en vervalste foto's moest verduidelijken van de zogenaamde silo's voor atoomraketten die Saddam zou bezitten. Die bleken dus vals en Powel stond later voor gek en kwam zijn ongewilde leugens nooit meer te boven.

Amerikanen?? Volstrekt onbetrouwbaar. En, én ze denken nog altijd dat wij hier in Europa alle fabeltjes blijven geloven die zij de wereld willen wijsmaken.

Besluit.
Erg slim zijn die Amerikanen toch niet.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juni 2013, 09:29   #146
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke Bekijk bericht
De VS is zomaar efkes 315 keer groter dan Belgie.

Illwill, jij bent toch het levende bewijs dat uw draad op niks trekt?
En wat is je punt nu eigenlijk? Dat het iq van mensen afhankelijk is van de grootte van het land waar ze in wonen?

Jaja blablabla...je persoonlijke aanvallen zijn afgezaagd.
Oud 14 juni 2013, 09:30   #147
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Ik zal op deze draad nog maar eens herhalen.

De VS weten het weer..?

Ja ja, d�*t zal wel, en Saddam Hoessein had atoomwapenens indertijd volgens de diezelfde Yanks. Tenminste dat wilden ze de wereld wijsmaken.

Ze lieten generaal Colin Powel zelfs ervoor opdraven, die de getrukeerde en vervalste foto's moest verduidelijken van de zogenaamde silo's voor atoomraketten die Saddam zou bezitten. Die bleken dus vals en Powel stond later voor gek en kwam zijn ongewilde leugens nooit meer te boven.

Amerikanen?? Volstrekt onbetrouwbaar. En, én ze denken nog altijd dat wij hier in Europa alle fabeltjes blijven geloven die zij de wereld willen wijsmaken.

Besluit.
Erg slim zijn die Amerikanen toch niet.
Offtopic.
Oud 17 juni 2013, 17:16   #148
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Frank Molnar die net terug is uit de V.S. heeft het zelf mogen ervaren, hij schrijft het volgende op sociale media:

Citaat:
WOW.. Toch verschieten om hier te winkelen (Delhaize).. 85 euro en eigenlijk niets in de kar. in vergelijking met LA.. ..voor 100 dollar een overvolle kar met allemaal top producten! #tochwelweerwennen #enkeltjeLAboeken?
... en 't zijn de Amerikanen die achterlijk zijn? Kijk in de spiegel, 'slimme' Europeanen...

.
Oud 17 juni 2013, 17:24   #149
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon Bekijk bericht
Frank Molnar die net terug is uit de V.S. heeft het zelf mogen ervaren, hij schrijft het volgende op sociale media:

... en 't zijn de Amerikanen die achterlijk zijn? Kijk in de spiegel, 'slimme' Europeanen...

.
Hangt er maar vanaf wat volgens Molnar topprodukten zijn.
benieuwd of hij qua de huishuur in Los Angeles ook zo enthousiast is.
Drie jaar geleden betaalde ik in San Diego wel $350 aan een tandarts voor een voorlopige vulling.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juni 2013, 18:13   #150
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Drie jaar geleden betaalde ik in San Diego wel $350 aan een tandarts voor een voorlopige vulling.
Niet kaal vergelijken e. Weet je hoeveel % van de sociale zekerheid die wij betalen naar de ziekenkas gaat?
Oud 17 juni 2013, 21:48   #151
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ja, ja, en maar zoeken. Geloof me vrij, ik heb in de VS gewoond. Het is inderdaad zo dat je met vergelijkbare producten in de VS een kar vol hebt met 100 dollar, terwijl je hier met € 85 amper wat in je kar zal kunnen gooien.

Betreffende huur: je kan ook in LA met vrij betaalbare huurprijzen wonen, mits niet in de sjieke wijken te gaan zoeken. Je hebt er zelfs meer keuze dan in pakweg Antwerpen of Brussel, want die steden zijn gewoon onbetaalbaar qua huur. Laat staan Parijs of Londen.

Last but not least : onze tandartsen worden ook met de dag duurder, en er wordt minder en minder terugbetaald. Het verschil is dat je in de VS tenminste niet wordt leeggezogen voor een Sociale Zekerheid die minder en minder terugbetaald. Hier des te meer.

