![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Zijn aanval op mij via mijn kunst is daarom ook niet echt 'ethisch-progressief' te noemen. De bedoeling is een stok in een kwetsbare plek te pogen steken. Maar ik geef toe dat ik hem ook niet echt wil sparen. Ik stoor me wat aan die intellectuele hoogmoed die ik meen te merken. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 2 juni 2013 om 17:39. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
dan mag de maatschappij zich daar wel mee bemoeien Laatst gewijzigd door Nvalid : 2 juni 2013 om 17:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als jij niet overal moslims in wil betrekken...dat is jou keuze. Wie denk jij wel niet te zijn om te gaan bepalen wat ik moet doen op dit forum? Staat het je niet aan in deze topic en wat ik plaats...aan jou de keuze om weg te gaan.
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En laatst las ik dat men menselijke cellen ingespoten heeft in de hersenen van muizen, om te zien of ze er intelligenter van zouden worden. En dat wérden ze. ( Science & Vie april geloof ik ) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Banneling
|
![]() Inderdaad. Het gaat niet enkel meer over homo's. Zowat �*lle waarden worden afgebroken, men doet er alles voor om de mens daaraan te wennen. Kinderen die nu geboren worden, komen in een wereld terecht waar ze geen enkel houvast hebben, of ze moeten het bij fanatieke religie's of politieke bewegingen gaan zoeken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 2 juni 2013 om 18:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moord en oorlog zijn menselijke uitvindingen. Daar heeft de natuur niks mee te maken.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Doe je goed. 2: Dat is allemaal irrelevant. Dat het voornamelijk uit die hoek komt, wilt niet zeggen dat iedereen die religieus is homofoob is. 3: Man.. die aanval op dat kunst gedoe was gewoon een comeback van hem. Jij begon ermee. En intellectuele hoogmoet? Waar heb je het over? Jij was degene die deed alsof koenraad homofoob was hoor? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jij klaagt over mijn reactie omdat het volgens jou offtopic is maar gaat tegelijkertijd over Israel discussieren. Seffens ben ik daar nog mee begonnen zekers. ![]() Onzin, moslims zijn tegen het HOMO-HUWELIJK...dat is on-topic als het maar kan zijn.
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2: Nee, dat is niet on-topic. Deze topic gaat over Frankrijk die eindelijk het homohuwelijk toestaat. Wat moslims of wie dan ook daar van denken is volkomen irrelevant. Maak gewoon een eigen topic aan over de homofobie van vele moslims. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2. Ja, en in frankrijk zitten veel moslims die daartegen zijn. On-topic dus. Ik vind dat niet irrelevant. Nee, nogmaals. Wie denk jij dat je bent om te gaan bepalen wat ik wel of niet moet doen?
Laatst gewijzigd door illwill : 2 juni 2013 om 20:25. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2: Nee, dit gaat niet over het voor en tegen zijn. Deze topic gaat gewoon over het homohuwelijk van Frankrijk an sich. 3: Oh men Oh men, Je begrijpt er echt helemaal niets van is het wel? |
|
![]() |
![]() |