Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Politics.be > Suggesties & Mededelingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be.

Antwoord

Discussietools
Oud 7 juni 2013, 20:58   #141
Echte Waal
Staatssecretaris

Echte Waal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 8Ѭ8 Bekijk bericht
De ster? De übertrol van de Grotten van Han, ja ... Onnozele, Ardeense saucisson au poulet.

En alleen kiekens hebben bekken, hebt ge dat begrepen? Ik zal het toch nog eens uitleggen:

Een leeuw heeft een muil, een schuurdeur die als ze dicht slaat, echt niet meer los zal laten. Dan zijn uw schriele coq-au-vin kippenboutjes nog net genoeg als appetizer.
Probeer niet het onderwerp te veranderen... hoe gaat het met den tango? Kan je het dansen, zonder op jouw bek te vallen?
Oud 7 juni 2013, 20:59   #142
Weezer
Eur. Commissievoorzitter

Weezer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Echte Waal Bekijk bericht
Ha? Dus "De Waal" is iemand anders? Hollande is Waals?
Dat kan, maar ik ben de ster van die zever draad door troll robert t, dus mijn vraag was... legitiem.
Hollande/Sarkozy = De Waal.
Oud 7 juni 2013, 21:05   #143
8Ѭ8
Banneling

Standaard

Citaat:
Probeer niet het onderwerp te veranderen... hoe gaat het met den tango? Kan je het dansen, zonder op jouw bek te vallen?
Doe lustig verder, als dat u blij maakt, little cock.

Moet ge geen kinderen gaan ontvoeren ofzo om uw vieze Latijnse goestinkskes te kunnen bekostigen?
8Ѭ8 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juni 2013, 21:27   #144
flatliner
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robert t Bekijk bericht
Sedert een paar maanden wordt "Politics.be" geteisterd door een zware plaag, deze van de vervalsing van postings van mede-forummers.

Forumlid "echte waal" is hiervoor verantwoordelijk, maar het wordt nu ook gedaan door andere forummers. Iedere zinnige discussie wordt hierdoor vakkundig de nek omgewrongen, zoveel is duidelijk.

Ik verwijs in het bijzonder naar het topic "De Vlaamse lente" in "binnenland".
Onvoorstelbaar.

Nu weet ik dat vreemd genoeg schriftvervalsing, zwaar bestraft door de wetgever, toegestaan is op dit forum. Ik vraag bij deze met aandrang aan de eigenaar én moderatie na te gaan of het niet wenselijk zou zijn het forumreglement aan te passen van "toegestaan" naar "verboden".

De hogernoemde forummer maakt zich bovendien schuldig aan feiten die wel verboden zijn. Oneliners die niks met de draad te maken hebben, het herhaald plaatsen van foto's zonder toestemming van de eigenaars enz...

Tot nu toe ongestraft. Ik ben een grote voorstander van de vrije meningsuiting die echter begrensd is. Deze grens wordt hier ruimschoots overschreden. Er wordt bij mijn weten niks aan gedaan, zodat de bewuste forummer steeds driester wordt. Hij waant zich oppermachtig.

Deze situatie is niet meer om aan te zien. Daarom deze oproep. We houden van dit forum, en willen niet dat het kapot gemaakt of zwaar beschadigd wordt door één persoon die hier niet thuishoort.
Je doelstellingen zijn waardevol, maar je basis idee is verkeerd. Dit is geen forum, dit is juist een oude versie van een berichten bord.

Een forum is een plaats waar iedereen, zonder risico van vervolging of blaam in alle vrijheid zijn mening kan geven/

Hier bestaat enkel het gelijk van de poster, er is geen plaats voor argumentatie. Het is een extreme versie van een idea fix billboard. je kan op voorhand all voorspellen welke alle reacties zullen zijn.
flatliner is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juni 2013, 09:55   #145
Le Téméraire
Provinciaal Statenlid

Le Téméraire's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hey, ik heb mijn idee welke banneling ge zijt!
Ah, wie dan? Misschien weet ge iets over mij dat ik zelf nog niet weet.
Le Téméraire is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juni 2013, 09:59   #146
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

ViveLaBelgique's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stuyckp Bekijk bericht
Belangrijker, welk initiatief neem jij.
http://forum.politics.be/showpost.ph...2&postcount=32

Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels !
Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan.
Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen.

Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt.
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juni 2013, 10:47   #147
robert t
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door flatliner Bekijk bericht
Je doelstellingen zijn waardevol, maar je basis idee is verkeerd. Dit is geen forum, dit is juist een oude versie van een berichten bord.

Een forum is een plaats waar iedereen, zonder risico van vervolging of blaam in alle vrijheid zijn mening kan geven/

Hier bestaat enkel het gelijk van de poster, er is geen plaats voor argumentatie. Het is een extreme versie van een idea fix billboard. je kan op voorhand all voorspellen welke alle reacties zullen zijn.
Je standpunt over wat een forum niet is en waaraan het moet voldoen om het wél te zijn is origineel maar in mijn opinie niet realiseerbaar.