Ik zou de Amerikanen niet zo snel 'achterlijk' noemen. Zeker niet zonder kennis van zaken. Laat staan vanuit Europa, ongeveer het ziekste continent in de wereld op dit moment.

Laatst gewijzigd door Antoon : 17 juni 2013 om 21:52.
Antoon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juni 2013, 21:53   #152
Helias
Gouverneur

Helias's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht

De VS weten het weer..?

Ja ja, d�*t .
Euh ... de Fransen zeggen dat al langer dan de VS. Europeanen ook dom?

http://www.liberation.fr/monde/2013/...n-syrie_908206
Helias is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juni 2013, 22:43   #153
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Denk eens heel logische na. Ons systeem is op sociale denkwijze gebouwd. Kortom iedereen betaald om een potje te maken waar iedereen alles uit haalt. Wat zie je in de praktijk. Heel veel mensen maken terecht gebruik van dit systeem. Maar op veel vlakken word het misbruikt of gebruikt op een manier die niet onderhouden kan worden. Mensen die nooit iets hebben bijgedragen en je hebt bedrijven die de prijzen zo duur maken omdat ee patient toch denkt...we krijgen het terug betaald. Dus wat gaat uiteindelijk het duurste systeem zijn? Het systeem waar ieder voor zich betaald maar onsociaal is of een systeem waar langs alle kanten misbruik van word gemaakt?
Oud 18 juni 2013, 12:30   #154
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
Denk eens heel logische na. Ons systeem is op sociale denkwijze gebouwd. Kortom iedereen betaald om een potje te maken waar iedereen alles uit haalt. Wat zie je in de praktijk. Heel veel mensen maken terecht gebruik van dit systeem. Maar op veel vlakken word het misbruikt of gebruikt op een manier die niet onderhouden kan worden. Mensen die nooit iets hebben bijgedragen en je hebt bedrijven die de prijzen zo duur maken omdat ee patient toch denkt...we krijgen het terug betaald. Dus wat gaat uiteindelijk het duurste systeem zijn? Het systeem waar ieder voor zich betaald maar onsociaal is of een systeem waar langs alle kanten misbruik van word gemaakt?
het gaat hier niet over één of ander systeem van terugbetaling, het gaat over het bedrag dat die tandarts mij aanrekende : $350 (voor een ingreep die amper een kwartier tot 20minuten duurde. Is een "loon" van ongeveer $1000 per uur.
Diefstal dus.

Citaat:
Oud 18 juni 2013, 12:34   #155
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ja, ja, en maar zoeken. Geloof me vrij, ik heb in de VS gewoond. Het is inderdaad zo dat je met vergelijkbare producten in de VS een kar vol hebt met 100 dollar, terwijl je hier met € 85 amper wat in je kar zal kunnen gooien.

Betreffende huur: je kan ook in LA met vrij betaalbare huurprijzen wonen, mits niet in de sjieke wijken te gaan zoeken. Je hebt er zelfs meer keuze dan in pakweg Antwerpen of Brussel, want die steden zijn gewoon onbetaalbaar qua huur. Laat staan Parijs of Londen.

Last but not least : onze tandartsen worden ook met de dag duurder, en er wordt minder en minder terugbetaald. Het verschil is dat je in de VS tenminste niet wordt leeggezogen voor een Sociale Zekerheid die minder en minder terugbetaald. Hier des te meer.

Ik zou de Amerikanen niet zo snel 'achterlijk' noemen. Zeker niet zonder kennis van zaken. Laat staan vanuit Europa, ongeveer het ziekste continent in de wereld op dit moment.
Waarom zijt ge dan teruggekomen ?
Enne, mijne portemonee in acht genomen, verkies ik alleszins in Europa ziek te vallen dan in de USA.

Citaat:
Oud 18 juni 2013, 13:15   #156
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Waarom zijt ge dan teruggekomen ?
Als het niet had gemoeten dan was ik daar gebleven. Soms zijn er omstandigheden die geen keuze toelaten, maar dat zal ik met u niet delen.

