![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik moet niet veranderen (en dus geen mails meer versturen), de staat moet zich verantwoorden voor de flagrante schending van hun eigen regels. wtf illwill, het is mijn burgerplicht om te ageren telkens de Staat zijn boekje te buiten gaat, ook al heeft het niet rechtstreeks een impact op mij. Ik ben nl geen individualist
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verdere zever loopt de spuigaten uit. Sommigen zullen het allemaal willen veranderen en er een draai aan geven... Echter verandert niets van dat allles... niets... U (ik bedoel wie dan ook) doet mijn brief open? Ok... Ik sla op Uw bakkes. FIN. En als ik goesting heb, nogmaals verdomme. Wat denken die idioten wel? Laat ons bvb. de bedrijfsspionage en diplomatieke lekken niet in rekening brengen, zelfs dan is het nog steeds 'far out' en dus compleet onaanvaardbaar. Zij die het tegendeel beweren hebben duidelijk enige problemen... Ik hoop dat de verrotte EU hier iets aan doet, het broeit als vuur! Laatst gewijzigd door zonbron : 12 juni 2013 om 13:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zeg nergens dat jij niet mag klagen over dingen. Maar als je het niet zo belangrijk vind en gewoon blijft doormailen...roep dan ook niet moord brand alsof het zo erg is. Dat is mijn enige punt in dit geval.
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Als je aan deze discussie wil meedoen heb je wel een reden. Dit controlemechanisme van de staat druist namelijk fundamenteel in tegen de ontstaansreden van de VS.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat bepaal jij nm niet, hoe graag je dus zoveel macht zou willen hebben zo te zien. Meer gelijkenissen met de VS dan je zelf doorhebt. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Nu aangezien jij weigert van je te informeren en toch aan deze discussie mee wil doen, ben ik wel verplicht persoonlijk te worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, aan DIE discussie doe ik niet mee want het boeit mij niet heb ik al gezegt.
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik word hier een beetje idioot van uiteindelijk. U was verwittigd.
Tips&tricks zullen we het noemen, zullen volgen. Draag zorg voor Uw briefgeheim en privacy, niemand anders zal dat voor U doen. Wake up! |
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet degene waar ik over aan het discussieren was.
Of het tegen de grondwet ingaat of niet boeit mij nogmaals niet en daar wil ik nu zelfs niet over discussieren.
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Toch wel. Het gaat hier immers over het feit dat de Amerikaanse overheid een massaal surveillance-systeem heeft en jij dat blijkbaar best OK vindt.
Iemand die graag met de stars-en-stripes pronkt, zou dan best toch eens zich informeren over de geschiedenis achter die stars-and-stripes. |
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De OP en meer hier : United Stasi
Citaat:
Vergeet de OP niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie zegt dat ik graag met die vlag pronk? Nee, ik heb geen reden om me verder in hun geschiedenis te verdiepen dan wat ik nu weet.
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat krijg je als je in een discussie niet antwoord op de vraag.
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wel hilarisch wederom dat degene die hier het hardste roepen zogezegd niet op facebook zitten en blijkbaar allerhande andere zoekmachines en social media gebruiken om de verzameling van hun gegevens tegen te gaan.
Als jullie gegevens toch niet worden opgeslagen, waarom vinden jullie dan dat jullie mogen bepalen wat er met de gegevens van de anderen wel of niet mag gebeuren?
Laatst gewijzigd door illwill : 12 juni 2013 om 19:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En nog een vraag...onze emails worden gescreend op trefwoorden ed...versturen jullie dan e-mails met bepaalde trefwoorden zodat jullie vrezen om ergens al flikkerend op een VS schermpje te verschijnen?
![]()
![]() |
![]() |