Ik verklaar me nader. Politics.be is om te beginnen het grootste politieke forum in de benelux met meer dan 31.000 leden, miljoenen berichten en gefrequenteerd door Vlamingen, een aantal Nederlanders met in de regel goede bedoelingen en helaas ook wat franstaligen met minder goede intenties. Een berichtenbord zoals jij het noemt stel ik mij totaal anders voor. Een informatieverstrekker.

Volgens jou kent het ideale forum geen beperkingen. Totale vrijheid. Copy-paste zonder commentaar, elkaar uitmaken voor het vuil van de straat, onnozele oneliners die niks met de draden te maken hebben, het moet allemaal kunnen, m.a.w. de beste garantie om een goed forum op termijn volledig naar de haaien te helpen.

Dit is in ieder geval de bedoeling van een paar franstaligen. Zelf hebben ze niets, behalve een paar websites op franstalige kranten, waar je flink in de pas moet lopen of ze smijten je binnen de kortste tijd buiten. D�*t is de reden waarom ze hier zijn. Als wij niks hebben, dan jullie ook niet.

Ik verzet tegen dergelijke mentaliteit en ik ben niet de enige.
robert t is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juni 2013, 11:03   #148
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Weezer Bekijk bericht
Hollande/Sarkozy = De Waal.
Hebt u daarvoor harde bewijzen ?
Zoniet bent u schuldig aan laster en eerroof.
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juni 2013, 11:06   #149
Weezer
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Hebt u daarvoor harde bewijzen ?
Zoniet bent u schuldig aan laster en eerroof.
Kerel, alsjeblieft zeg Zelfde inhoudsloze gespam, smileys en stompzinnige plaatjes. Zelfde erbarmelijke Nederlands. Zelfde dreigende, agressieve toontje als'ie in het nauw gedreven wordt, enz...
Oud 8 juni 2013, 11:08   #150
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Weezer Bekijk bericht
Kerel, alsjeblieft zeg Zelfde inhoudsloze gespam, smileys en stompzinnige plaatjes. Zelfde erbarmelijke Nederlands. Zelfde dreigende, agressieve toontje als'ie in het nauw gedreven wordt, enz...
Wat is nu uw punt eigenlijk ?
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juni 2013, 11:09   #151
Weezer
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Wat is nu uw punt eigenlijk ?
Ik weet dat het niet netjes is om een vraag met een tegenvraag te beantwoorden maar nu kan ik het toch echt niet laten: Wat denk je nou zelf?
Oud 10 juni 2013, 15:50   #152
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Sedert een paar maanden wordt "Politics.be" geteisterd door een zware plaag, deze van de vervalsing van postings van mede-forummers.

Forumlid "echte waal" is hiervoor verantwoordelijk, maar het wordt nu ook gedaan door andere forummers. Iedere zinnige discussie wordt hierdoor vakkundig de nek omgewrongen, zoveel is duidelijk.

Ik verwijs in het bijzonder naar het topic "De Vlaamse lente" in "binnenland".
Onvoorstelbaar.

Nu weet ik dat vreemd genoeg schriftvervalsing, zwaar bestraft door de wetgever, toegestaan is op dit forum. Ik vraag bij deze met aandrang aan de eigenaar én moderatie na te gaan of het niet wenselijk zou zijn het forumreglement aan te passen van "toegestaan" naar "verboden".

De hogernoemde forummer maakt zich bovendien schuldig aan feiten die wel verboden zijn. Oneliners die niks met de draad te maken hebben, het herhaald plaatsen van foto's zonder toestemming van de eigenaars enz...

Tot nu toe ongestraft. Ik ben een grote voorstander van de vrije meningsuiting die echter begrensd is. Deze grens wordt hier ruimschoots overschreden. Er wordt bij mijn weten niks aan gedaan, zodat de bewuste forummer steeds driester wordt. Hij waant zich oppermachtig.

Deze situatie is niet meer om aan te zien. Daarom deze oproep. We houden van dit forum, en willen niet dat het kapot gemaakt of zwaar beschadigd wordt door één persoon die hier niet thuishoort.
Robert. Als je probeert begrip op te brengen voor meewarige en genuanceerde onderwerpen, ben je er aan voor de moeite. Word gewoon radicaal, of reageer alzo.
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2013, 23:59   #153
fbpolitics
Gouverneur

fbpolitics's schermafbeelding

Standaard

Ik heb sinds geruime tijd ook de indruk dat er geen "echte" discussies plaats vinden. Het valt hierdoor op dat steeds dezelfden in "gesprek" zijn met elkaar.

Ik hoef niet me in elke topic te mengen zoals anderen met alle respect wel doen.
Ook al ben ik niet akkoord, want dat is de definitie van een discussie, krijg ik weinig antwoord op misschien al te kritische vragen -zoals BHV.

Een reden dat ik hier terecht gekomen ben, was omdat de online krant soms iets te veel censureert -(te) kritisch geweest? Maar ook omdat ik misschien antwoord zou kunnen vinden.
Maar de laatste tijd merk ik ook scherpe reacties online, en gezien het mankement aan antwoorden hier maar toch in de verwachting van, is de online krant door een breder publiek gelezen.

