![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee. Leer lezen
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.hln.be/hln/nl/942/Economi...-top-100.dhtml
En dat allemaal in handen van domme amerikanen. Toch straf dat ze dus zo dom zijn om dat bereiken...hoe dom is de rest dan wel niet?
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Banneling
|
![]() De VS is zomaar efkes 315 keer groter dan Belgie.
Illwill, jij bent toch het levende bewijs dat uw draad op niks trekt? |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zal op deze draad nog maar eens herhalen.
De VS weten het weer..? Volgens de Amerikanen zou het Syrisch regime 'sarin-gas' gebruikt hebben. Ja ja, d�*t zal wel, en Saddam Hoessein had atoomwapenens indertijd volgens de diezelfde Yanks. Tenminste dat wilden ze de wereld wijsmaken. Ze lieten generaal Colin Powel zelfs ervoor opdraven, die de getrukeerde en vervalste foto's moest verduidelijken van de zogenaamde silo's voor atoomraketten die Saddam zou bezitten. Die bleken dus vals en Powel stond later voor gek en kwam zijn ongewilde leugens nooit meer te boven. Amerikanen?? Volstrekt onbetrouwbaar. En, én ze denken nog altijd dat wij hier in Europa alle fabeltjes blijven geloven die zij de wereld willen wijsmaken. Besluit. Erg slim zijn die Amerikanen toch niet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jaja blablabla...je persoonlijke aanvallen zijn afgezaagd.
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Frank Molnar die net terug is uit de V.S. heeft het zelf mogen ervaren, hij schrijft het volgende op sociale media:
Citaat:
![]() . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
benieuwd of hij qua de huishuur in Los Angeles ook zo enthousiast is. Drie jaar geleden betaalde ik in San Diego wel $350 aan een tandarts voor een voorlopige vulling.
![]() |
![]() |
#150 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet kaal vergelijken e. Weet je hoeveel % van de sociale zekerheid die wij betalen naar de ziekenkas gaat?
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Betreffende huur: je kan ook in LA met vrij betaalbare huurprijzen wonen, mits niet in de sjieke wijken te gaan zoeken. Je hebt er zelfs meer keuze dan in pakweg Antwerpen of Brussel, want die steden zijn gewoon onbetaalbaar qua huur. Laat staan Parijs of Londen. Last but not least : onze tandartsen worden ook met de dag duurder, en er wordt minder en minder terugbetaald. Het verschil is dat je in de VS tenminste niet wordt leeggezogen voor een Sociale Zekerheid die minder en minder terugbetaald. Hier des te meer. Ik zou de Amerikanen niet zo snel 'achterlijk' noemen. Zeker niet zonder kennis van zaken. Laat staan vanuit Europa, ongeveer het ziekste continent in de wereld op dit moment. Laatst gewijzigd door Antoon : 17 juni 2013 om 21:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
http://www.liberation.fr/monde/2013/...n-syrie_908206 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Denk eens heel logische na. Ons systeem is op sociale denkwijze gebouwd. Kortom iedereen betaald om een potje te maken waar iedereen alles uit haalt. Wat zie je in de praktijk. Heel veel mensen maken terecht gebruik van dit systeem. Maar op veel vlakken word het misbruikt of gebruikt op een manier die niet onderhouden kan worden. Mensen die nooit iets hebben bijgedragen en je hebt bedrijven die de prijzen zo duur maken omdat ee patient toch denkt...we krijgen het terug betaald. Dus wat gaat uiteindelijk het duurste systeem zijn? Het systeem waar ieder voor zich betaald maar onsociaal is of een systeem waar langs alle kanten misbruik van word gemaakt?
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Diefstal dus.
![]() |
![]() |
#155 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Enne, mijne portemonee in acht genomen, verkies ik alleszins in Europa ziek te vallen dan in de USA.
![]() |
![]() |
#156 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als het niet had gemoeten dan was ik daar gebleven. Soms zijn er omstandigheden die geen keuze toelaten, maar dat zal ik met u niet delen.
Citaat:
Geloof me vrij, daar is het goed en wordt het beter, hier was het niet slecht en gaat het alleen maar bergaf. Europa is hèt zieke continent op onze wereldbol. De enige plaatsen waar het slechter is dat is de moslimwereld, maar ook daar maakt Europa stilaan deel van uit. Vandaar. Laatst gewijzigd door Antoon : 18 juni 2013 om 13:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Banneling
|
![]() De VS staat voor een nieuwe burgeroorlog, als de overheid haar naziplannen doortrrekt zoals ze nu bezig zijn met het fabeltje "War on terror" en "iedereen verdacht".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Daarentegen ben ik ook niet te beroerd om in een simpel hutje in de rimboe te wonen met alle oppervlakte voor jezelf hetgeen ik reeds een jaar heb gedaan. Enfin jullie zoeken het maar uit wie nu arm of rijk is. Hier in mijn land wonen de echte rijken, alleen hebben ze het zelf niet door. Punt Laatst gewijzigd door Frankenstein : 18 juni 2013 om 14:57. |
|
![]() |
![]() |