Citaat:
Enne, mijne portemonee in acht genomen, verkies ik alleszins in Europa ziek te vallen dan in de USA.
Uiteraard, je zou voor minder, ik heb ook al decennia lang tienduizenden euro's betaald aan die 'sociale zekerheid'. Probleem is dat iedereen ervan mee profiteert, ook zij die nooit een bal hebben afgestaan. Met als resultaat dat er straks ook geen geld meer over zal zijn voor zij die al dat geld hebben moeten afstaan, en dat zowel u als ik dezelfde uitgaven zullen hebben in geval van ziekte als de Amerikanen. Met het verschil dat wij al het voorafbetaald geld kwijt zijn, terwijl de Amerikaan die ofwel voor het eerst betaald, ofwel aan verzekeringen heeft uitgegeven welke de factuur dan voor hun rekening nemen.

Geloof me vrij, daar is het goed en wordt het beter, hier was het niet slecht en gaat het alleen maar bergaf. Europa is hèt zieke continent op onze wereldbol. De enige plaatsen waar het slechter is dat is de moslimwereld, maar ook daar maakt Europa stilaan deel van uit. Vandaar.

Laatst gewijzigd door Antoon : 18 juni 2013 om 13:16.
Antoon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juni 2013, 13:44   #157
JBM
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Geloof me vrij, daar is het goed en wordt het beter, hier was het niet slecht en gaat het alleen maar bergaf. Europa is hèt zieke continent op onze wereldbol. De enige plaatsen waar het slechter is dat is de moslimwereld, maar ook daar maakt Europa stilaan deel van uit. Vandaar.
Wat een nonsens zeg.
JBM is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juni 2013, 13:47   #158
giserke
Banneling

Standaard

De VS staat voor een nieuwe burgeroorlog, als de overheid haar naziplannen doortrrekt zoals ze nu bezig zijn met het fabeltje "War on terror" en "iedereen verdacht".
giserke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juni 2013, 14:09   #159
Scorpio
Minister-President

Standaard

Citaat:
Uiteraard, je zou voor minder, ik heb ook al decennia lang tienduizenden euro's betaald aan die 'sociale zekerheid'. Probleem is dat iedereen ervan mee profiteert, ook zij die nooit een bal hebben afgestaan. Met als resultaat dat er straks ook geen geld meer over zal zijn voor zij die al dat geld hebben moeten afstaan, en dat zowel u als ik dezelfde uitgaven zullen hebben in geval van ziekte als de Amerikanen. Met het verschil dat wij al het voorafbetaald geld kwijt zijn, terwijl de Amerikaan die ofwel voor het eerst betaald, ofwel aan verzekeringen heeft uitgegeven welke de factuur dan voor hun rekening nemen.
Een Europeaan betaalt veel en veel minder aan gezondheidszorg dan een Amerikaan. Ja, ook wanneer je de hogere belastingen in rekening brengt. Da's een eenvoudig feit.
Scorpio is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juni 2013, 14:50   #160
Frankenstein
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scorpio Bekijk bericht
Een Europeaan betaalt veel en veel minder aan gezondheidszorg dan een Amerikaan. Ja, ook wanneer je de hogere belastingen in rekening brengt. Da's een eenvoudig feit.
In Suriname kost een voorlopige en een uiteindelijke vulling samen 50 euro (..). Mijn maandpremie ziektenkosten kost 25 euro per maand. Bij de arts kan ik thuis langskomen, en hoef dus niet in de rij wachten in de wachtruimte. In Europa woonde ik in een krap appartement, hier woon ik vrijstaand en beschik over 3 etages (..). En neen ik behoor niet tot de elite, mijn eten is nagenoeg gratis, nml mijn visnetje gooi ik uit, en ik heb gerandeerd vis, op alle basis scholen wordt warm gratis eten verstrekt, nu heb ik mijn connecties om daarvan mee te smullen (..)

Daarentegen ben ik ook niet te beroerd om in een simpel hutje in de rimboe te wonen met alle oppervlakte voor jezelf hetgeen ik reeds een jaar heb gedaan.

Enfin jullie zoeken het maar uit wie nu arm of rijk is. Hier in mijn land wonen de echte rijken, alleen hebben ze het zelf niet door. Punt

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 18 juni 2013 om 14:57.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:22.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be