- Als iedere Belg gelijk is voor de wet, waarom hebben de Walen dan superieure rechten nodig?
- rood + groen = SAMEN bruin links. Dank u bruin links voor de geslaagde integratie. Hoe lang nog?

Laatst gewijzigd door fbpolitics : 11 juni 2013 om 00:01.
fbpolitics is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2013, 00:59   #154
Gamla
Europees Commissaris

Gamla's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fbpolitics Bekijk bericht
Ik heb sinds geruime tijd ook de indruk dat er geen "echte" discussies plaats vinden. Het valt hierdoor op dat steeds dezelfden in "gesprek" zijn met elkaar.

Een forum is een voetbalwedstrijd. Het is niet anders.
En als het dat niet is, is het geen forum.
Oud 15 juni 2013, 18:34   #155
alfa16vjtd
Minister-President

Standaard

Citaat:
Welke zaken? De domme NVAers vallen op hun bek in deze troll draad van robert t, die maar ene paar dagen oud is...
Het kan best zijn dat het een insinuatie is. Elke bewering van een dubbelnick is dit.
Hoe dikwijls ga je je platitude hierboven nog herhalen? Ik woon niet in het landsgedeelte waar men blijft stemmen op een partij waar raadgevers banden hebben met de maffia
alfa16vjtd is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juni 2013, 18:06   #156
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat betekent vervalsing van postings ?
Oud 24 juni 2013, 19:05   #157
robert t
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Wat betekent vervalsing van postings ?
Ik ben een beetje verbaasd dat je die vraag stelt. Je bent een oude rot in het vak met meer dan 8 jaar ervaring en meer dan 11.000 postings.

Vervalsing van postings is zeer eenvoudig. Wanneer je wil reageren op een bericht duw je op "quote". Je krijgt de posting te zien van het betrokken forumlid. Deze tekst kun je naar goeddunken aanpassen, vervalsen dus. Bekijk eens goed posting nr 15 van forumlid Kaal en nr 17, de vervalsing van echte waal.

Schriftvervalsing wordt door de wetgever streng bestraft, maar is vreemd genoeg toegelaten op dit forum. De moderatie ziet er geen graten in. Je bent dus aangewezen op een beetje fair play van de vervalsers. Die is er niet omdat zij niet kunnen debateren en aangewezen zijn op stupide oneliners. Sommige franstaligen zijn jaloers op ons forum omdat ze er zelf geen hebben en trachten dit forum kapot te maken door deze lage technieken te gebruiken. Vandaar.
robert t is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2013, 17:14   #158
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik ben een beetje verbaasd dat je die vraag stelt. Je bent een oude rot in het vak met meer dan 8 jaar ervaring en meer dan 11.000 postings.

Vervalsing van postings is zeer eenvoudig. Wanneer je wil reageren op een bericht duw je op "quote". Je krijgt de posting te zien van het betrokken forumlid. Deze tekst kun je naar goeddunken aanpassen, vervalsen dus. Bekijk eens goed posting nr 15 van forumlid Kaal en nr 17, de vervalsing van echte waal.

Schriftvervalsing wordt door de wetgever streng bestraft, maar is vreemd genoeg toegelaten op dit forum. De moderatie ziet er geen graten in. Je bent dus aangewezen op een beetje fair play van de vervalsers. Die is er niet omdat zij niet kunnen debateren en aangewezen zijn op stupide oneliners. Sommige franstaligen zijn jaloers op ons forum omdat ze er zelf geen hebben en trachten dit forum kapot te maken door deze lage technieken te gebruiken. Vandaar.
ok. Ik snap wat je bedoelt. Meer zelfs, je kan perfect een zelf ineengeknutselde tekst quoten. Zonder probleem. En er zelfs de naam van een nietsvermoedend forumlid aan koppelen. Dit probleem is zo oud als het bestaan van internetfora, in dit fenomeen werd op politics.be al eerder aangekaart. Sommige fora laten de optie "quoten" niet meer toe.
Dit probleem is heel eenvoudig op te lossen, tenminste als de gedupeerde reageert. Wie teksten van anderen wijzigt is het niet waard forumlid te zijn.
Oud 26 juni 2013, 18:04   #159
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:

De moeite die jij neemt om de idiotieën van Rudy te beantwoorden.

Iedereen weet wat FIFY is en mod tilt er inderdaad niet zwaar aan. Soms eens een waarschuwingetje.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2013, 09:07   #160
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Schriftvervalsing!

Haha, je neemt dus de debiele postings onder debiele schuilnamen op dit forum zo ernstig dat je de term "schriftvervalsing" in de mond neemt!

Ik zou zo zeggen, neem een advocaat onder de arm en dien klacht in. Maar niet verschieten wanneer je een boete moet betalen wegens roekeloos geding!
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.

Laatst gewijzigd door Kallikles : 27 juni 2013 om 09:08.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:47.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be